יום חמישי, 28 במרץ 2013

המיסיונריות החילונית


בס"ד
    המיסיונריות החילונית / הרב אליהו קאופמן
    מאחורי העידון וה"מתקתקות" מסתתרים לא פעם רעיונות אפלים שכל מטרתם רחוקה מלהיות "לשמה". סיפורו של ה"שליח המיוחד לענייני האנוסים" לדרום איטליה - הרב פנחס פונטורלו, "נמכר" ע"י התקשורת כעניין "תמים" וכמובן ציוני. העניין לא כל כך תמים דווקא בשל היותו ציוני. אך למרבה הצער גם ה"רחוב החרדי" עובר על כך בשתיקה (מי שלמרות הכל חושש מהתהליך הזה) ויש אפילו השמחים לכך ומלעיטים בכתבות אוהדות את המעשה ( אלה ששיכים לחוגים החרדים - הלאומנים אך מסרבים להתגייס). ומה באמת פסול בהבאתם של שרידי יהודי מהתפוצות אל חיק היהדות ואל הארץ הקדושה?
    יכולתי לפלפל ארוכות - באופן תורתי, על האיסור לנהל מיסיונאריזם דתי בקרב אומות העולם ועל היותם של ה"אנוסים" הללו גויים גמורים אך הן מפאת קוצר היריעה והן מפאת חוסר העניין של רוב הקוראים לא אכנס להשלכות העמוקות של הדת היהודית בעניין. אבל הבעיה היא שוב בעניין הפיכת הדת היהודית למנוף לאומני וקולוניאליסטי של המדינה והציונות. לא לחינם גרס רבי חיים מבריסק כי "מטרת הציונות איננה להקים מדינה אלא זהו האמצעי שלה לעקור את דת ישראל". היהדות והציונות היו מאז ומתמיד תרתי דסתרי ולמרות הקמת המדינה, בניית המנגנון האנטי דתי והניסיונות לעקור ולשמד את דת ישראל - באגרסיביות אלימה ממש (כבמקרה של העליות מעדות המזרח ופרשת פליטי השואה בטהרן), הרי שלא רק שהדרך הציונית לא צלחה אלא להיפך- בניהם וצאצאיהם של מקימי הציונות ופוקרי אירופה לא רק שחזרו בתשובה אלא הולידו דור המשך המדיר שינה דמוגרפית מהציונים- על הימין והשמאל שלהם. וכאן נכנסת מערכת ה"גיור" לעניין תוך מציאת "שבאים אבודים" כדי להכשירם כ"יהודים" ולעצור את הדמוגרפיה החרדית ובמקביל את זו הערבית.
    פעם מדובר בהבאת נוכרים אנטישמים ופליליים מבריה"מ לשעבר שלהם יש איזה דוד או אבי סבא שהיה פעם "יהודי ובפעם אחרת מדובר ב"איחוד משפחות" עם ה"פלשמורה" האתיופית שיהודי תימן השכנים לא הכירו בהם מעולם כיהודים , ויש כאלה שהעלו גם רעיונות מטורפים כמו "גיור" ערביי פלסטין , "גיור"  הבדווים או  הבאת שבטי ה"פתאנים" מאפגניסטן ופקיסטן שבמרכזם עומד ה"טאליבן". הדיבורים הציונים הם על "רוב יהודי"  אך הכוונה  העיקרית היא לחסל את העלייה הדמוגרפית של החרדים. עכשיו הגיעה הציונות  לצאצאי אלה שאולי מתייחסים  ל"אנוסים"  ואלי אלה סתם צאצאי מתבוללים פיניקים או מה"גרגשי" שברח על נפשו ללוב לאטליה מכיבושיו של יהושע בן נון. בכל אופן הפעם אין כאן בעיה "עדתית" - אלה ם ספרדים אירופאים וכך לא יקופחו החילונים הספרדים בעקבות ההגירות הלבנות מחבר העמים ו"גיורי החלומות" ממזרח אירופה , ממערב אירופה ומאמריקה הרפורמית.
    הרצון למעט את הערבים, להעלים את החרדים ולהגשים את הקמת הקולוניה הלבנה שהרצל וז'בוטינסקי מסרו נפשם עלייה מעמידה פרויקטים שונים ומשונים  כמו הבאתם של  אינדיאנים מדרום אמריקה, נוכרים לבנים מאירופה ומארה"ב וכמובן הקמת "מכוני גיור" בכל העולם. ברומניה מפעילה הפדרציה המתבוללת שם קורס מזורז להגדלתה בקרב הרומנים המקומיים (בראש ה"מכון" עומד חלבן מהמושב חניאל בצפון השומרון!) עם סיוע של ביה"ד חרדי מושחת מישראל בהנהלתם של כרישי נדל"ן בלבוש "דייני" ומזכיר בשם שמולי'ק קרליץ לצד ה"רבנות הראשית" מישראל, בפולין נתפסו - ע"י הרב שרמן, "גיורים" שה"רב המגייר" לא נוכח בהם, בטורקיה מעניק ה"רב" חליבה "אישורי יהדות" לנוכרים, בגרמניה העמידה ה"רבנות הראשית" את סיועה ל"גיור" המוני של מהגרים מחבר העמים שבינם ובין יהדות אין ולא מסמך אחד, בצפון איטליה (ונציה, טריאסטה, מילנו , טורינו ועוד)"מתגיירים" כ-13 איש בממוצע ליום(!) והנה הבשורה הגיעה לדרום איטליה ובמיוחד לסיציליה בירת ה"מאפיה" באמצעות אותו שליח  בשם פונטרלו  שנשלח בין השאר גם על ידי ה"סוכנות הציונית".
   זוהי מיסיונריות לשמה. היהדות היא ההיפוך של הטפת להמרת דת נוכרית. בפעם ההיסטורית המפורסמת ביותר, כשמלכי החשמונאים "גיירו" בכוח נוכרים (אדומיים וייטורים) התוצאה היתה המלכתו של הורדוס הרשע שחיסל את השושלת החשמונאית עד לרצח אשתו וילדיו ממש.
     הכוונות של אלה שמביאים לארץ אנשי פשע וזנות מחבר העמים ועלולים להביא גם את      ה"מאפיה" הסיציליאנית אינן כה תמימות. כל האמצעים כשרים כדי לקדש את המטרה - הפיכת הערב רב לרוב "יהודי" במקומם של היהודים האותנטיים. אינני חושש ממזימה זו משום שהקב"ה הבטיח לאבותינו ולנו כי נשרוד עד בוא גואל צדק למרות ש"בכל דור ודור קמים עלינו לכלותינו" אבל הצער והפגעים הרעים שנעבור עד אז הם בעוכרינו. המיסיונריות הזו עלולה להביא לא רק להתבוללותם של פושעים בתוך בני עמינו אלא לסיכון בחיי היום יום של יהודי  בארץ עם מדרגות פשע שונות מחבר העמים ומאיטליה. המיסיונריות החדשה עלולה להביא לאנטישמיות בחו"ל ובעיקר במדינות ששם פועלים "שליחי הקירוב" וה"גיור" הללו כמו בפולין, רומניה, איטליה, פורטוגל , ספרד , דרום אמריקה וכו. לפני השואה חלק מהאנטישמיות ה"מודרנית" נוצרה בגלל הקונפליקט שהציונות הכניסה את היהודים באירופה - בין הציונות והעלייה לארץ ישראל לנאמנות למדינות בה חיו אותם יהודים (אפשר לביא פרוטוקולים מה"סיימים"- פרלאמנטים הפולנים והליטאי, מהפרלמנט בבריה"מ , מהפרלמנט הרומני ועוד). לא פלא הוא ששוב מתכוונים להאריך את כהונתו של הרב שלמה עמר כ"רב ראשי", משום שהלה נתן דחיפה עזה וסיוע לפרויקט השמד הזה.
   יפה היו עושים אותם חרדים ציונים המקבלים שוב ושוב סטירות מהציונים ועוזריהם ה"סרוגים", אם  היו ממוטטים  את החיבור בין הדת למדינה, ומעבירים  את מרכז הכובד התורתי לחו"ל  וכך היה נשמט  ה"שטיח היהודי" מתחת לרגלי הברית הציונית של לפיד-בנט כדי שהעולם יווכח שהיהדות איננה מיסיונריות. הפרדת הדת ממלתעות המדינה  היא עדיפה  יותר מאשר לכפות אי נסיעה בשבת על  הנוכרים  הסלאבים או הכרחתו של אבולעפיה מיפו (כנגד ההלכה היהודית...) לא למכור חמץ בפסח למרות היותו נוכרי...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה