יום שבת, 2 באפריל 2016

כל בתי העלמין ברומניה בסכנת הכחדה!!!

בס"ד
כל בתי העלמין ברומניה בסכנת הכחדה!!!/ הרב אליהו קאופמן
        בתחילת חודש מרץ 2016 הודיעה הטלויזיה הרומנית הודיעה שממנה השתמע כי מכירת בתי העלמין ברומניה – ע"י הפדרציה המתבוללת של זקני ה"סקוריטטה" של צ'אושסקו, התחדשה והפעם בשיתוף פעולה רשמי עם גורמים מוניציפאליים רומנים רשמיים כמו למשל ראש עיריית בוזאו (שכבר נחקר בעבר על עניינים פליליים בתוקף משרתו הציבורית). ההודעה ה"רשמית" הייתה, כביכול, די "תמימה": "בסך הכול" נמסר שם כי בשנת 1937 העניקה עיריית בוזאו "שטח ריק" לקבורת יהודים, לקהילה היהודית המקומית, ומאחר שכיום לא נותרו כמעט יהודים בעיר בוזאו הרי שהעירייה לקחה מהקהילה המקומית את אותו שטח בחזרה אך מנגד היא מתירה לראשי הפדרציה היהודית להוציאו למכרז לשם מכירתו ליזמי נדל"ן. למרות שהכול הוצג כעניין "תמים" הרי שכבר מההודעה ישנם כמה פרטי "תרתי דסתרי".
   ראשית, מעולם לא הוצגו מסמכי העברת השטח – בשנת 1937, לידי הקהילה מידי העירייה, וברומניה כל מה שאין לו מסמכים הוא בגדר יותר חשדהו מכבדהו. שנית, שנת 1937 הייתה שנה פשיסטית ברומניה ועם הרבה סכנות של המטרת פוגרומים. גם אם היה מוצג לפנינו מסמך כלשהו – שבו העירייה בבוזאו מעניקה בחינם מגרש לקבורה ליהודים, הרי שהיה צריך לבדוק אם מישהו בימינו לא זייפו, וכל זאת משום שבאותם ימים נדיר היה למצוא "מתנות חינם" רומניות (ועוד ברכוש ציבורי!...) ליהודים בכלל ולקהילות יהודיות בפרט. שלישית, המוזר לימינו הוא שהעירייה הרומנית לוקחת בחזרה את השטח שלה אך מנגד היא משחררת אותו למכירה עבור הקהילה היהודית, שממנה השטח נלקח על ידה, ועוד ללא שום רווח לעירייה הרומנית על רכוש שהיא טוענת שהוא שלה! ובכלל, ממתי עיריות ורשויות מוניציפאליות רשאיות להעניק שטחים ציבוריים למכירה לקהילות פרטיות?...
    והנה לכם עוד כמה משתנים שלפיהם אולי תתבהר התמונה. ראשית, ראש עיריית בוזאו וכמה מחברי מועצת העיר נחקרו לפני מספר חודשים על עניינים פליליים שהם עסקו בהם בהיותם בתפקידם הציבורי. שנית, במשך עשור וחצי הוכחו לעולם היהודי ולציבור הרומני כי מה שהצהירו ראשי ה"פדרציה היהודית" ברומניה, כ"שטח ריק" לא היה אלא שטח של בית עלמין שממנו פשוט הוסרו המצבות ע"י אותה "פדרציה יהודית" לשם הצגת השטח כ"ריק". כך זה היה בהושי, ברימניקו סרט, בבקלן ובעוד עשרות ערים וישובים. מסתמא שיש לבדוק גם  בבוזאו אם ה"שטח הריק" לא היה לפני כן מלא במצבות ואח"כ הנדל"ן שבא במקומו בעצם נבנה על קברי ישראל. שלישית, ראש ה"קהילה היהודית" בבוזאו אינו אלא רומני ולא יהודי, ושמו מירצ'ה רונד, והוא אחראי על קהילות בוזאו, רימניקו סרט ופוקשני. מדובר בנוכל קומוניסטי לשעבר – מאנשי הביון של הרודן הרומני לשעבר, ניקולאי צ'אושסקו. בשנת 2002 השתחל רונד ל"קהילה היהודית" והפך לראשה בבוזאו ואח"כ ברימניקו סרט ובפוקשני. יש גם לציין כי בקהילות הללו לא נותרו אלא מספר בודד של יהודים, כבר מסוף שנות ה-90 של המאה ה-20. תופעת הופעתם של לא יהודים בצמרת הקהילות היהודיות במזרח אירופה איננה ייחודית לרומניה אלא גם למדינות כמו צ'כיה, סלובקיה, פולין ומדינות יוגוסלביה לשעבר ושם המצב אף קשה יותר, כאשר הלא יהודים הללו מתחזים ליהודים ומקבלים מממשלותיהם רכוש יהודי ואח"כ סוחרים בו עם ה...ממשלה ש"מכרה" להם אותו! ברומניה הגורמים הללו הם תחת שליטת הפדרציה המתבוללת ורונד הוא אחד מראשי הללו. בין 2002 להיום הוא הספיק להיחקר ע"י המשטרה ביחס לסחר ברכוש היהודי הציבורי ובין השאר עקר מבית העלמין היהודי הישן ברימינקו סרט את כל הקברים והפך את המתחם ל"קרקע חקלאית". ואילו בפוקשני הוא מכר לנציג קומוניסטי לשעבר את חלקת בית העלמין הישן בעשרים וחמישה אלפי דולר והקומוניסט לשעבר מכרה כעבור שלושה חודשים בלבד ב-400 אלף יורו לחברת בנייה! אין ספק ש"כסף שחור" עבר לכיסו של רונד. כיום רונד הוא הנציג של ה"פדרציה היהודית"  המתנהל מול עיריית בוזאו המושחתת. אין ספק שלא מעט "כספים שחורים" מתגוללים בידיהם הפליליות של ראשי עיריית בוזאו ובידי ראשי ה"פדרציה היהודית" ברומניה. אבל הסכנה שבדבר איננה נעצרת בבוזאו אלא מרחפת על פני כל בתי העלמין ברומניה.
    לאחר כמעט עשרים שנות מאבק של ה"פדרציה היהודית" ברומניה מול ארגוני הקברים היהודים – ובראשם "אתרא קדישא" וכותב שורות אלה, הבינה הפדרציה המתבוללת הזו כי לא יעזרו לה עוד סוכנים ומשת"פים בלבוש "חרדי" אך תאבי ממון כשלזינגר האשמאי הזקן מלונדון (המסייע למכירת כל בתי העלמין באירופה), כיואל טוביאס ושמואל הלפרט – צמד מושחתים מבני ברק, אהרון ישעיהו רויטר, כמיכל פנט מבני ברק ואחרים. מזה מספר שנים שקטו אנשי הפדרציה על שמריהם אך כיום כנראה שהסחורה לשחיתות שוב עלתה על פני השטח והפדרציה מצאה שיטה חדשה למכור את הנדל"ן היהודי – הציבורי, אך בדרך עקיפה. הפעם לא מדובר במכירה ישירה שתמשוך אש לוחמנית מצד ארגוני קברים יהודים, מכירה שבה לא יוכלו עוד גדולי ישראל לזהות את הפדרציה המתבוללת הזו כחיל חלוץ בפשע הקברים ומכירה שבה הרומנים יהיו הרעים ואילו אנשי הפדרציה יגרפו את הרוולחים ויפרישו "מעשרות" של שוחד לרומנים שיחפו עליהם (לפני כשמונה שנים חתמו כל רבני העולם וארץ ישראל על הוצאת בתי העלמין והרכוש הציבורי היהודי מידי פדרציה זו). ה"טריק" הוא שיראה כלפי חוץ שאותו השטח היה בכלל שייך לרומנים והם אלה שמאפשרים לפדרציה למכרו. בשיטה הזו מכניסים המתבוללים היהודים את המושחתים שברומניה להיות סוחפי מכירת בתי העלמין היהודיים וע"י כך הם ממקדים את האש נגד הרומנים, בתקווה שהאחרונים יזכו להגנה דיפלומטית ע"י ישראל ואירופה.
    לא פלא הוא הדבר הזה, שהרי ברומניה מתמעטים היהודים האמיתיים ואת מקומם בקהילות היהודיות תופסים רומנים – מקרוביהם מההתבוללות, ו/או "מתגיירי" חלומות (דרך "בית הדין" המפוקפק של שריאל רוזנברג בבני ברק או שליחי ה"רבנות הראשית"...), ומנגד הרי שרוב רובם של הישראלים החיים ברומניה (ובעלי דרכונים ותעודות זהות רומניות) אינם מורשים להיות חברים בפדרציה הזו. פרשת הבחירות שאירעו לאחרונה בעיר ברשוב רק תמחיש זאת.
   בעיר ברשוב נערכו – לפני מספר חודשים, בחירות לנשיא הקהילה היהודית שם, במקומו של טיבריו רוט שפרש. שלושים וחמש אחוז מהבוחרים היו נכרים ואילו הישראלים , בעלי האזרחות הרומנית, לא הורשו לבחור ולהיבחר. הנשיא שנבחר הינו אנלפבת שאיננו יודע שפות וגם את הרומנית הוא מדבר אך לא כותב כהלכה. הפדרציה נתנה הוראה לרפאל
שפר – חרדי מושחת מבני ברק המכהן כה"רב הראשי", לערוך "קורס חזנים" שבו הוכשרו נכרים שאינם יודעים את לשון הקודש, ובחג הפורים תשע"ו התבטלה קריאת המגילה בגלל אחד כזה.
  במאבק הקברים הזה אשמח אם יהודים יוצאי רומניה או כל יהודי אחר יפנו אלי כדי לתאם את הצלת הקברים של יהודי רומניה, שנמצאים בסכנה ואשר "רבנים חרדים" כטוביאס, שלזינגר, הלפרט, דויטש מפ"ת, אהרון ישעיהו רוייטר, מיכל פנט ואחרים נותנים לכך ידם בשתיקה ובעצות לפדרציה המנוולת הזו ולעומדים בראשה כאאורל ווינר ופאול שוורץ. על החתום : הרב אליהו קאופמן, 00972524391094, 00972527128509.

     

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה