יום חמישי, 31 בינואר 2013

"בית דין לגיורים" ברומניה: הגשר להצפת ישראל בפלילים ובתועבה


בס"ד
 "בית דין לגיורים" ברומניה: הגשר להצפת ישראל בפלילים ובתועבה / הרב אליהו קאופמן
     בשבוע שעבר – ינואר 2013, נודע כי ה"רבנות הראשית" עומדת לשלוח "ביה"ד לגיורים" לרומניה. אם אומנם מזימה זו תצליח הרי שהאסון לא יהיה רק בתחומי הדת נהיהודית אלא תהיה לכך השלכות בענייני הפשע, התועבה והרמאויות שישתלטו על תהליך "הגיור" ויהפכו את רומניה לשער הפתוח להעברת פשע ותועבות לישראל ולעולם היהודי במסווה של "התרחבותו של העם היהודי". כדאי גם לחילוניים להציץ במאמר שלי ולחשוב פעמיים לפני שישמחו על ה"ליבראליזם" החדש שמגובה ע"י ה"רבנות הראשית" ש"רבה" הראשי לשעבר יושב בימים אלה על כיסא הנאשמים – יחד עם עוד "עשרת בני המן" שלו, בפרשת הנפקה מזויפת של תוארי "רב" לכל ערב רב באשר הוא. כבר למעלה משנה - מאז שהפדרציה המתבוללת והסטליניסטית לשעבר של יהודי רומניה בחרה את "רב הבובה" שלה (החלמאי רפאל שפר מבני ברק), מנסים ראשי הפדרציה ה"יהודית" של רומניה להפוך את ה"גיור" בארץ זו להמוני. מאז מותו של הרב משה דוד רוזן כבר ניסו אחרוני הסטליניסטים של מזרח אירופה לקדם את נושא ה"גיור" ברומניה אך הוא תפס תאוצה בעיקר לפני למעלה משנה - באוגוסט 2011, לאחר שמונה שם אותו "דחליל" בשם אברהם שפר בעל חזות חרדית אך עם הבטחות "גיור" שאפילו הרפורמיים לא היו מבטיחים זאת. הסיבה העיקרית לצורך ב"גיורים" הללו היא הצטמקותה של הקהילה ה"יהודית" בארץ זו שזקניה מתים וצעיריה מתבוללים.
   רומניה זו המדינה היחידה במזרח הקומוניסטי לשעבר של אירופה שם היהדות ירדה לשפל שפלים מאז נפילת הקומוניזם ולא עלתה כבשאר המדינות הקומוניסטיות לשעבר. שם התחולל מהפך הפוך - מהמדינה הכמעט יחידה (להוציא הונגריה) שבימי הקומוניזם יכולים היו יהודייה לההנות משירותי דת אורתודוכסים היא הפכה כיום ליחידה מאותן מדינות קומוניסטיות  לשעבר שרמת ה"אורתודוכסיה" היהודית ירדה מתחת לרפורמה. אבל אין זו אשמת הרפורמים או מדינת רומניה החדשה והדמוקרטית אלא זו תוצאה של ברית בלתי קדושה בין הפדרציה ה"יהודית" שם - יוצאי ה"סקוריטטה" של צ'אושסקו, לגורמים "אורתודוכסים - חרדים" שבסיסה שחיתות וכסף.
   מותו של הרב משה דוד רוזן - בשנת 1994, הביא למהפך השלילי הזה. הרב רוזן כיהן מגיל צעיר כ"רבה הראשי של רומניה", והיה היחיד מבין ה"רבנים" במזרח אירופה הקומוניסטית שלא היה סוכן הקומוניסטים בקרב היהודים אלא סוכנם של היהודים בתוך השלטון הקומוניסטי. בימים שבבריה"מ לשעבר התחבאו מקיימי הדת היהודית במרתפים הצליח הרב רוזן ליצור מצב שבו ברומניה נערכו בריתות מילה, חופות וקידושין ושחיטה כשרה כדת משה וישראל וע"י כלי קודש ממש. מנגד הצליח הרב רוזן - שכיהן גם כיו"ר הפדרציה היהודית ברומניה, להפוך את רומניה למדינה הקומוניסטית היחידה דאז שיהודים היו רשאים לעזוב אותה לישראל ולמערב וכך ניצלו מאות אלפים של יהודים משמד והתבוללות. בשנות ה-60 ביצע  הרב רוזן צעד בלעדי נוסף במזרח הקומוניסטי לשעבר כשהכניס את ארגון הגוי'נט לעבוד ברומניה ולממן את סבסוד השחיטה הכשרה היהודית שם ואת עשרות הקנטינות הכשרות שיהודים רבים אכלו בהן חינם ממש. בבוקרשט ובעוד מספר ערים גדולות הובאו גם משגיחים חרדים ממש וכך גם לגבי השוחטים - שאחד מהם היה חסיד חב"ד בשם הרב הבר. רישומי הנישואין, הגיטין וכו' נוהלו ללא דופי ע"י הרב רוזן ובישראל סמכו עליו רבנים כהרב גורן, הגר"ע יוסף , הרב אליהו , הרב שפירא ואף גדולי תורה חרדים ואדמו"רים. בעולם זכה הרב רוזן להכרה מכל היהדות שם ובראשם הרבי מלובבי'ץ האחרון שראה בו את שליחו לרומניה וכן מהלורד הרב עמנואל יעקובובי'ץ מבריטניה. כך נימשך המצב גם לאחר נפילת הקומוניזם , עד למותו ממש.
   עד ראשית שנות ה-70 עוד התיר הרב רוזן לערוך גיורים בודדים ממש אך אח"כ - משהבין שה"מתגיירים" לא באים לדת ישראל אלא כדי להגיע אח"כ לישראל ולא מעט מהם הופכים אף למכשלות פיקוח נפש, הרי שהרב רוזן הפסיק את ה"גיורים" ברומניה ותלה על חדרו שלט ששלח את המבקשים ל"התגייר" לישראל. בימיו בתי העלמין נוהלו עפ"י הדרך האורתודוכסית וגם כששהה מחוץ לרומניה ידע מי נקבר ומיהו יהודי. כאשר עלו לישראל נוכרים והיתה סכנה שבישראל לא ידעו על כך הוא דיווח מיד למשרד הפנים הישראלי, שלא תמיד הקשיב למסריו בערוב ימיו - משנפל הקומוניזם, הוא חלם להעלות את כל יהודי רומניה (אז כ-20 אלף נפש לערך) לישראל (כפי שעשו זאת אז ממדינות כמו אלבניה ובוסניה- הרצוגבינה) אך בישראל התנגדו לכך מהסיבה ש"יש יותר מדי זקנים להעלות".
   כאמור, המהפך השלילי החל באביב 1994, עת הרב רוזן ניפטר. שנתיים ללא רב אפשרו ליו"ר החדש של הפדרציה - קומוניסט קיצוני לשעבר במשטרו של צ'אושסקו, להחריב את כל הבניין הדתי וההלכתי שבנה הרב רוזן. לאיש הזה קראו ניקולאי קאז'ל והוא הפך לסוכן של הממסד הרומני בתוך היהודים לערוך מסחר בהקדש היהודי. הוא החל במכירתם ובהשכרתם של בתי עלמין יהודים תוך קבלת סיוע מארבעה "רבנים" חרדים מישראל שלכל אחד היה אינטרס פרטי ומסחרי אחר ברומניה, דרך הפדרציה הזו. הללו היו יואל טוביאס, ח"כ לשעבר (מ"יהדות התורה") שמואל הלפרט ואהרון ישעיהו רויטר מבני ברק וחיים לייב דוייטש מפ"ת (שעסקי "כשרויותיו" תלויים בפדרציה הרומנית ובשליח חב"ד שם וב"משגיחיהם") שגם דאגו בשנת 2002 לחוקק חוק בפרלמנט הרומני שכל ההקדש היהודי יצא מיד המדינה ויעבור לידי הפדרציה. הצורך לחוקק חוק זה ולאישור "מכירת שטחים  ריקים בבתי העלמין" (שכמובן נמצאו אח"כ בלתי ריקים...) בא לאחר ש"אתרא קדישא" העולמית חשפה את תחילת מכירת בתי העלמין ובתי הכנסיות לכל מרבה במחיר, או השכרת בתי כנסיות למועדוני זימה. להבדיל מהרב רוזן הרי שקאז'ל וסגנו יוליאן סורין (איש "סקוריטטה" בכיר ומסוכן בימי צ'אושסקו) השתמשו לשלילה בקשרים המיוחדים שבין הפדרציה לגוי'נט ודאגו לשתף שניים מנציגי הגוי'נט ברומניה ובמזרח אירופה בעסקי הנדל"ן החדשים שלהם ואחד מהם אף מונה למזכ"ל הפדרציה (דבר שלא אירע בשום מדינה אחרת בה הגו'ינט היה נפרד מהקהילה המקומית) והשניים כבר דאגו להציג בפני הגו'ינט וארגוני התורמים היהודים במערב כל מי  שמתנגד לשחיתות שלהם כ"פרובוקאטור", "משוגע" ולהפיץ עליו עוד מיני שקרים. כך הצליחו הפוליטרוקים הקומוניסטים לשעבר לרתום לשחיתותיהם את הרפורמים, החילוניים והחרדים גם יחד. מנגד דאגו המושחתים הללו להעביר כספים מהמערב ומקרנות יהודיות בחו"ל לאותם אלה שהפכו עבורם לחותמת גומי.
    במסלול הכשרות הרסו במשך שנתיים - כאשר לא מונה רב לרומניה, קאז'ל ואנשיו, כל בסיס אורתודוכסי אך להבדיל מהרפורמים הם לא הצהירו ששינו דרכם ההלכתית אלא קראו לכל "אורתודוכסיה נוסח רומניה". כאן יש לציין כי כבר כמעט מאתיים שנה ברומניה קיימת אוירת שקר וכזב כאשר באמת הרפורמים לא חדרו לשם משום שה"אורתודוכסים" היו הרפורמים בלבוש אורתודוכסי. תקופת הרב רוזן היתה יוצא מהכלל בעוד שלפני הרב שפרן המנוח - שהיה הרב הראשי,החזיק עוגב בשבתות בבית הכנסת בבוקרשט ורבים מ"כלי הקודש" לא היו שומרי תורה ומצוות. קאז'ל החזיר את המצב לקדמותו ואף "שיפר" אותו שלילית. המשגיחים החרדים סולקו מהקנטינה בבוקרשט ונכנסו משגיחים מתבוללים או אפילו נוכרים, ראשי הקהילות שמונו היו אתאיסטים מימי הסטליניזם ועשו מכל דבר דתי צחוק תוך שקרים וזיופים. בקהילות מסוימות היו אפילו נשיאי קהילות נוכריים.
   שנתיים אח"כ מונה ל"רב" דר' יחזקאל מרק - שאמנם היה אדם דתי וישר אך הפך במשך שנתיים ללעג ולצחוק עד שביום אחד הודיעו לו לעזוב ולא לחזור יותר לרומניה. שני אנשים היו מעוניינים בכל מחיר בתפקיד ה"רב" אך מודרו. אחד מהם היה יואל טוביאס והשני היה יוסף ווסרמן. שניהם הינם בנים לכלי קודש בימי הרב רוזן – הרב שמואל טוביאס מפיאטרה ניאמץ והשוחט ווסרמן מדורוהוי. אותם אבות סורבו ליציאה מרומניה שנים רבות משום שהרב רוזן חפץ היה בהם להמשיך את היותם ככלי קודש כדי להגדיל תורה ולהאדירה. לימים – משיצאו השניים משם, הפכו צאצאיהם לשונאיו של הרב רוזן ומפיצים גם כיום נגדו בדותות ושקרים ובראשם עומד אותו יואל טוביאס מבני ברק.לאחר זריקתו של יחזקאל מרק הובא ח"כ לשעבר מהשמאל - מנחם הכהן, לשמש כ"רב" אך ללא התחייבות מגורים ברומניה וכך יצא שבמשך 13 שנה הוא היה מגיע למספר שבתות מוגבל ביותר בשנה ובמשך שאר התקופה שימש כ"חותמת גומי" של הפדרציה לכל עניין שבעקיפת ההלכה, החוק והמוסר.
 משנת 1998 הגעתי לרומניה ועד שנת 2005  הקמתי שם קהילה עצמאית אורתודוכסית - שלא היתה דווקא חרדית ממש אך בפעם הראשונה הכילה יהודים מקומיים עם ישראלים יחד באוירה יהודית אותנטית וומסורתית- אורתודוכסית. ואז ואח"כ (משעזבתי את רומניה אך חזרתי אלייה מידי פעם) יצא לי לחזות במעללי השקרים של הפדרציה הזו. בין שאר הדברים שאירעו שם היו תיעודי תמונות וראיונות (שלבסוף התפרסמו בעיתונות הישראלית , הרומנית והיהודית במערב) על חוזי מכירה והשכרה של בתי עלמין (כתבה גדולה על כך הופיעה בעיתון "מעריב" בסוף שנת 2007 תחת הכותרות "כאן קבור הכסף" ו"ברוך נדל"ן אמת), תמונות של מצבות שרוסקו או שהפכו לשירותים ומלונות כלבי השומרים. המצב בבתי העלמין נמשך עד ימים אלה ואלמלא זעקותיי מזמן רומניה היתה מאבדת את בתי העלמין שלה. מלבד ארבעת ה"רבנים האורתודוכסים" שציינתי קודם הרי שלהגנת הפדרציה הסוררת הזו הצטרף הרב אליקים שלזינגר מלונדון ובתי ביתו ואנשיו שמנהלים סיוע להנפקת דרכונים בדרכים לא חוקיות ברומניה וזקוקים לעזרת הפדרציה שם. את "אישורם" למעללים הללו נתנו השלזינגרים למרות מכתב מארבע מאות הרבנים הגדולים בעולם שתבע להוציא את ההקדש היהודי מידי הפדרציה. כמו כן צולם בית תועבה ופריצות באחד מחדרי בית הכנסת בעיר בקאו וצמוד לבית התפילה. בחלק מה"מסעדות הכשרות" הוגש בשר חזיר ממש (בעיירת הנופש "כריסטיאנה") ובאחרות נמצאו "משגיחים" נוכריים או אנטי דתיים שבישלו בשתות בשר טרף. בעיר יאסי העיד בפני שוחט כי מידי שחיטה הוא היה מעביר את החותמת "כשר" לאחר השחיטה לראשי הקהילה והם המשיכו להחתימה על טרפות ונבלות. בשנות האלפיים- במשך ארבע שנים, נימכר יין נסך ליהודים זרים בחותמת מזויפת של הרב מחפוד מישראל ובאישור מנחם הכהן ונפתלי דוייטש, הנציג של חב"ד ברומניה (בהמשך אדון ב"צדיק הזה"). רק פנייתי לעיתונות הרומנית ולבית המשפ]ט שם הפסיקו את הצחוק הזה. גם בנוגע למינוי "רבני משנה" ו"מחליפים" הרי שרמת השקרים והפלילים ברומניה עברה כל גבול. מהמחם הכהן מינה אדם שאימו נוכריה וללא תעודת גרות ל"רב" של בוקרשט והלה היה אמור להחליפו אך לאחר שגיליתי כי הלה לא גויר מעולם (כפי שטען) נאלץ הלה לעזוב את רומניה מפרסום בושתו על ידי בתקשורת הרומנית. אח"כ ניסה מנחם הכהן למנות עבריין כשרות פלילי מישראל בשם אהרון רבינובי'ץ ל"כלי קודש" ואף ל"רב" שיחליפו וזאת למרות שהלה נתפס בגניבת ומכירת טפסי כשרות ליבואנים בישראל כדי שיכניסו סחורה טריפה בעבור שוחד שקיבל. הלה נידון לחושי שרות וסמיכתו כרב ושוחט נלקחה ממנו ע"י בית המשפט ובאישום ה"רבנות הראשית". אך למנחם הכהן כל זאת לא הפריע אך משום פנייתי לפרלמנט האירופאי ופרסום העניין בעיתונות הרומנית ירד גם הנושא הזה מהפרק. לפני כשנתיים תפסנו באורדיה כיצד ה"רב" ( אברהם ארנפלד - שצולם בבית הכנסת בבוקרשט צופה במופע תועבה בפורים לצד מנחם הכהן) שם אינו נמצא במקום ואילו העובדות הרומניות מביאות למקום (למטבח) בשר ועופות טרפים שקנו בחנות הרומנית הטריפה שממול ועל התעודה בחדר האוכל רשום "למהדרין מן המהדרין". יכולתי להוסיף פה מינייה ובייה על זיופי "גפילטע פיש" בחותמת מזויפת של הרב לנדא מבני ברק (לכל העולם!) ועוד שקרים וזיופים אך קצרה היריעה. בקיצור, "רבנות רומניה" היא קן צרעות של שקרנים ואי אפשר לסמוך על מילה אחת של ראשייה ו/או "כלי הקודש" שלה שהם רק "חותמת גומי" ותו' לא.
  ובאשר לענייני ה"גיור" הרי שהנושא עלה עם מותו של הרב רוזן אך קיומם של רבנים חזקים כהרב קריזווטה מאנטוורפן והרב קולי'ץ מי"ם מנעה זאת עד תחילת שנות האלפיים. המגמה היתה להמשיך לצחוק על הגיור האורתודוכסי בדרך הרומנית - להסכים לו ואח"כ לעשות ההיפך. המטרה היתה להגדיל את הקהילה המדלדלת. מנחם הכהן שבר את ה"טאבו" של הרב רוזן והחל לערוך "גיורים" שונים ומשונים בעיקר דרך רלב"ג מארה"ב. לרומניה הגיע אדם חילוני ובעבור כספים הוא לימד רומניות "תורה" תוך כדי שליחתן ל"רבאים" רפורמים בהונגריה  מבלי להסביר להן את משמעות העניין שתעודתן לא תתפוס בישראל. לאיש קוראים אריק גאון. מסלול אחר היה לשלוח רומניות לטורקיה ומשם להחזירן עם "אישור יהדות" מה"רב" חליווה. הפעם לא דובר רק בהגדלת הקהילה ובצירוף קרובי משפחה נוכרים של יהודים מקומיים ל"יהדות" אלא בצרכים של ישראלים רבים ברומניה - שלא מעט מהם אינם יכולים לשוב לארץ מסיבות פליליות, החיים עם נוכריות ומעגנים את נשותיהם בישראל. רק עמידתי על המשמר עצרה את המסע הזה להפוך ל"רכבת אוירית" של שליחת פרוצות לישראל או נישואין ל"גרות" לפני ש"בעליהן" העניקו גיטין לנשותיהן.
   לבסוף הוחלט על מינויו של אדם בשם רפאל שפר ל"רבה של רומניה"- שמעולם לא שימש ברבנות מעשית, והלה (מבני ברק) הבטיח בתמורה ללמד ל"גיור" ולסייע בכך. כבר שנתיים קודם לכן ביקשו ראשי הפדרציה מרב בישראל לשמש מחליפו של מנחם הכהן אם יאות ל"גייר" עבורם ללא תנאים אך הלה סירב. אותו שפר החל להתקשר לאחד מבתי הדין המופקרים ביותר בנושא גיורים - בית הדין שהרב ניסים קרלי'ץ ברח ממנו כל עוד נפשו בו ובנו - שמולי'ק קרלי'ץ, עושה בו "נפלאות" בענייני "גיורם" של כל הזבים ובמיוחד הזבות והמצורעות. וכך הלך הזרזיר מבוקרשט אל העורב היושב בבני ברק (יש לי עליהם עדויות רבות שכל ה"גיורים"  ב"ביה"ד" שם עסקיים וכנגד החוק ובכספים "שחורים" תוך אמירה מפורשת ל"מתגיירות" שלא  תגלנה ש"גויירו" שם) והחלה הרשמה ל"גיור". במקביל הוקם "בית ספר לגיור" בבוקרשט ע"י חלבן (בתחילת שנת תשע"ב) בשם צבי כפיר מהמושב חניאל שלא הורשה ע"י הרב אליעזר שמחה וויס לערוך חופות ושספק אם סיים אפילו תואר אקדמי כלשהו. בב."בית הספר" הזה מלמד גם שפר אך בבני ברק הוא מכחיש זאת. כמו כן הוא מלמד ומכשיר "משגיחים" נוכרים ברומניה שטענה ש"זה המצב כאן". בראשית שנת תשע"ב פרסמה הפדרציה בעיתונה לכל רומני לבוא ולהירשם ל"קורס גיור" ובתנאי שיסכים עם "העקרונות המודרניים של ישראל החדשה" . לאחר שהרעשתי עולמות נעלמה המודעה והעניין ירד מעוצמתו אך לפני כשנה הוקמה "חנות כשרה" בבוקרשט כדי להראות שיש שם בסיס "כשר" בחנות זו עובדים שני נוכרים "גרים" ללא תעודות גרות שהופיעו בקהילה היהודית רק לאחר פתיחת החנות. המוצרים - המיובאים מבלגיה, הם בעלות אסטרונומית והבשר ללא "פלומבות" כשאין כמעט קונים במקוםם. אחד מעסקני הפדרציה הודה באוזני כי "מישהו מחזיק מלאכותית את החנות" וזאת מאחר ואין לה זכות קיום כלכלית וכל יצוגה למען הענקת לגיטימציה ל"גיורים". בראש השנה תשע"ג התמלא בית הכנסת הגדול בבוקרשט ב"יהודים חדשים" שעישנו בו ועשו צחוק מהיהדות תוך כדי ביטויים אנטישמיים. על כך העידו בפני תיירים מישראל ויהודים מקומיים.
    הסיבה הרשמית לניסיון של שליחת "בית דין" לבוקרשט מטעם ה"רבנות הראשית" נעוץ בטיעון כי "הללו באים בהמוניהם להתגייר בישראל ודחייתם יוצרת בעיות ולחץ". מיותר לציין כי זהו טיעון זר ומוזר ליהדות. צריך להבין כי אם - חס ושלום, ישלח לרומניה "בית דין."שיאשר "גיורים?" מפעם לפעם הרי שנחיל רמאים, עושי צרות ומוקדי פריצות "יעלו" לישראל ואילו ה"מגוירים" הרומנים הללו יכולים ברבות הימים לנוע בקהילות יהודיות בחו"ל ומי יודע מה יעוללו שם. מדובר באנשים קלים וב"גיור" שאין בכוונתו לחיות חיים יהודים ועוד כוונתו אפילו להשתמש ב"יהדות" שיקבל למרמה ולעוד מיני תעלולים זולים וקשים.
  לאחר ששוחחתי עם אחד ה"דיינים" האמורים לנסוע לרומניה - משה נידם מבני ברק, הסתבר לי כי מדובר באדם טוב ותמים אמנם אבל גם כזה שיסובבוהו בקלי קלות במדינה שגם מתוחכמים ממנו יאכלו קש בנושא הרמאות. מאחר ששמעתי כי ה"רבנות הראשית" שולחת באחרונה "בתי דין לגיור" לעוד מדינות "נידחות" באירופה (ובראשן גרמניה הבעייתית) שבימי הרבנים קריזוויטה וקולי'ץ לא העיזה לעשות זאת,  הרי שאני בטוח כי יש כאן עניינים שאינם בדיוק "לשמה". רק ב-2009 חשף "מעריב"- דרכי, כי הרב יונה מצגר הביא לרישומה של  נוכריה רומניה  כיהודיה ואח"כ חיתנה בישראל וכי בשנים האחרונות מתבקשים רבנים ב"רבנויות" לחתום על "אישור מאה רבנים" מבלי שיכירו אישית את המקרה הנדון, הרי שבטוחני כחיי צריך לבדוק את הנושא גם מהנקודות הפליליות. רק בשנים האחרונות הובאו לידיעתי מקרים שבהם דובר בשוחד "גיור" ממש שהיו מעורבים בו דיינים וצאצאים ל"רבנים בכירים" בישראל. אם חס ושלום יוחלט על שליחת בית דין לרומניה – ויאושר העניין כחיובי אעקוב מקרוב אחר העניינים ובאשר אוכל לא רק לטרפד אלא גם להביא להעמדה לפילים ולפרסום העניין בתקשורת הכללית והרומנית, הרי שאעשה זאת. אני בטוח כי עסקי ממון לא קטנים מתגלגלים ב"גיורים" ברומניה- הן מצד הפדרציה אך גם מצד אותם גורמים ישראלים מפוקפקים(מידי מספר שבועות אני מקבל טלפונים בנושא ודוחה אותם.
  אחד החשודים בעיני בכל הגיבוי הזה הוא יואל טוביאס מבני ברק. אחיו שלמה טוביאס אף הוא מלמד "יהדות" נוכרים במסגרת הפדרציה המתבוללת. אתמול למשל טרק יואל טוביאס את הטלפון לרב מהדרום- יוצא רומניה, שביקש גם הוא להבין ולברר על ה"גיורים" הללו. לטוביאס זה אין בעיה לאשר לפדרציה למכור בתי עלמין, למנות "רבנים נוכרים" ולעשות עימה עסקים של העברת בעלות נדל"ן מזקנים שנפטרו בישראל והשאירו נדל"ן ברומניה לגורמים בפדרציה שם אך מנגד הוא מתעמר ומתעלל ביהודים בישראל וגורם למחיקת יהדותם על ידי עלילות שווא של "זיוף מסמכים" או קבירת יקיריהן בקבר ישראל ש"לא כדין?" והאשמות שווא כלפי נפטרים שאינם יכולים להתגונן כהרב משה דוד רוזן ומר תיאודור בלומנפלד. אחת מאותן נשים מאושפזת ברגע כתיבת שורות בבית חולים על אשר שתי בנותיה נפסלו ע"י יואל טוביאס לנישואין בשקים למרות היותן רשומות כיהודיות ולמרות שלא הביאו הוכחות לאי היותן יהודיות (כפי שההלכה מורה). טוביאס זה יושב לא פעם בכנסים של יוצאי רומניה בישראל ומוחה כפיים לדברי בלע הנאמרים על הגר"ע יוסף אך לישראליות שהוא שולל את יהדותן הוא טוען ש"הפדרציה ברומניה איננה יהודית ואישורכם אינו תקף".
   צרה צרורה אחרת בבוקרשט הוא נציג חב"ד –  נפתלי דוייטש. על האיש הזה העידו רבים כמחלל שבת שגבה מהם כספים בשבת ואשר ראוהו מעשן שם בשבת. בבית הכנסת שלו הפלפונים מופעלים בשבת ובחג ו"משגיחיו" הם נוכרים ואנטי דתיים. את העופות הוא מביא ממקומות שאין עליהם כל השגחה במשך 48 שעות. לאיש הזה קהילה של ישראלים ויהודים זרים המשתמשים בו ל"גיורים" פיקטיביים עבור הפילגשות שלהם ולא התירו את נשותיהם מעגינותן בישראל. רק לפני זמן קצר שלח הלה רומניה "להתגייר" בבריטניה וזו ביקשה מביה"ד שם- דרך הטלפון, "ללמוד יהדות" דרך ה"סקייפ". אותו דוייטש בין השאר נצפה וצולם מתנשק עם נשים רות ( זו לא היתה אשתו או אחת מקרובותיו) שאחת מהן התלוננה בפני דודה על כך. עוד היריעה רחבה על האיש אך בנושא ה"גיורים" הוא ניסה זאת עוד גם דרך הולנד וע"י טלפונים בלבד (!) אך משפניתי לרבני חב"ד בארה"ב הוא שינה כיוון ועזב את ה"דרך ההולנדית".
למי שיש לחדש או לסייע בעזרה שיפנה לאימלים שלי או לטלפונים המצורפים מטה.
  בברכה: הרב אליהו קאופמן
 0524391094, 0527128509, 046207234, 014447924222997
בס"ד


                       רץ כצבי וגיבור כארי...להחטיא את ישראל !
     בסמוך ומאחורי מר רפאל שפר - ה"רב" של פדרציית המתבוללים ברומניה עומד אדם בשם מר צבי כפיר המציג עצמו כ"רב מושב" מישראל. כנראה שמדובר באדם כבן 49 ממושב חניאל שבשרון והקשור לחברת "תנובה" ברומניה (שלא מכבר הכריזה על פשיטת רגל) , נשוי ואב ליפתח והגר. הייתי שמח אם למישהו יש מידע על האיש כדי שבאמת נאמת את המידע (הריני  שולח לכם שוב את תמונתו) ומה אחרים יודעים עליו. האיש שאליו אני מתכוון ברומניה , לבוש בלבן כל השבוע ולו משרד בפדרציה המתבוללת. ממידע חדש שנודע לי הרי שה"שייגץ" רוצה להכשיר את "גרי החלומות" שלו דרך ה"רבנות הראשית" ומשרד הפנים בישראל. כמו כן אפילו שמץ של ידע אין לשום גורם מה מלמדים שם ולהווי כבר ידוע לי על "שולחן ערוך" ברומנית שמחלל שבת חיברו ברומניה ורשם שם שקרים ודמיונות כמו שרק ל"אשת רב" יש חובה לכסות את ראשה. ממידע בדוק אותו רפאל שפר הוא זה המלמד שם (גם נושאים שאינם קשורים ליהדות אלא לפוליטיקה של אנלפבתים) . הייתי מסב את דעת מכותבי לבדוק היטב בנעשה כי לדעתי הליצנים מרומניה מנסים בשני ראשים:1) דרך בית הדין של הרב ניסים קרלי'ץ בבני ברק.2) דרך הרה"ר  ומשרד הפנים הישראלי. חשוב מאוד אם המכותבים יכולים להוסיף לי חומר על אותו "צבי כפיר" כי אולי כך כבר נוכל לעצור את הכנסת הנוכרים לקהל ישראל.
     טיפוס אחר המעורב בעניינים הללו הוא מר ארווין שימשנזון - ראש קהילת בוקרשט, שמקצועו הרשמי והאקדמאי הוא מפיק תיאטרלי. האיש -  כראש הקהילה המתבוללת בבוקרשט (רווק ותיק בן 35 העומד בקרוב להתחתן - מזל טוב...), מיישם היטב את לימודי התיאטרון שלו ב...יהדות! אם זה לא היה כואב הרי שהיינו צוחקים. אפילו הזקן הממרה שכיהן לפניו (אוסי לזר) לא העיז לאחר כניסת שבת או חג למכור כרטיסים ל"עונג שבת ויום טוב" בפתח בית הכנסת בבוקרשט, אבל צעצוע זה עושה זאת.  ארווין וחבריו גדלו בין נוכרים ושקרנים מהדרג הנמוך ביותר ברומניה ועבורם לצחוק על דת ישראל הוא דבר של מה בכך.  ארווין עצמו ואחיו גדלו בבית אנטי דתי ושונא יהודים בעלי חזות דתית ובמיוחד זו אימו, שפעם אף תקפה (מול עיני...) בתחנת הרכבת בבוקרשט יהודי צעיר (מעירה- פיטרה ניאמ'ץ) שחזר בתשובה ולעיני הנוכרים קיללה אותו בגסות וטענה כי יצא ל"דרך רעה". החבראל'ך הללו גם צוחקים ולועגים לכל יהודי  דתי וחרדי ואינם מאמינים שמישהו בעולם היהודי בכלל שומר ולו מצווה אחת. את טיעוניהם מבססים ליצנים אלה לא מעט על "רבנים חרדים" שהעניקו גושפנקא בשנים האחרונות לפדרציה המתבוללת למכור קברים, להשכיר בתי עלמין, לסחור בעצמות קדושי השואה ולסול להלל את הליצנים הללו ולהציגם כ"סמלי יהדות". הליצנים עצמם מכירים את עצמם היטב ולועגים למחניפיהם ולדת היהודית בטענה ש"הכל כסף, פוליטיקה וכבוד", ולכן הם מרשים לעצמם לעבור ל"שלב הגיור" כשרפאל שפר מכולל ה"חזו"ן אי"ש" בראשם.
   בראש מעודדי שרצים אלה נמנית משפחת שלזינגר מלונדון ושוב אני שולח לכם את "מכתב הברכה וההוקרה" של שייעלה שלזינגר למנווולים הללו ובו מופיעים שמותיהם של שימשנזון הלה (חבל ששלינגר לא נתן לו את ביתו לאישה...) וה"רב" סורין רוזן (שבנתיים הועזב לקנדה) שאימו נוכריה ומעולם לא הציג "תעודת גיור". מידי זמן בזמן נוסעים שני "שייגיצים" (המיצגים את משפחת שלזינגר) ומאשרים למתבוללים הללו למכור "שטחים ריקים" (שאח"כ מוכחים הפוך...) מבתי העלמין היהודיים ברומניה. השניים הם צבי הרשפט (בריון המכה בגסות כל דיכפין - מצורפות תמונות) ואברם גינסברג.
    הינכם מקבלים שוב את הטלפונים הנצרכים (כולל של משפחת  שלזינגר ואנשיהם) ומוזמנים להשפיע , בע"ה.
    1) הרב אליקים שלזינגר-00442088026386.
    2)מאיר שלזינגר-00442088009109.
    3)אברם גינסברג-00442088023237.
    4)הרב ויזל (אב"ד ביה"ד דהגר"ן קרלי'ץ) - 00972504144506,0097235708514.
    5)צבי כפיר-.0040213155090,0040742792435,0040736980762,00972547950606
      על החתום: הרב אליהו קאופמן-00447854937278,00447924222997,00972527128509,0040744832393.
 נ.ב. 6) רפאל שפר-0040755613613,0097235791661.   

בס"ד


                       רץ כצבי וגיבור כארי...להחטיא את ישראל !
     בסמוך ומאחורי מר רפאל שפר - ה"רב" של פדרציית המתבוללים ברומניה עומד אדם בשם מר צבי כפיר המציג עצמו כ"רב מושב" מישראל. כנראה שמדובר באדם כבן 49 ממושב חניאל שבשרון והקשור לחברת "תנובה" ברומניה (שלא מכבר הכריזה על פשיטת רגל) , נשוי ואב ליפתח והגר. הייתי שמח אם למישהו יש מידע על האיש כדי שבאמת נאמת את המידע (הריני  שולח לכם שוב את תמונתו) ומה אחרים יודעים עליו. האיש שאליו אני מתכוון ברומניה , לבוש בלבן כל השבוע ולו משרד בפדרציה המתבוללת. ממידע חדש שנודע לי הרי שה"שייגץ" רוצה להכשיר את "גרי החלומות" שלו דרך ה"רבנות הראשית" ומשרד הפנים בישראל. כמו כן אפילו שמץ של ידע אין לשום גורם מה מלמדים שם ולהווי כבר ידוע לי על "שולחן ערוך" ברומנית שמחלל שבת חיברו ברומניה ורשם שם שקרים ודמיונות כמו שרק ל"אשת רב" יש חובה לכסות את ראשה. ממידע בדוק אותו רפאל שפר הוא זה המלמד שם (גם נושאים שאינם קשורים ליהדות אלא לפוליטיקה של חול) . הייתי מסב את דעת מכותבי לבדוק היטב בנעשה כי לדעתי הפדרציה הרומנית מנסה בשני ראשים:1) דרך בית הדין של הרב ניסים קרלי'ץ בבני ברק.2) דרך הרה"ר  ומשרד הפנים הישראלי. חשוב מאוד אם המכותבים יכולים להוסיף לי חומר על אותו "צבי כפיר" כי אולי כך כבר נוכל לעצור את הכנסת הנוכרים לקהל ישראל. בין השאר נמסר לי ע"י הרב אליעזר שמחה וויס - הרב האזורי של עמק חפר, כי אותו כפיר רצה לחתן זוג והרב וויס אסר עליו זאת משום אי הסמכתו. הרב וויס הופתע לפני מספר חודשים כשגילה כי בביקורו של כפיר בארץ חילק האחרון כרטיסי ביקור ובהם רשם כי הוא משמש "ראש ביה"ס ליהדות ברומניה"! לדעת הרב וויס גם ה"רקע האקדמי" של האיש לוטה בערפל כמו ידיעותיו ביהדות התורתית.
     טיפוס אחר המעורב בעניינים הללו הוא מר ארווין שימשנזון - ראש קהילת בוקרשט, שמקצועו הרשמי והאקדמאי הוא מפיק תיאטרלי. האיש -  כראש הקהילה המתבוללת בבוקרשט ומיישם היטב את לימודי התיאטרון שלו ב...יהדות! אם זה לא היה כואב הרי שהיינו צוחקים. אפילו  הקומוניסט הזקן שכיהן לפניו (אוסי לזר) לא העיז לאחר כניסת שבת או חג למכור כרטיסים ל"עונג שבת ויום טוב" בפתח בית הכנסת בבוקרשט, אבל  מר שימשנזון עושה זאת.  ארווין וחבריו גדלו בין נוכרים ושקרנים מהדרג הנמוך ביותר ברומניה ועבורם לצחוק על דת ישראל הוא דבר של מה בכך.  ארווין עצמו ואחיו גדלו בבית אנטי דתי ושונא יהודים בעלי חזות דתית ובמיוחד זו אימו, שפעם אף תקפה (מול עיני...) בתחנת הרכבת בבוקרשט יהודי צעיר (מעירה - פיטרה ניאמ'ץ) שחזר בתשובה ולעיני הנוכרים קיללה אותו בגסות וטענה כי יצא ל"דרך רעה". החבראל'ך הללו גם צוחקים ולועגים לכל יהודי  דתי וחרדי ואינם מאמינים שמישהו בעולם היהודי בכלל שומר ולו מצווה אחת. את טיעוניהם מבססים פוקרים אלה לא מעט על "רבנים" מטעם  . ראשי הפדרציה המתבוללת לועגים למחניפיהם ולדת היהודית בטענה ש"הכל כסף, פוליטיקה וכבוד", ולכן הם מרשים לעצמם לעבור ל"שלב הגיור" כשרפאל שפר מכולל ה"חזו"ן אי"ש" בראשם וצבי כפיר החלבן לצידם.
  
    הינכם מקבלים שוב את הטלפונים הנצרכים (כולל של משפחת  שלזינגר ואנשיהם) ומוזמנים להשפיע , בע"ה.
 1)הרב ויזל (אב"ד ביה"ד דהגר"ן קרלי'ץ) - 00972504144506,0097235708514.
 2)צבי כפיר-.0040213155090,0040742792435,0040736980762,00972547950606
      על החתום: הרב אליהו קאופמן-00447854937278,00447924222997,00972527128509,0040744832393.
 נ.ב.3) רפאל שפר-0040755613613,0097235791661
בס"ד


                       רץ כצבי וגיבור כארי...להחטיא את ישראל !
     בסמוך ומאחורי מר רפאל שפר - ה"רב" של פדרציית המתבוללים ברומניה עומד אדם בשם מר צבי כפיר המציג עצמו כ"רב מושב" מישראל. כנראה שמדובר באדם כבן 49 ממושב חניאל שבשרון והקשור לחברת "תנובה" ברומניה (שלא מכבר הכריזה על פשיטת רגל) , נשוי ואב ליפתח והגר. הייתי שמח אם למישהו יש מידע על האיש כדי שבאמת נאמת את המידע (הריני  שולח לכם שוב את תמונתו) ומה אחרים יודעים עליו. האיש שאליו אני מתכוון ברומניה , לבוש בלבן כל השבוע ולו משרד בפדרציה המתבוללת. ממידע חדש שנודע לי הרי שה"שייגץ" רוצה להכשיר את "גרי החלומות" שלו דרך ה"רבנות הראשית" ומשרד הפנים בישראל. כמו כן אפילו שמץ של ידע אין לשום גורם מה מלמדים שם ולהווי כבר ידוע לי על "שולחן ערוך" ברומנית שמחלל שבת חיברו ברומניה ורשם שם שקרים ודמיונות כמו שרק ל"אשת רב" יש חובה לכסות את ראשה. ממידע בדוק אותו רפאל שפר הוא זה המלמד שם (גם נושאים שאינם קשורים ליהדות אלא לפוליטיקה של אנלפבתים) . הייתי מסב את דעת מכותבי לבדוק היטב בנעשה כי לדעתי הליצנים מרומניה מנסים בשני ראשים:1) דרך בית הדין של הרב ניסים קרלי'ץ בבני ברק.2) דרך הרה"ר  ומשרד הפנים הישראלי. חשוב מאוד אם המכותבים יכולים להוסיף לי חומר על אותו "צבי כפיר" כי אולי כך כבר נוכל לעצור את הכנסת הנוכרים לקהל ישראל.
     טיפוס אחר המעורב בעניינים הללו הוא מר ארווין שימשנזון - ראש קהילת בוקרשט, שמקצועו הרשמי והאקדמאי הוא מפיק תיאטרלי. האיש -  כראש הקהילה המתבוללת בבוקרשט (רווק ותיק בן 35 העומד בקרוב להתחתן - מזל טוב...), מיישם היטב את לימודי התיאטרון שלו ב...יהדות! אם זה לא היה כואב הרי שהיינו צוחקים. אפילו הזקן הממרה שכיהן לפניו (אוסי לזר) לא העיז לאחר כניסת שבת או חג למכור כרטיסים ל"עונג שבת ויום טוב" בפתח בית הכנסת בבוקרשט, אבל צעצוע זה עושה זאת.  ארווין וחבריו גדלו בין נוכרים ושקרנים מהדרג הנמוך ביותר ברומניה ועבורם לצחוק על דת ישראל הוא דבר של מה בכך.  ארווין עצמו ואחיו גדלו בבית אנטי דתי ושונא יהודים בעלי חזות דתית ובמיוחד זו אימו, שפעם אף תקפה (מול עיני...) בתחנת הרכבת בבוקרשט יהודי צעיר (מעירה- פיטרה ניאמ'ץ) שחזר בתשובה ולעיני הנוכרים קיללה אותו בגסות וטענה כי יצא ל"דרך רעה". החבראל'ך הללו גם צוחקים ולועגים לכל יהודי  דתי וחרדי ואינם מאמינים שמישהו בעולם היהודי בכלל שומר ולו מצווה אחת. את טיעוניהם מבססים ליצנים אלה לא מעט על "רבנים חרדים" שהעניקו גושפנקא בשנים האחרונות לפדרציה המתבוללת למכור קברים, להשכיר בתי עלמין, לסחור בעצמות קדושי השואה ולסול להלל את הליצנים הללו ולהציגם כ"סמלי יהדות". הליצנים עצמם מכירים את עצמם היטב ולועגים למחניפיהם ולדת היהודית בטענה ש"הכל כסף, פוליטיקה וכבוד", ולכן הם מרשים לעצמם לעבור ל"שלב הגיור" כשרפאל שפר מכולל ה"חזו"ן אי"ש" בראשם.

. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה