יום שלישי, 6 במרץ 2018

מצעד הטריפות והניבלות בבוקרשט הרומנית מחכה לרבני חב"ד


בס"ד
     מצעד הטריפות והנבילות בבוקרשט הרומנית מחכה                     לרבני חב"ד / הרב אליהו קאופמן
        בין התאריכים של ה-12 למרץ 2018 ל-14 למרץ 2018 יתארחו בבוקרשט, בירת רומניה, רבני חב"ד, במסגרת התארחותם השנתית אצל רב אחר מחסידות זו. לצערי הרב הדברים שיקראו בהמשך אינם כה חדשים לרבנים רבים בחב"ד, כולל חלק מהבאים לכנס הזה, אבל משום מה הם מעדיפים לעצום עיניהם ולפתוח את פיהם אך ורק לאכילת טריפות ולא לשם מחאה, וכל זאת במחיר שלא להכפיש "שליח של הרבי", ובמיוחד לא לפגוע באביו של השליח, ברב שלום דויטש מירושלים.
        הרבנים החב"דניקים יתארחו אצל מר נפתלי דויטש, שליח חב"ד ברומניה עליו מחפים בלהט מר קוטלבסקי מארה"ב וה"חרדי לייט" מרגולין מ"מרכז רבני אירופה" – שידוע בנטיותיו הרפורמיסטיות, החילוניות והציוניות. קרוב לשמונה עשרה שנה הספיק דויטש להיתפס בחילולי שבת, כלקיחת ונשיאת כסף בשבת, ויש שגם שהעידו עליו כי ראוהו מעשן בשבת. כבר בשנתו הראשונה ברומניה הגישו ב"לילי הסדר הציבורי" הראשון שלו ברומניה מלצרי המלון מנות של בשר חזיר למי שביקש זאת, ועוד לאחר שהמלצרים עצמם פנו בהצעות הפיתוי הללו לבנות הזוג הנכריות של המתבוללים הישראלים שם (שחלק מהם הותיר את נשותיו היהודיות עגונות בישראל...)! בשלושה זיופי יין כשר וסיפוק יין נסך במקומו נתפס ה"שייגץ" דויטש מבוקרשט, והאחרון הוא זה שבימים אלה מסופק מרומניה עם חותמת של בד"ץ אגו"י, שכבר בשנת 2015 היה היצור האמיתי האחרון של יין זה באחריות אגו"י אך ה"ברכה" בסיפוקו הטרף שרויה עד ימים אלה. כל ה"משגיחים" של ה"שייגיץ" הזה הינם פורקי עול מצוות, ואף נכרים ובראשם נזכיר יהודי אנטי דתי ושונא דת ישראל בשם מריוס הרשקו ונכרי בשם דרגן. ישנה תמונה המתעדת את דויטש מתנשק עם אישה שאיננה אשתו בנמל התעופה לוד, שבישראל. שנתיים לא טבלה אשתו של דויטש במקווה טהרה ממש – בימים שהמקווה בבוקרשט לא פעל, ובאותה תקופה נולד בנו השני של דויטש. אביו הודה בפני שומרי מצוות בבוקרשט כי בביקורו אצל בנו הוא לא אכל ולא שתה אצלו וכי נפתלי זה הוא ה"כבשה השחורה" שבין ילדיו. אבל האב הצבוע והמחטיא הזה מעדיף שבנו יחלל שמים בבוקרשט מאשר בירושלים ולכן הוא מונע שוב ושוב את החלפתו במישהו אחר. שליחי חב"ד לשעבר ברומניה, שעבדו לצד דויטש, ברחו ממנו וחלק מהם גם לא אכל בבית חב"ד שם, ובראשם הרב שי גרליצקי, יוסף חיים, נחום ומשה סטאריק. אב"דים – החברים ב"מרכז רבני אירופה" החב"די, מסתייגים מדויטש כל אימת שמישהו שואלם האם אפשר לסמוך עליו. הדיין חנוך הרנטרויא פסל מועמדת לגיור של דויטש לאחר שהיא ודויטש ביקשו ממנו לגיירה דרך ה..."סקייפ" של האינטרנט! הבשר והעופות שלו מגיעים ממקומות שנעלמו מן העין ומובאים ע"י נכרים ללא ליווי של יהודי. בבית הכנסת שלו מחללים שבת ע"י הדלקת האש בשבת והפעלת פלפונים, כשהנכריות יושבות על ברכי המתבוללים תוך כד התפילה. בכניסה לבית הכנסת מונחים עיתוני תועבה וזנות לכל דורש.
        אם חב"ד רוצה לרדת לגמרי ברמתה הרוחנית היא איננה חייבת לשלוח את רבניה לבוקרשט אלא לספק להם טריפות ונבילות לכל דורש, אך אם ישנם עוד יראי ה' בחסידות העתיקה והמופלאה הזו, אזי, שיקומו  ויודיעו שהם מחרימים את הכנס הזה, שכל כולו יהיה מלא בבשר טרף ובמאכלי פיגולים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה