יום ראשון, 24 במרץ 2013

!!! החברה של שלזינגר



 בס"ד
   החברה של שלזינגר!!!/הרב אליהו קאופמן


  picture from www.presidency.ro
  אני מבקש סליחה למפרע מכל אותם ה"צדיקים" שאח"כ יזעקו לעברי כי פרסמתי תמונות של נשים אבל
מאחר והפעם מדובר ב"צדיק הדור" הנלחם נגד ה"פריצות" ונגד הרב חיים הלפרין מ"גלדרס גרין" הלונדונית , הרי שיש להציגו במערומיו המודרניים והקלים שבקלים ומכאן גם יובן מדוע האיש הזה - על זקנו הלבן ולמעלה מתשעים שנותיו, תומך במחללי שם שמים בענייני "אבן העזר" כמייקל שודריך הפולני (צילומיו עם נשים בכנסיה הם ה"להיט" שלו...), ארז אלברנס המטורף מקנדה, אליאור חן הסוטה ועוד מיני מינים כאלה. לא לחינם בביתו של אותו "ראש הישיבה" מ"סטמפורד היל" בלונדון קיים אינטרנט חופשי ושאר כלים אלקטרוניים משחיתים שרב מכובד ואמיתי בורח מהם כמאש.
   האיש הוא אליקים שלזינגר היודע לספר לכולם ולגנוב דעת הבריות כי השקפתו היא השקפת בריסק וסאטמר אך טס אך ורק ב"אל על" עם סיפורי "צדקות" של אלף לילה ולילה. זהו האיש שישיבתו נסגרה משום שאחד הבחורים איים לגשת למשטרת לונדון ולספר כי מידי לילה ולילה מתרחשים בין הבחורים שם מעשי תועבה וסדום ואילו "ראשי הישיבה"- בניו של אליקים הזקן , מתעלמים מהעניינים בטענה כי "איננו יכולים לזרוק את הבחורים כי ההורים שלהם הם התורמים שלנו".
    אבל הפעם עבר האיש הזה את גבול ההלכה והצניעות בשימו עצמו כ"רב גדול". האיש הזה יודע לנבל פיו על הרב שלום אלישיב המנוח ולצחוק על הגראי"ל שטיינמן. האיש הזה חותר באופן בלתי נלאה נגד צדיק הדור- הגאון רבי דוד שמידל, שקידש שם שמים לפני מספר חודשים ונכלא משום שלא אפשר לשוטרת לעצרו. והנה השלזינגלד הזה - איש כבוד ושקרים, פוחז וממציא עלילות על טהורים וקדושים ממנו, מגיע לרומניה ובעיר הבירה בוקרשט הוא קיבל במרמה ובגניבת דעת ועל גבם של ישני עפר פרס מהנשיא הרומני שמפלגתו הודחה בבחירות האחרונות שם (דצמבר 2012) , פרס שלא היה ולא נברא אלא לשם המשך הסחר בקברי אבותינו שברומניה, אך אתייחס לכך רק בהמשך. והנה אותו "קדוש" ולוחם נגד ה"פריצות" ונגד ה"פאות הנוכריות" מקבל את הפרס כשהוא ישוב ליד אישה ועוזרו הנהג עומד ליד אישה אחרת הלבושה באופן פרוץ. אנשים שנכחו בכל הטקס טענו כי שלזינגלד הזקן ועוזרו ה"למך" גם לחצו ידי הנשים שם. אני מאמין לאלה שסיפרו לי זאת. לא לחינם הזקן הזה וחבריו (ובראשם הפריץ וה"שייגיץ" משה הרשפט - שגם תמונותיו כשהוא מכה נשים נוכריות, מצורפות בזאת) מפיצים שם רע על צדיקים בנושא העריות , שהרי הפוסל רק במומו הוא פוסל. שלזינגר הזקן חינך את בניו - בהיותם רכים, לירוק על ילדות צנועות שעברו ליד ביתם ואח"כ לעצום עיניהם בהפגנתיות אבל הוא ועוזרו לא עצמו עיניים אלא התענגו לשבת ועמוד ליד אותן "שיקשעס" .
   את סיפורי ה"אילוצים" ו"שלום עם הנוכרים" שהזקן הממרה הזה יספר למישהו אחר. במשך כל שנותיי ברומניה - על כל במה ועל כל פגישה עם הנוכרים, הקפדתי לא לתת יד לאישה ולא לשבת לידן ואף זכיתי למחמאות ולהרמת קרן היהדות. אבל הנוכל הזקן הזה- חברם של ה"שייגיצים" מנחם הכהן (עוד אחד שאוהב  ללחוץ ידי נשים ובעל השקפות רפורמיות וכמובן שקרן ב"חסד") , ה"שייגיץ" מייקל שודריך, השרץ ארז אלברנס והסוטה שבכלא- אליאור חן, איננו מתבייש לדרוך על כל הלכה והידור עם שקרים ותירוצים שגם רבנים רפורמיים לא היו מעיזים להביא אותם. לא פלא הוא שאנשיו שלחו את אב"ד סאטמר בלונדון - הגאון וואזנר, להתפלל ולאכול בקהילה הרפורמית והטריפה שבעיר אורדיה (גרוסוורדיין) שברומניה , ורק בנס כותב שורות אלה הזהיר את הרב ווזנר מכך והמזימה להחטיאו לא יצאה לפועל. אינני מתפלא כבר על הפדרציה המתבוללת ברומניה (תמונות מצורפות) ש"רבניה" מקיימים טקסים רפורמיים בתערובת של נשים וגויות. שלזינגר הממרה הוא זה המאשר להם את כל התועבות הללו. וזהו "גדול דור" שמכבדים אותו , את אנשיו הפרוצים ואת בניו הרמאים!
      לא לחינם נסע הזקן הזה לרומניה, כדי לקבל את ה"פרס". מאז כניסתו ל"עסקים" עם הפדרציה המתבוללת שם (ב-2008) הוא רק אישר להם לפרק את ההלכה היהודית ולהכריז על הרפורמה כאורתודוכסיה. בתמורה הוא שולח לרומניה אנשים שינפיקו להם דרכונים  בדרך לא לגלית בתנאי שיעבירו על שמו חלק מהרכוש שיקבלו אח"כ אם יהפכו לאזרחים רומנים. באחד המקרים אפילו פקיד מהמתבוללים (יהודי בשם וקסלר) סירב לעזור לאיש כזה שהופנה אליו ע"י אברם גינזבורג (ה"סנשו פנשו" של הזקן מסנט קילדס רואד בלונדון) מאחר והבקשה היתה מוגזמת מדי.
  ה"מדליה" ששלזינגר קיבל היא לא מקרית. הפדרציה הצליחה דרכו להשתיק את כל המלחמה למכירת בתי העלמין והפיכת בתי כנסיות למאורות פריצות. בסחר הזה קיימים גם גורמים רומניים המעוניינים בסחר זהה וגם על חשבון הכנסיות והדת הנוצרית. שלזינגר נתן לכולם גושפנקא, ביטל אפילו וועדות רפורמיסטיות ל"פיקוח" על בתי העלמין, הוא מעודד את כל "תעשיית השואה" של הפדרציה והזרמת כסף יהודי אמריקאי ורפורמי למוסדות רומנים שישתפו פעולה עם הפדרציה המתבוללת ומעל לכל הוא שם ללעג את מכתבם של גדולי ישראל בארה"ק ובעולם - שסמכו ידם על הרה"ג דוד שמידל ועל "אתרא קדישא", להוציא מהפדרציה המתבוללת את השליטה על ההקדש היהודי ברומניה.
    לא לחינם שלזינגר ואנשיו מנסים לטעון כי הם "מצילים" בבואם במגע עם הרשעים שבקהילות המתבוללות ושבאומות העולם. המשפחה הזו סוחרת בדרכונים מזויפים, בקרקעות ובנדל"ן של אלה המסתייעים בה ובמקרקעין בתי החיים היהודיים. אסור להעביר להם פרוטה ל"מסיבות" הממון וכדוגמא אביא שבשנת 2010 פרסמו הללו רשימת מדינות במזרח אירופה עם "הוצאות" שנות ומשונות. אחת מהן היתה רומניה ובה שיקרו על "הוצאותיהם". והרי על הגדר שהוקמה בבית העלמין ביאסי שברומניה, על הפקת הקברים והמצבות ואפילו על הכרטיסים שלהם שילם הגוי'נט. אבל הם המציאו "הוצאות". כך הם עושים עם ספרד, ליטא, אוקראינה , פולין וכו'. ה"מדליה" שקיבל שלזינגר ברומניה והיה מוכן (ב"מצוות" הפדרציה המתבוללת) לשבת ליד הטמאה הזו , היתה לכך שנתן לגיטימציה להמשך הסחר בבתי העלמין וההקש היהודי לפדרציה המתבוללת ולרומנים שמעוניינים להתעשר מכך. ה"מדליה" הזו היא ב"זכות" הכשרתו את ה"כשרות" של מתבוללי רומניה וכן את עידוד ה"גיורי חלומות" שמתנהלים שם. ה"מדליה" הזו היא על כך שהוא מעניק לגיטימציה להוצאות עצמות קרבנותינו והעברתם ל"בדיקות מדעיות" ואח"כ להזיזם לשממה בלא קבר.
   החומר והפרטים מרובים ממה שאוכל לכתוב לכם אבל מי שירצה לפנות אלי הריני מעביר לכם את כתובתי באינטרנט ואת כל הטלפונים שלי. הגיע הזמן שכנופיית שלזינגר תמוגר. אח"כ הם מספרים שקרים ועלילות על מי שמוציא את האמת עליהם כמו למשל שאשתי (בת לדורות של רבני רומניה) איננה יהודיה, על כך שאי פעם חפצתי בתפקיד המיועד ל"שייגיצים" בלבד- ה"רב של רומניה" , ועוד מיני שקרים שלא היו ולא נבראו. ובמקביל הם מכתירים גויים ברומניה כ"רבנים" ואת הרפורמה שם הם מכנים "קירוב". הם הרסו עד היום וחיבלו בכל מה שזרענו ובנינו כאורתודוכסיה אמיתית ברומניה. על הכל יש לי מסמכים. התוצאות הרות האסון הן שהלגיטימציה של שלזינגר הזקן מעניקה גם לגיטימציה של הכשרת ה"כשרות" של גויי רומניה, הכשרת ה"כשרות" של שודריך הפולני והענקת לגיטימציה ל"יהדות"  עם תוכן רפורמי.
    על החתום: הרב אליהו קאופמןeliyahu.caufman@yahoo.com  
 ,00972527128509,004074483239300447924222997,00447854937278

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה