יום ראשון, 26 באוקטובר 2014

חוק ה"גיור" יפגע בערבים

בס"ד
  חוק ה"גיור" יפגע בערבים / הרב אליהו קאופמן
    החרדים כביכול נמצאים במרכז בעיית העברתו של "חוק הגיור" –  מ"בית מדרשה" של "התנועה". מבלי להיכנס לתוכנו של החוק – ההופך את ה"גיור" למוצר עממי שווה נפש, הרי שאני יכול להעיד כי הציבור החרדי ישרוד את החוק הזה כמו שהפרושים של בית שני שרדו את הצדוקים, הבייתוסים, הקראים והשומרונים. כל הללו איימו –  באוכלוסייתם דאז, להפוך לדומיננטיים ביהדות, ועוד עם כוהנים גדולים צדוקים אך הסוף היה אחר. והיום יתכן גם שחלק מה"מגוירים" שיבואו דרך החוק הזה יהפכו לימים ל...חרדים!
    אבל "חוק הגיור" החדש –  כמו "חוק השבות" והרעיונות שכל דכפין יוכר כ"יהודי" ויזכה להיות אזרח ישראלי באופן אוטומטי, הינם בעיקר סכנה נוספת כנגד הציבור הערבי, שכל המאמצים הללו ("לגייר" כל דכפין...) נעשים כדי להפכו למיעוט שבמיעוט. והנה אלה שמעלים את החוקים הללו אינם אלא אגפי ה"שמאל" וה"שלום" שבאוכלוסיה הישראלית , כמו "התנועה" ומר"צ. ואם נתניהו לא יעלה את החוק מאיימים ב"התנועה" להביא את אנשי מפלגת העבודה , מר"צ ואולי גם חד"ש(!) להצביע בעד החוק הזה. מישהו צריך להעיר את עיני הח"כים הערבים כי לא כל מה שמעלה השמאל הציוני ואף הא-ציוני הינו כשר למהדרין, אלא מדובר בטרף שבטרף. הרוב ה"ציוני –  יהודי" עולה ועולה משום אותם חוקים ו"גיורים" יצירתיים שהשמאל דווקא מוביל אותם באמתלא של "חופש דת" ו"ליברליזציה הלכתית". החוקים וה"גיורים" הללו אינם עולים להצבעה בפרלמנט הישראלי משום "מחלוקות רעיוניות לשמה" אלא לצורך דמוגראפי ציוני, והקורבן הראשי של אותם חוקים ו"גיורים" איננו הציבור החרדי אלא הציבור הערבי, שהרה סוציאליזציה שהוא עובר הפחיתה לו גם את הילודה בכמעט 100 אחוז!
   טוב יעשו הח"כים וראשי הציבור הערבי אם ישקלו את כל הברית הזו – עם השמאל, בנוגע ל"ליבראליזציה בנושא דת ומדינה" שוב ושוב. אין ספק שדווקא בתקופה כזו, כאשר הימין של ליברמן מתאחד עם ה"שמאל" של לבני, לפיד ואף של מר"צ ל"מטרות גיור ציוניות", כדאי היה לח"כים הערבים לנסות לפנות לאגף החרדי בפרלמנט הישראלי ליצירת ברית משותפת כנגד חוקי הנצחת המהגרים הלבנים מאירופה ומאמריקה, כרוב במדינה הזו. מי יודע לאן עוד יכולה להוביל הברית הזו, שבסיסה הוא באיחוד ה"ישוב הישן" בארץ ישראל – פלסטין, מהימים שלפני הכיבוש הבריטי וההתנחלות הציונית.
    כיצד לפיד ולבני מהתלים במחנה השלום אפשר ללמוד מכך שכאשר לא אושר להם – ע"י נתניהו, להעביר את "חוק הגיור" הם פתאום הודיעו על "מחשבות פרישה" מהקואליציה באמתלה הישנה נושנה ששמה "הרצון לחידוש שיחות השלום". אבל אם החוק היה עובר הרי ששיחות השלום היו כמובן נשכחות מאנשי לבני ולפיד...

    ובאשר לשינוי אצל נתניהו, ביחס ל"חוק הגיור", הרי שהחרדים מהאופוזיציה אינם מפחידים אותו בהווה ובעתיד, אלא שכשהחוק החל לזוז היו נתניהו וליברמן באותה רשימה ולכן "גיורי" יוצאי חבר העמים היו אמורים להתנקז אליהם אך משפרש ליברמן הרי שה"גיורים" הללו יתנקזו רק אליו ולכן נתניהו איננו מוכן לחוקק חוק שעבור הליכוד הוותיק יהיה זה חוק של מפלה אלקטוראלית. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה