יום חמישי, 17 בינואר 2013

"ילקוט הכזבים של המפלגות ה"חרדיות


בס"ד
 ילקוט הכזבים של המפלגות ה"חרדיות" / הרב אליהו קאופמן
     פחות משבוע לפני הבחירות סיפק בית המשפט  את הסיבה האמיתית מדוע אסור ליהודי חרדי לבחור באחת מאותן המפלגות המתחזות כ"חרדיות" ולו רק משום שלומיותן והיותן כשל עסקני ומרעין בישין ותו' לא. לצערי הרב אין לנו עוד שבוע נוסף כדי להוכיח לכל מען דבעי מה שוות באמת ש"ס ו"יהדות התורה" וכיצד ה"הישג" של שר השיכון אריאל אטיאס מתנפץ אל מול סלעי גבעות הכורכר של ה"עיר הגדולה חריש". אני מודע לכך שבקרוב נשמע כולנו את ה"בכיות" על כך ששוב "מפלים את החרדים" אבל גם אם זה נכון הרי שהעמותות השלומיאליות של  רפאל פנחסי, מוטל'ה קרלי'ץ ומאיר פרוש  הן אלה שנתנו במתנה את הנשק והתחמושת לפגוע בחרדים.
      פסילת העמותות החרדיות באה משמים ומי שמצווה לו לרמות תמימים ולא לגזול מנוכרים ופועל להיפך הרי שגם החרב המתהפכת בסופו של דבר מתהפכת עליו. הקב"ה הציל תמימים ונקיי דעת מלהפוך לחרב הלאומנות נגד הערבים ולגזלנים בעל כורחם וכך נמנע שפך דם נקי ומהומות. הקב"ה העניש את אותו גונב דעת בשם מאיר פרוש שהעלים מיקירי ה"עדה החרדית" כי העיר העתידית חריש עומדת לקום במרכז 40 כפרים ערבים וליד הרשות הפלשתינאית. ואותו פרוש - משנתגלו נכליו, סירב להחזיר את כספי המקדמות של עניי ירושלים ובית שמש ותבע מהם להצביע לו כתמורה. עכשיו הוא יצטרך לכסות את כל ההפסדים והגזל.
     הפסיקה של שופטי בית המשפט הותירה את ה"טווס" אטיאס עם מכנסיו למטה. ה"הישג" שלו ירד לטימיון כמו כל הברבורים הריקים  שלו. חבל רק שהיהודים החרדים הפכו שוב קורבן עולה תמים לעסקני השיכון ה"חרדים" המהתלים בהם עשרות שנים ומביאים אותם לפשיטות רגל, לקניית דירות בלי טאבו והפסד כספי מקדמות תוך שיכון יהודים חרדים – לא פעם, במרכז סכנה ופיקוח נפש.
     היהדות החרדית חייבת להחליף את עסקניה הבלתי אחראים בתחום השיכון בעסקנים יראי שמים ואשר באמת טובת היהדות החרדית לנגד עיניהם. הכיוון הפעם צריך להיות ביציאה מכל ה"התיישבות" וההתנחלות על גב וכנגד הערבים - עפ"י ה"חליל" הלאומני של החילוניים, ולדרוש הקמתן של שכונות חרדיות  ברחובות, כפר סבא, הרצלייה, פתח תקווה, באר שבע ובשאר ערי ישראל ועל אדמות שאינן גזולות . אם למהגרים הסלאבים החדשים מותר לגור במרכז ישראל הרי שבודאי שלאלה שחיו כאן לפני בוא הציונות מותר גם זאת. ואל נשכח כי רק בתחילת המאה ה-20 היו רחובות, ירושלים, פתח תקווה, מזכרת בתיה , כפר סבא ועוד ישובים רבים חרדים בלבד.
    ובאשר להמשכה של העיר חריש הייתי מייעץ לסקטור הערבי - ובמיוחד לאנשי ואדי ערה (שאדמותיהם נגזלו ל"פרויקט הזה), להילחם על "החזרת הגלגל אחורה" ולביטול ההפקעות. איש אינו ערב לאנשי הואדי כי השכנים החדשים – חילוניים ל"מהדרין" ובמיוחד ה"דתיים לאומיים" של בנט והמצביע יגאל עמיר, יהיו יותר "ידידותיים" לנפגעי ההפקעה הערבים מהחרדים. העיירה הנוכחית חריש צריכה להתפתח באופן רגיל ונורמאלי והתנאי הראשון לכך הוא לערוך בה בחירות ולהעיף ממנה את ניסים דהן הלאומני ורק אז הרשות הדמוקרטית החדשה תקבל את מנדט התושבים לפתח את העיר באופן נורמאלי ופוזיטיבי לטובת כל התושבים ולטובת שאר האזור והדיירים החדשים שיבואו אח"כ.
  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה