יום ראשון, 6 בינואר 2013

"פרשת "שמות


בס"ד
   פרשת "שמות" / הרב אליהו קאופמן
      "מלך אשר לא ידע את יוסף". רבותינו פירשו על פסוק זה את עניין השתדלנות היהודית באשר היא. פירשו רבותינו שכל מי שיעלה לגדולה -  מקרב ישראל, בממשלות הגויים לא יזכרו לו הללו דבר ממה שעשה למענם ולא יוקירו זאת ליהודים אח"כ ומה שעשו המצרים לזיכרון יוסף הצדיק , כשלא שמרו לו פיסת הכרת הטוב בליבם היא הדוגמא ההיסטורית ממנה אנו צריכים ללמוד לקח.
     אם כך ישנה שאלה האם יהודי צריך בכלל להפוך לשתדלן ולאיש פוליטי בין הנוכרים? תשובת חכמינו היא שאם לחיוב נענה על כך , אזי, זאת יעשה בתנאי אחד: ההשתדלות תהיה אך ורק למען אחיו היהודים ולא למען כבודו או משפחתו, פרנסתו וכו' , כי כל השאר לא שווה ולא יתקיים.
     המשך הרעיון קיים במגילת אסתר. מרדכי היהודי מוכיח את אסתר המלכה - כשזו פוחדת לגשת למלך אחשוורוש ולבקש על עמה, כי "אם לא לעת כזאת הגעת למלכות". מרדכי היהודי מסביר לה כי היא לא נבחרה משום "כישוריה" (וכך גם אמר יוסף הצדיק לאחיו בפרשיות הקודמות - "ה' שלחני לפניכם") אלא כדי להציל את עמה. מרדכי היהודי ממשיך ומסביר לאסתר המלכה כי אם לא היא תהיה השתדלנית לעמה הרי ש"ריווח והצלה יהיה ליהודים ממקום אחר". ולבסוף הוא מסיים באזהרה כי לאחר שלא תמלא ת תפקידה הרי שיסתיים תפקידה בכלל - "ואת ובית אביך תאבדי".
     ההיסטוריוגרפיה היהודית משופעת בפוליטיקאי צמרת יהודים שעשו לכבודם, מדינתם הנוכרית וכו' ואיש מהגויים לא זכרם כמו שרת החוץ הרומנייה לאחר השואה - אנה פאוקר ,  מקימו של ה"צבא האדום" הקומוניסטי  -  ליאון טרוצקי, ראש ממשלת אנגליה - המומר בנג'מין דיזרעלי , כל ראשי הקומוניסטים בבריה"מ לשעבר (זיגנוייב, קמינייב, בוכרין וכו'), בגרמניה (בראשם רוזה לוכסמבורג) וכמובן אותו קרל מרכס ועוד רבים, רבים אחרים. אבל אלה שהיו שתדלני עם ישראל בלבד תמיד יזכרו על לוח עמינו מיוסף הצדיק ועבור דרך משה רבנו, דון יצחק אברבנל, השר סיר משה מונטיפיורי , שר האוצר העירקי יחזקאל ששון ועוד רבים וטובים אחרים.
     השלטון הציוני בארץ חמדת אבות איננו יהודי אלא במהותו הוא שלטון נוכרי - ואף חמור מכך, הבועט בתורת ישראל להשמידה , חס ושלום. ימי הבחירות לכנסת המינים מתקרבים ואותם נציגים "חרדים" - ציונים אינם מדגישים אפילו את רצונם להיות שתדלנים יהודים כפי ש"רבותיהם:" מצהירים במשפט המשעמם - "להציל מלוע הארי", אלא מדגישים את "כישוריהם" להיות "ככל הגויים" הציונים ו"מומחים בניהול" ממלכת הכפירה. כזה הוא מוישל'ה גפני המתפאר כיצד חילק הון תועפות לממלכת השמד והכפירה ממרום תפקידו הנאלח - "וועדת הכספים של הכנסת", כזה הוא אותו "לצ מן" שמתגאה ב"ממלכתיותו" הציונית, כזה הוא מוזס העילג שבהיותו "סגן שר החינוך" לאחר מגדולי צרי החינוך הציונים, הרי שהוא מכר את כל החינוך החרדי לתועבות הציוניות והחילוניות, כזה הוא הקשקשן והכלומני'ק ישראל אייכלר שעבור הופעותיו בכלי המשחית החילוניים הוא מכר את ערכיו היהודיים ואת תורת ה' וכזה הוא ה"נבך" אורי מקלב שבכלל עדיין אינו יודע היכן הוא נימצא ומי נלחם נגד מי. וכאלה הם כל הרפורמיסטים של ש"ס (ולא רק ה"שייגי'ץ" חיימק'ה אמסלם) שהביאו עלינו הסכלה נוכרית, "גיורי" חלומות, גיוס לצבא הציוני ושאר מה שהרפורמים הבטיחו והם קיימו עבורם.
    כל מי שיצביע עבורם או עבור אותו פרחחים בשם אמנון יצחק, חייק'ה אמסלם , שרון כנפו וליצני ה"נצח", ימצא את עצמו בגהינום ובשאול תחתית. כמו שה"ערב רב" הציג את עגל הזהב לפני עם ישראל וקרא "אלה אלוקייך ישראל" כך אותם רמאים שולחים את היהודים החרדים להצביע עם המשפט :"לשם יחוד קודשא בריך הוא".
    הכוחות שלא מצביעים מנסים אמנם בכל מערכת בחירות להפריע אך זו יציאה לכדי חובה ולא יותר. ידוע לכל כי מסירות הנפש למען העבודה הזרה והשטן גדולים יותר -  רחמנא לצלן, מאלה שלמען הקב"ה. בעוד ששתי הכנופיות הגדולות - ש"ס ו"יהדות התורה" , והכנופיות הקטנות שצמחו מהן ("נצח", "כח להשפיע", מעוותי תורת ברסלב ו"עם שלם") פועלים בכוח רב להצליח הרי שבמחנה הטהור (הקטן מבחירות לבחירות...) אין עבודה מסודרת כנגד השטן הציוני ושלוחיו , אין כלל מטות של לוחמים מקצועיים אמיתיים וכמה ליצנים מוציאים "חוברות מהודרות" נגד ההצבעה שמחולקות אחרי הבחירות רק למיעוט שבאנ"ש כשאלה שהשקיעו ממון בכך מרומים שאמנם ממונם משפיע בעוד שהממון הזה הולך לפרנסת כמה בטלנים וגונבי דעת.
    ואם מדברים על פרחחים וגונבי דעת הרי שבראשם עומד אותו המאיר פרוש שחושב שאם הוא ואבותיו נולדו בירושלים הרי שגם מותר לו להחטיא ציבור ירושלמי תמים וטוב. באחרונה רבו התביעות כלפיו להחזרת הממון שהשקיעו טובים ורבים מהירושלמים של חוג ה"עדה החרדית" , לאחר שגילו את תרמית העיר חריש כפי שהפרוש הזה הציג להם אותה. והנה הנוכל הזה עונה להם בבחינת "הרצחת וגם ירשת" ומודיע לאלה שמעולם לא הצביעו בבחירות הטמאות כי אם יצביעו ל"יהדות התורה" הם יקבלו בחזרה ממנו את "תשלומי הקדימה"! אין ספק שאחד מגדולי הרמאים ה"חרדים" הוא אותו מאיר פרוש שהוא דור שלישי למשפחת עסקנים גונבי דעת ו"שאר יקרות" והוא המסוכן מבין כל ה"שלוחא דרבנן" בכך שיש לו דרכים והצגת פנים להעביר יהודים תמימים על דתם להצבעה לכנסת המינים.
   ועוד כמה מילים על "פעולותיו" של הפרוש הזה. באחרונה טענו כמה אומללים - שנתפסו על חטא במועדוני פריצות בת"א בחללם שם שם שמים, כי "נסחטו" ע"י חבריהם החילוניים. אחד מהם פנה ל"בר סמכא" ו"ידע עם ניסיון" בעניין ששמו דודי זילברשלג. האחרון היפנה אותו למאיר פרוש כדי שפרוש ילחץ על החקירה והשתקת העניין כדי שמשפחת ההולל מבני ברק לא תדע על כך וימנעו גרושים ואי ראיית ילדיו. פרוש אמנם פעל בנושא וכיום בבני ברק חי אותו הולל- שממשיך להתהולל אך מחליף את בגדיו בצאתו לשם, ואילו אשתו התמימה לא יודעת דבר מפרצות בעלה ואילו וילדיו  נמצאים בסכנה רוחנית איומה. זהו הפרוש וזוהי "משנתו".
   ה"בן איש חי" הקדוש כותב בפרשת "שמות" בשנה השניה בספרו כי תפקיד ישראל והנוכרים נחצה לשניים בעולמינו: בני ישראל הם "עם זו יצרתי תהילתי יספרו" ולכן כל ייעודם לתורה ושגם היכן שנאמר בישראל על "בונייך" וכו' הרי שמדובר על רוחניות בעוד שאצל הנוכרים הבניה והעשייה הם גשמיים ועל כך גם נאמר "יעובדוך עמים וישתחוו לך לאומים". ה"בן איש חי" מרחיב ומוכיח כי כאשר ישראל חורגים לכיוון העשייה הגשמית נלקח מהם הכוח הרוחני והם הופכים - חס ושלום, למשיסה בידי הנוכרים.
    רבים יקישו מ"פרקי אבות" ומדברי חכמים כי נאמר "ביגיע כפיים תאכל לחם" וכי "דרך ארץ קדמה לתורה" פירושה , עפ"י דברי חכמים, שעם התורה יבוא גם עמל. אך למעשה אין כאן סתירה. העמל והיגיע כפיים שחז"ל מדברים עליו הם בסה"כ יצירת תנאי פרנסה מינימאליים לקיים את הנפש כדי שתוכל לעסוק בתורה אך לא יותר מכך. ה"בן איש חי" מדבר על האיסור שיהודי יהיה פעיל גשמית בניהול העולם הגשמי הנוכרי - כל שכן אסור הדבר לנשים יהודיות. כל ה"מכללות החרדיות" , העיסוק ב"בידור וזמר חרדי" ושאר מקצועות השטן שה"חרדים" עוסקים בהם הם אותה מציאות שה"בן איש חי" אסר ושאותם מעודדים מצד שתי הכנופיות ה"חרדיות" - ש"ס ו"יהדות התורה". אין ספק שחס ושלום כליה ואסון מרחפים עלינו בגלל אותם "מקצועות" שהוכנסו אלינו כדי להפוך את החברה החרדית ל"ככל הגויים והציונים מחנה ישראל". צריך לראות את סרטי הפרסום של ה"מכללה החרדית אונו" כיצד הם מתפארים שהשיגו את מטרתם והחרדים שיצאו משם הופכים ל"חלק מהחברה הישראלית" וכי "תוך דור זו כבר לא תהיה החברה החרדית שהכרנו, כולל ירידת הילודה".
    אבל מה לעשות ובדורנו הפכו ה"בן איש חי", ה"חפץ חיים" ושאר קדושי ישראל ל"לימוד מורשת היסטורית" ולא עוד ללימוד הילכתי. לבתי הכנסת נכנסים כיום "ספרי מדע" כפרניים עם תמונות של רשעים וכופרים והכל בחותמת של "ערכים", "הידברות" , הפוקר והליצן זמיר כהן וכו'. וכשמסבים את תשומת לב ראשי הקהל וה"רבנים" לכך שה"בן איש חי" לא היה מתיר זאת הם עונים:"הבן איש חי" חי בתקופה אחרת"...
                                          פרפראות
                                   ממשיכים בחיים שכאלה
      בלונדון הבריטית חם מאוד בחורף הנוכחי , במיוחד בשכונה החרדית "גלדרס גרין". הסיפור סביב הרב חיים הלפרין ממשיך להכות גלים ואם התאחדות החרדים "כדתיא" לא תעיז לסלק את האיש הזה מ"רבנותו" ומהעיר בכלל הרי שעומדים להקים שם ועד רבני חרדי חדש ולפרוש מ"כדתיא". בראש המרד החדש נמצאים הרבנים הגר , רוברטס , ווינגרטן , קנופלר והאדמו"ר מסדיגורא "גלדרס גרין". הללו שייכים אמנם ל"כדתיא" אך שוקלים להקים ארגון חדש עם כשרות חדשה ומסתמא שקהל חסידי בלזא  מ"סטמפורד היל" יצטרפו אליהם כ"קהל מחזיקי הדת". מה שהלהיט השבוע את האוירה היה מותו של האדמו"ר מסדיגורא. מאחר ובנו של האדמו"ר שנפטר הוא אחד ממתנגדיו של חיים הלפרין - ששמו, כאמור, יצא לצחנה הרי שגורמים במשפחת הלפרין ב"גלדרס גרין" טענו כי אבותיהם המתים גרמו למיתה - רחמנא לצלן, של האדמו"ר , בגלל בנו! אין ספק שדברי הבל ורעות רוח אלה שויים בדיוק להבטחות של הפרחח אמנון יצחק שהרבנים הספרדים והתימנים שחתמו נגדו ימותו ב"מיתה משונה". אלה אינם דברי חסידות או תורה אלא דברי רשע, גניבת דעת, כישוף של כלום ושנאת ישראל.
    חיים הלפרין כבר הודה במעשיו אך חזר בו. והסיפור שהיה כך היה. מיד עם היוודע הפרשה נקרא חיים הלפרין -  לפני למעלה מחודשיים, לביתו של דיין חנוך ערנטרויא במוצאי שבת קודש. הלפרין לא ידע על מה ההזמנה וגילה ששם חיכו לו עוד מספר רבנים ודיינים. כאשר שמע את האשמות נגדו וראה שיש בידם  את העובדות הוא החל לילל כחתול , הודה בכל והבטיח שאם הדברים ישמרו בסוד הוא יתפטר מיד מכל תפקידיו. אך למחרת האב הזקן - הרב אלחנן הלפרין, שכנע את בנו חיים לחזור בו ולהכחיש הכל. המשפחה משתמשת בכלים שאינם הלכתיים כמו טרור (של האח משה הלפרין נגד האב"ד פדווא) וסיפורים שחיימק'ה היה "איש חסדים". כאן צריך להזכיר למשפחה כי גם לא מעט עבריינים יהודים בעולם יש בידם מעשי חסד. תומכיו של הלפרין מ"סטמפורד היל" מרגישים "אחדות חסידית"  כדי להגן על מי שעבר את כל קווי הצניעות של הקל שבקלים.  הייתי מציע לאותם אנשים לקחת את ה"חיימון" הזה והביאו כ"רב" בקהילתם וכמו כן ש"ילמד" את נשותיהם, בנותיהם וכלותיהם מקצת מה ש"לימד" ב"גלדרס גרין". מכתבו של הרב הגר - הרב החסידי ל "גלדרס גרין", מדבר בעד עצמו נגד ה"חיימון" הזה ודורש לזרקו שאם לא "זהו זלזול באביזרהו".
   הקרב של חיים הלפרין ובני ביתו ממוקד כיום לנסות להביא "הרכב רבני" מחוץ לבריטניה שיהיה "מאוזן". אין ספק שזו בקשה חצופה. לא מספיק כל מה שנקשר בשמו של ה"חיים שכאלה" אלא שאלה בלונדון הלוחמים נגד מעלליו הם בחזקת "לא כשרים"! אחד מהמוזמנים העתידיים - לרצונו של הלפרין, הוא הדיין שריאל רוזנברג, אב"ד בית הדין  שהרב ניסים קרלי'ץ ברח מראשותו כמאש. הייתי מציע לרב רוזנברג שלפני בואו "לעשות סדר" בלונדון שיעשה סדר בביתו ממש - ודי לחכימא ברמיזא, ואח"כ שיעשה סדר בבית דינו שם מגיירים כל מה שזז ודייניו אינם מספרים לו על כך כמו שדיינו ברגר למשל שיקר לו כי ברומניה לא נעשו גיורים אך זהו שקר. בבית דין זה "מגיירים" גם כאלה שאינם חיים בישראל ואח"כ מבקשים מהם לא לומר ש"התגיירו" וכי "הכל לשם שמים" אבל את הכסף הם לוקחים מהם "כי לא בשמים היא". שם מכהן הדיין סילמן המעניק המלצות לארחי פרחים במזרח אירופה - בתחום הנדל"ן, ומציגם כ"ישרים ותמימים". בבית הדין הזה חורצים דיני ממונות לפי קירבה או חוג מועדף עוד לפני שהחל הדיון ועל הכל מפקד מר שמולי'ק קרלי'ץ, איש קל שבינו לבין יראת שמים אין ולא דבר. אז בבקשה , אם הרב שריאל רוזנברג הוא הדיין שידע מה לפסוק בפרשת חיים הלפרין , אזי  אבוי לכולנו.
                            אמנון יצחק - הקמע של "דגל התורה"
     הפרחח אמנון יצחק הפך לפתע פתאום למושא הערצה של ראשי ו"רבני" "דגל התורה". כל זאת גם לאחר שרבנים ספרדים הוקיעו והקיאו אותו. ובכן, מה לראשי החוג של ה"השקפה הטהורה" ולזרזיר המיקרופון שחפץ להכניס יתר הסכלת ברלין ביהודים דתיים ואשר לפרחחיו ברשימה לכנסת המינים אין קשר אמיתי ליהדות החרדית? הקשר נובע מ"אויב אויבי ידידי". מאז שהגולם ש"ס - שהוקם ע"י "דגל התורה", תפח ועלה על יוצרו ה"ליטאי",  מתמרמרים אלה שעוד מעזים להיקרא "ליטאים" כי בכורת הממון וייצוג ה"חרדים" בפני הציונים נלקחה מהם. בראש המייללים עומד מוישל'ה גפני שחזרת אריה דרעי מסכת את בכורתו כנציג החרדים (כי עם אלי ישי האומלל אין לו הרבה בעיות פרסונאליות...). גפני כבר שנים מיילל כצבוע שהמרצים של "דגל התורה" מחזירים בתשובה וש"ס קוטפת את ה"פירות האלקטוראליים". גפני גם תמך בביטול הבחירה הישירה לראש הממשלה הציוני כדי שלש"ס יהיו פחות מנדטים. ועכשיו כשהופיע הפרחח אמנון יצחק באה מנוחה ליגע. גפני הצליח לשכנע את "רבותיו" כי ריצתו של הפרחח תאזן את הפוליטיקה המזוהמת של ה"חרדים" הציונים וכוחה של ש"ס ירד לטובת שיויון עם "יהדות התורה". הצבועים הללו מסתירים מהציבור כי אמנון יצחק לא רק שאיננו טוב יותר מש"ס אלא שגם לעומת אותו האמסלם הוא הרבה יותר גרוע משום שחיימק'ה אמסלם לפחות לא מסתיר את עמדותיו אבל הליצן אמנון יצחק מסתיר את עמדותיו עד לרגע שיוכל להלום ביהדות הטהורה מתוך השלטון ממש.
                          משה כן ומשה לא, אז משה מה יהיה הסוף?
   שוב נימצא בכותרות משה אריה פרידמן והפעם לאחר שהצהיר על ציונותו . הפעם האיש מנסה ב"דרך החוק" העכ"ומי של בלגיה להכניס את בניו לביה"ס של בנות יהודיות. הכל נראה כטירוף ושיגעון אך אני הזהרתי - כבר לפני שנים, מעל דפי עיתון ה"עדה" של ה"עדה החרדית" כי יש לחשוש כי אין כאן "שיגעון רגעי" אלא "שיטה בשיגעון" שמטרתה לשרת את הציונים נגד היהדות החרדית , ובמיוחד נגד קודשי ישראל והאיש הזה משמש אמצעי בידיהם. כבר אז הזהרתי שהופעתו באירן - בכנס ה"שואה" המפורסם, בא להקצין את תדמית החרדים כדי למנוע מהם הידברות ישירה עם הערבים והעולם המוסלמי. אז טענתי כי איש כזה - בעל קשרים וידידות עם היידר הניאו- נאצי האוסטרי ושנוסע לאירן ללא חשש , ושלא היה מעולם שייך ל"נטורי קרתא" או לחסידות סאטמר עושה זאת מכך שיש לו "גב" ציוני רחב. לבסוף טענתי כי יבוא יום והאיש יחזור להיות ציוני משום שמשימתו תסתיים בנושא. אינני נביא או בן נביא אבל לפני מספר שנים האיש הזה "חזר בו" מכל דעותיו האנטי ציוניות ויצא לארה"ב.
    מסתמא שהציונים ניסו להפעילו גם שם אך היהדות החרדית שם אדירה והיא לא התרשמה מהאיש ולכן הוא עבר לאנטוורפן החרדית בבלגיה, שם הציונים פעילים שנים לא מעטות להחדיר חינוך ציוני ולשנות את החינוך החרדי כדי שכספי היהלומנים החרדים יופנו מתורה לציונות ו/או יהגרו לישראל. משה אריה פרידמן מצא את העוז לפרובוקציות שלו רק מתוך "גב" שיש לו מאלה שכנראה עומדים מאחוריו. לקיחת כספי שלטון  לחינוך יהודי - אף משל נוכרים, סופה להביא רק צרות משום שיד השמד הציוני נמצאת בכל מקום. העצה שלי לכולם בכל מקום שהאיש ידרוך  היא לא לעזור לאיש הזה בכלום - כולל במנות אוכל או כסף וכו', עד שיגלה באמת מי מפעילו ולשם מה מפעילים אותו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה