יום שבת, 2 באפריל 2016

צימוקים באושים

בס"ד
                     צימוקים באושים / הרב אליהו קאופמן
            פארקטער מיזרוחני'ק נשאר מיזרחוני'ק
      למעלה ממאה שנה זועקים גדולי ישראל כי הסכנה ה"לאומית דתית" מעפילה לא פעם – מבחינה רוחנית, גם על האנטי דתיים הכי קשים. אבל מאז שהוקמה אגו"י – כנגד ה"מזרחי", מנסים עסקניה (בעבר חלקם וכיום כולם) לעבור על הצו התורתי הזה במחיר "נזיד העדשים" של איזו טובת הנאה של שרד ו/או כסף רגעית בהתחברות פוליטית אל הקליפות הסרוחות של ה"מזרחי". מאז היה אותו אליקים רובינשטיין ה"יועץ" וה"רועץ" המשפטי של ממשלת הציונים הרי שהכנופיות החרדיות - ציוניות של "יהדות התורה" וש"ס – ביחד עם התשחורת החרדית – ציונית וצפון קוריאנית, רק ליקקו בהנאה את מעללי האיש הזה. במיוחד, מאז הקמת מדינת הציונים החלו עסקני ה"אגודה" למלמל ולטעון על "אחדות המחנה הדתי" וכך הם החלו להכשיר את כל השרצים שנתנו יד לחטיפת שומרי מצוות והעברתם למחנה הכופר. כך הוכשרו בדיעבד אותם תלמידים של הבוגדים הנאלחים במחנה קודשי ישראל כריינס וקוק. וכך בעטו המכשירים האגודאים בכל מה שהמהרי"ל דיסקין, ה"חפץ חיים", האדמו"רים ממונקטש ובלזא ווהגר"א ווסרמן אסרו. וכמו שיעקב נאמן – עוד פארקעקטר מיזרוחניק לאומני ובזוי, בגד בשנות ה-90 ביהדות וניסה לשלב את הרפורמים בדת אש למו כחלק ממערכת ה"קידושין", הרי שכך נתן הפעם אליקים רובינשטיין, כיום "שופט עליון" ציוני מטעם הכופרים, את הסכמתו ויוזמתו לשימוש גויי הרפורמים במקוואות הטהרה לשם "גיורי" החלומות שלהם. אבל בטוחני שגם לעתיד לא ילמדו לקח מגדולי ישראל אותם גדולי הבוגדים מאגו"י גדול ורב ומש"ס הרפורמיסטית. ולראייה הנה שני ה"אחים" החדשים: אריה דרעי הרפורמיסט בשחור לבן עם אותו נפתלי בנט, שאפילו ב"בית היהודי" טוענים שהוא חילוני.
                                        הליכה לקנוסה
      לפני כשבועיים ביקר האדמו"ר מסאטמר בלונדון, בירת בריטניה הגדולה. כמובן שביקורו התמקד בשכונת "סטאמפורד היל", שם מרוכזים חסידיו. והנה לפתע עלתה בו רוח ה"שלום", זו שהאדמו"ר מבלזא מפזר בשנים האחרונות, אולי כדי להשקיט מעט את מלחמת השם שלשמה. האדמו"ר מסאטמר – לאחר שבארץ הקודש הוא כבר התקרב ל"בני תורה" (שעיתונם – "הפלס", נותר לאומני וציוני...) ולאדמו"ר מבוהוש (שחסידותו ואנשיו הם עדיין ציונים למרות ההתבטויות שלו, ניסה מהלך של "שלום" עם גורם נוסף, והפעם מלונדון. אך מסתבר שאותו גורם הוא כה עז ומרושע שגם במשחק של "נדמה לי" הוא לא היה מוכן להשתתף. מדובר בתרח הזקן ששמו אליקים שלזינגר – שמתחזה ל"ראש ישיבה", לאחר שישיבת המשכב זכור שלו נסגרה לפני למעלה מחמש עשרה שנה בשל איומי הקרבנות להגיש תלונה במשטרה נגד ה"ישיבה" ונגד הר שלזינגר עצמו. אינני יודע אם לא אחד מאנשי שלזינגר עצמו הצליח להערים על האדמו"ר מסאטמר ועל "יועציו" ולשכנעם לבקש "פגישת פיוס" עם האיש שעושה מסחר בקברי ישראל ופוגע בניצולי שואה. הר שלזינגר – איש רע ורב מעללים, סירב לפגישה הזו ובכך הפכה ל"הליכה לקנוסה". חבל שרבנים – ואפילו אדמו"רים, צריכים ללמוד על גופם את אמרת חז"ל, שכאשר יהודי מבקש להתקרב לגוי, אזי, ה' הטוב שומר עליו ודואג שהגוי ידחנו.
      יש גבול ל"שלום" ול"התפייסות", ועוד כשמדובר ב"פיוס" עם אדם רע לב ומעללים שלא רק שלא חזר מדרכו הקלוקלת אלא ממשיך בה במאוץ וצוחק על כל אלה שדרך ה' סלולה לפניהם. הר שלזינגר ממשיך לוותר ולמסור להריסה את קברי ישראל בליטא בפרט ובאירופה בכלל, ומנגד הוא ממשיך להוציא הודעות כתובות בעיתונות, שהן שקריות ומספרות שגזל הקברים הנכרי הפסיק וששלזינגר הנוכל הוא בעצם ה"מציל". פגישה עם רשע כזה פשוט מעניקה לו גושפנקא להמשיך במעלליו ולסתום כל פינת ביקורת נגדו. טוב להודות לה' על שעשה סוף לחנפנות הזו והקשיח את לב פרעה הגרמני – הר שלזינגר, לא להיפגש עם האדמו"ר מסאטמר. הדרך לנהל "דיון" עם ה"גרמנון" הזה היא אך ורק דרך לוחמה בו, פרסום מעלליו, חשיפתו וחשיפת מרעיו הרפורמים והקונסרבטיביים, ועד להחרמתו.
             "על ימין תאמר שמאל ועל שמאל תאמר ימין"
     בימים שכל לוחות המודעות וכל קירות הרחובות בריכוזים החרדים בישראל מלאים במודעות נגד ה"סמרטופונים" הלא כשרים – ושרבנים על רבנים חתומים עליהן, מסתבר שדווקא בבית פנימה, של הרבנים החותמים, ה"דג מסריח מהראש". לא אחד ולא שניים – שחוזרים מה"קודש פנימה", אצל גדולי הרבנים, ובכללם הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייאבסקי, מספרים שוב ושוב כי חזו במו עיניהם כיצד כל הגבאים וה"משמשים" של הרבנים הללו נושאים אך ורק פלפונים לא כשרים. אמנון יצחק כבר טען שהגראי"ל שטיינמן התיר לו – כ"מחזיר בתשובה", שימוש בפלפונים הלא כשרים, אבל אני מעריך שאיש מגדולי ישראל לא התיר לאיזה "משמש" שלו להחזיק את המכשיר הזה, שעליו כבר כל הרבנים החותמים "גמרו את הלל" השלילי כמשחית הבית היהודי.
     מכאן שכנראה הגבאים וה"משמשים" הללו הם כל כך מושחתים ושקרנים שלרבנים

שלהם – הרחוקים מהבלי עולם, הם הציגו את המכשירים הטמאים כ"כשרים" ואת המכשירים הכשרים כטמאים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה