יום שישי, 20 בספטמבר 2013

רעלת הגזענות של אריה קינג

  בס"ד
 רעלת הגזענות של אריה קינג / הרב אליהו קאופמן
     הצעתו של איש הימין הקיצוני מירושלים – אריה קינג, לחייב נשים ערביות להסיר את רעלתן לפני הצבעתן בקלפי הבחירות, איננה רק הצעה גענית גרידא אלא בומרנג אנטי דתי להמשך גזירות הדת על יהודים בעולם ואף בארץ. מאחורי ה"צדק" של מר קינג מסתתרת הצביעות, שהרי לא לחינם איש ימין קיצוני כמותו מבקש דווקא מהנשים הערביות להסיר את רעלתן. ומה עם הנשים היהודיות שרעולות (ויש גם כאלה...) שתגענה לקלפיות בירושלים ובבית שמש? האם הרעלה שלהן יותר שקופה ומבעדה אפשר לראות אם האישה הזו כבר הצביעה קודם לכן או לא? בודאי שקינג לא חשב על זה משום שאותו מעניינת רק הפליית הערבים וההתגרות בהם.
      אבל האיש הזה –  החבוש כיפה סרוגה ומתיימר לאחוזז בדת היהודית, אינו רק גזען אנטי ערבי אלא כל עניין כיבוד האמונה הדתית באשר היא וראיית הסכנה לדת ישראל בגזירה נגד דת אחרת , איננה לנגד עיניו. דווקא בימים שבגרמניה וארה"ב מואיימת המשך קיום ברית המילה היהודית , בימים שבהם בפולין , בהולנד ובשוויץ הוצאה השחיטה היהודית מחוץ לחוק , בימים שבהם צרפת וחבל קוויבק בקנדה (צרפתי אף הוא...) מאיימים על המשך כיסוי הראש היהודי ואילו בישראל נלחמים נגד מנהג הכפרות , הרי שכל יהודי חייב להינזר מנתינת יד לגזירות אנטי דתיות על דת אחרת שמא הפוסל במומו הוא פוסל וע"י כך ייתן יד אח"כ להרס בכרם ישראל. אבל את קינג - חובש כיפה סרוגה, הרי שהראייה הדתית המעמיקה איננה מחייבת אותו. עבור קינג הכיפה שעל ראשו היא אמצעי להגיע למטרות לאומניות ובמיוחד אנטי ערביות תוך גירוש ונישול מתוחכמים, גם אם זה יהיה כרוך , חס ושלום, בסכנות לפגיעה ביהודי העולם. והרי כבר לפני יותר ממאה שנה  כבר סימנה הציונות את המטרה:"האנטישמיות היא הידיד הטוב ביותר לעלייה לארץ ישראל". לא לחינם התאחדו פורשי ה"בית היהודי" בי"ם עם האיש הזה, שהרי אין זרזיר בלא עורב. הכיפה הסרוגה שמעל הראש שוב מכה בפטיש הימיני והלאומי ולא ברצון לשמר את עיקרי הדת היהודית ולמנוע כפירה והתבוללות. אישים כמו קינג ומרעיו נותנים יד לטענות האנטי דתיות של כל החוגים האנטי דתיים בעולם כי הסכסוכים הפוליטיים - ובמיוחד זה שבמזרח התיכון, הם תוצאה של מלחמת דתות. ולכן , לא מקרה שאנשים כמו קינג -  בפעולותיהם, מסכנים את חיי היהודים הדתיים בעולם ההופכים לקורבן פגיעה ישיר של העולם המוסלמי שכנגדו מתגרה קינג ללא סיבה.
     תארו לעצמכם אילו בחו"ל היה קם לאומן מקומי ומבקש - תמורת תשלום נאה לרכוש את כל הנדל"ן היהודי, בטענה ברורה כי עניינו לגרש את יהודי ארצו. תארו לעצמכם שערבי בישראל היה מקים ארגון מקביל לקינג –  אך מבקש לנשל את היהודים מאדמותיהם. בודאי שכולם היו צורחים גזענות ומבקשים להוציא מחוץ לחוק את הארגון הזה ואת מקימו. אבל במקרה של קינג הכל מותר ואפילו "חוקי"!
    אם את מר קינג כל כך מדאיגה העובדה שישנם זיופי בחירות אשמח אם הלה יגיש הצעה לבדוק מדוע מתעכבת העברת תעודות הזהות של המתים ע"י "חברות קדישא" השונות – למשרד הפנים, רק לאחר הבחירות שאח"כ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה