יום ראשון, 25 במרץ 2018

ממאבק נגד הגיוס ועד לשיתוף פעולה עם רשעי ושונאי ישראל


בס"ד
     אל  שלומי אמוני ישראל- ממאבק נגד גזירת הגיוס            ועד לשלוב זרועות עם פושעי ורשעי ישראל /
                              הרב אליהו קאופמן
        כרוז זה הינו תחילה למסע הסברה בדבר כניסתם של הולכי בטל תממים עם מרעין ובישין לעניין של "קנאות" אנטי ציונית לכאורה אך אח"כ גם כניסה לברית עם סוכני השמד הגרועים ביותר של העם היהודי ושל היהדות. מבלי לקבל אישור כלשהו מרבנים אמיתיים ב"עדה החרדית" או מתנועת "בני תורה" קמה לה קבוצת פרחחים צעירים והחלה לגלגל את עניין "המלחמה נגד הגיוס לצבא הציוני". מדובר בצעירים חסרי ניסיון מקרב ה"עדה החרדית", באחרים שמכונים "סיקריקים" ובסתם פורשי "יהדות התורה" שפשוט אינם חפצים להתגייס, אך בינם לבין ההשקפות הטהורות של הגר"ח זוננפלד והאדמו"ר מסאטמר זצקו"ל אין ולא דבר.
     מאחר ובע"ה אני עומד להוציא חוברת בנושא עם מאות עותקים, הרי שלא אלאה אתכם ברוב כתובים ורק ארכז בקצרה את הבעיה האיומה. מאחר והפרחחים הללו ונגרריהם, אינם בעלי ניסיון, ומן הסתם מדובר באנשים טיפשים וקטנים הרי שכבר משפתחו בריצת אמוק בנושא הזה הם גילו כי הם אינם מבינים בכך ולא דבר. הם כמובן סמכו כל כך שבהיות חלקם מבני המשפחות ה"מוכרות" ב"עדה החרדית" הרי שיוכלו לעשות כל דבר שיעלה על רוחם ואח"כ לגייס את תמיכת הרבנים או לפחות את שתיקתם, בזכות "שם המשפחה הטוב שלהם". די אם נזכור שמות של שניים שכבר בזכות "שם המשפחה הטוב" הזה זכו בעבר לבימת ה"קמב"ץ" וה"דובר" ואח"כ נהפכו לאוייבי התורה ומשת"פים, והשלישי כנראה בדרך.
      החבורה הזו קשרה קשר עם הקומוניסטים היהודים של חד"ש ועם אנשי מר"צ האנטי דתיים. לא רק שברחוב היהודי הם לא התקדמו אלא שגם ברחוב הערבי הם נדחו, משום שלגבי חלק מהערבים מר"צ והקומוניסטים אינם משלהם. אבל הסכנה הקשה ביותר נובעת מה"כימיה" שנוצרה בינם לבין השמאלנים. סרט ממועדון הקומוניסטים היהודים בת"א מציג כיצד מאחורי גבם של הפרחחים החרדים מסבירים השועלים משמאל כי מטרתם ב"קירוב" החרדים לשם שמד. הנואם המרכזי הוא פוקר וכופר בשם אלי ביתן שבמשך כשעה לועג ליהדות החרדית ומציג את כל מלמדיה כסוטים ואנשי תועבות (הקלידו ב"גולל" "אלי ביתן הטלויזיה החברתית") ואח"כ לועג ושמח לאיד במשברי הצניעות וההסכלה של החרדים, ובכך הוא מזמין את השמאל לקחת את הנתח ה"חרדי" לשורותיו כטרף קל. בהמשך מסבירה עו"ד מחד"ש בשם נועה לוי, כי מאחר ואנשי חד"ש היהודים הם מיעוט בחד"ש מול רוב ערבי עצום הרי שחשוב שכמה שיותר חרדים יעברו לשמאל. השמאל היהודי בישראל יודע שדרכו כבר נעולה אל ציבור עדות המזרח החילוניים ואל ציבור המהגרים מחבר העמים ואל ציבור יהודי וותיק אחר ולכן בשנים האחרונות הם החלו לבנות תכנית להעביר חרדים על דתם מהקמת ארגוני סעד למתפקרים ועד לשילובו נשים חרדיות במנגנונים פוליטים. מר"צ, מפלגת העבודה והחטיבה היהודית בחד"ש עובדים על כך במשותף, ובערים בני ברק ואלעד הם אף זכו להצלחות, רחמנא לצלן. החבורה הזו של הפתאים, מכרה את נשמת היהדות שלהם לשטן השמאלני ובחוברת שלי אפרט ממש. אך לשם דוגמא רק אציין כי כאשר יצאתי עם הללו במרץ 2018, לפגישות בפרלמנט הישראלי הזדעזעתי ממה שראו עיני וממה ששמעו אוזני. אותה נועה לוי הקומוניסטית התנהגה לידם בפריצות ממש וכל גבר שנקרה על דרכה "זכה" ממנה לנשיקות וחיבוקים שהחבורה המטומטמת של הפתאים ה"חרדים" מחייכת בטיפשות (יש בידי תמונה על כך!). הפגישות עם הח"כים כללו אך ורק את ח"כי חד"ש. דברים שנאמרו לחרדים הללו מגורמים רבניים נגד המגמה מיד הולשנו ע"י שמואל אהרון וויס (חסיד נדבורנא שהשתחל לעסקנות הזו...) לאנשי השמאל שהפכו למדרכי החרדים. בנוסף לנועה לוי היו שם שני אנשי מר"צ אנטי דתיים ושונאי דת ישראל כשאחד מהם היה ענוד בשני עגילים באפו. החרדים לא הצטרפו למניין תפילה שבגללם המניין התטבל, רק משום שנועה לוי ואנשי מר"צ הורו להם להגיע לפגישה מהירה, למרות שאח"כ כולם חיכו לח"כ עוד חצי שעה. בערב שלאחר הפגישות הללו ערך סניף חד"ש בי"ם ערב עם ה"פעילים" הללו ובין השאר גם שוחחו על הגעות משותפות לפעילות ועל עריכת חוגי בית לנשים וגברים בבית שנמש ובשכונת "מאה שערים" בי"ם. ורק לידיעתכם שאותם שמאלנים וחבריהם היו גם אלה שחודש לפני כן הגיעו לבית שמש לתלוש את כרזות הצניעות!
       חלק מרבני ה"עדה החרדית" עודכנו על ידי והזדעזעו ממה שהודעתי להם. מסתבר שהם עברו שקרים והונאה על הפרחחים הללו, שלא סיפרו להם דבר וחצי דבר עם מי הם עומדים בקשרים בנושא הסירוב לגיוס. יש לשים לב כי זהו הפרויקט שמנהל חיים אליעזר היימליך (יתכן שמדובר ביהודי באת חרדי אך כסיל בענייני ניהול מדיניות והסברה) ונוכל (שיתכן שמדובר במשת"ף ציוני ממש) ששמו שמואל אהרון וויס מרמת בית שמש ב' באזור של רחוב ריב"ל.
      ובאתי על החתום:
    הרב אליהו קאופמן
    0524391094, 0527128509.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה