יום ראשון, 31 במאי 2020

מפגע האינטרנט


בס"ד
              מפגע האינטרנט / הרב אליהו קאופמן
     בשבוע שעבר ששה ועלזה הטלויזיה הישראלית בערוץ "כאן" הרשמי שלה. הם הצליחו להפיק תכנית טלויזיה שהעלתה את מדד עליית האינטרנט ברחוב החרדי לאור עליית נפגעי מחלת "הקורונה". דרך שידורי "זום" ודרך חבורת משת"פים בלבוש רבני ששמם "רבני המערב", חגגו כופרי ופוקרי רשת "כאן" את האופטימיות שהנה, הנה הרבנים החרדים יכנעו והאינטרנט יהיה גלוי ופנוי להובלת חרדים מהיהדות אל החילוניות השוממת. גם האתר "החרדי" "כיכר השבת" היה שותף לכול ה"חגיגה הזו, שהרי זהו אתר הדגל של הממסד החילוני בתוך היהדות החרדית. האתר הזה לא לחינם עולז וצוהל, שהרי מי שמפעיל אותו הם אנשי הממסד החילוני האנטי דתי של "וואי נט" ו"ידיעות אחרונות", בסיס הממסד ושרותי ההמרה של השמד של מדינת ישראל.
      לא לחינם פנה גאב"ד "עדה החרדית" – הגאון טוביה וויס, בקול קורא וחתום על כך שיש להימנע מכול תקשור אלקטרוני גם בתקופת ההסגר שבימי "הקורונה". זה היה הפתח לגנבי הנשמות ולמחבלי כרם ישראל, לתת לאנשים חרדים – ואפילו בחילול שבת וחג (!), לעמוד בקשר אלקטרוני ביניהם כדי שבעתיד יהפוך האיסור האינטרנטי ל"כשר". קרוב לעשרים שנה התנהלה מלחמה רבנית נגד האתרים האינטרנטים במסווה "חרדי". המדינה ומשת"פיה החרדים – ציונים עשו הכול כדי להכריע את הכף לחדירת האינטרנט לחברה החרדית. עבורם זה היה צינור להכניס חולין וזוהמה, ובמקביל להורדת הקדושה במקומותינו. ארגון של "רבנים מטעם" ו"בלי טעם" העלה פתאום "הקלות" שלא היו ולא נבראו כדי להכניס את טומאת האינטרנט דרך ך חלון "הקורונה". היו אלה "רבני המערב", שאילו באמת חכמי המערב היו חוזרים לחיים, אזי, שרפי עליון כהרמב"ם, הרי"ף וה"אור החיים" היו שורפים אותם במבטיהם. המדינה החילונית חפצה שהילודה החרדית תרד, היא חפצה שהאישה הדתית והחרדית תנעל את חיי הצניעות ושרמת הכשרות תרד. המדינה הציונית פוחדת מכך שבנייה יחזרו לדרך ישראל סבא, ואילו האינטרנט המזוהם הוא המכשיר שימוטט עבורה את היהדות, המסוכנת כול כך למדינה הזו.
      אבל לא מעט ארגונים חרדים – מאנשי "שלומי אמוני ישראל?", נפלו גם הם לפח הזה. באירופה קיים ארגון בשם "חומת אירופה" – אנטי ציונות מבית היוצר של "סאטמר החדשה" והציונית שמושב אדמו"רה במונרו הרחוקה. הארגון הזה לא שעה לבקשתו של הגרי"ט וויס ובמקום להישמע לו הוררה הארגון לקיים מופעי "זום" בין חבריו וכך הכשיר את השטן האינטרנטי. גם ארגון "נטרונא" מתייחס לאינטרנט ולאתריו כמו לשינון תורת משה, רחמנא לצלן. אתרי האינטרנט "החרדיים" הם האסון הגדול באמת משום שהם מכניסים לבית את מה שיהודי תמים לא היה מגיע אליו לולא חבירה למזיק הזה, והללו עוד נכנסים במסווה של "קדושה" ו"קנאות"! נכון אמנם שבעבודה ובמחקר חייבים להשתמש בידע הזה, אבל להקים אתרי צפייה מיוחדים לחרדים זה פשוט לבטל תורה ולהכניס במקומה זוהמה.
       לא לחינם שמחים ב"כאן" החילוני על כניסת האתרים "החרדים" לבתי היראים והשלמים, שהרי הפעם הועברו גם "הרצאות רבניות" שדרכן הם מקוים שהפעם החרדים יזרמו בהמוניהם לתוך אתרי הזוהמה של "כיכר השבת", "חדרי חרדים", "חרדים 10" ושאר רשעי האינטרנט. אחד השבאבניקים – בחזות חסידית, היטיב לומר זאת מול מצלמות "כאן": "עד היום לא ראינו רבנים באתרים אבל לאחר החודשים האחרונים היו שיעורי תורה של רבנים גדולים, ואם הללו הופיעו שם אז מי הם האחרים שיאסרו זאת" ? מאז מותו של הרב שך הפך העולם הליטאי – ציוני לחבל ההצלה של החילוניים בישראל, כאשר רבנים כמו בני משפחת אידלשטיין הפכו לבובות בידי העסקנים והשבאבניקים הליטאים - ציונים, העושים כול אשר לאיל ידם כדי להרוס את היהדות החרדית.
       וביערת הרע מקרבך.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה