יום שישי, 13 בספטמבר 2013

!!!בית העלמין בפטרושן (רומניה) נמכר לחברת טלפונים

בס"ד
   בית העלמין בפטרושן (רומניה) נמכר לחברת טלפונים!!!
                              מאת : הרב אליהו קאופמן
        מעללייה של משפחת שלזינגר מלונדון הבריטית – בעשור האחרון, ברומניה, הגיעו לשיאם בימים הנוראים תשע"ד. הכנופיה הנאלחת בראשות הזקן הממרה אליקים שלזינגר , התירה בימים אלה לפדרציה המתבוללת ברומניה למכור את בית העלמין היהודי – על קבריו ומצבותיו, לעיריית פטרושן והאחרונה מכרה את השטח לחברת תקשורת שתעמיד על גבי בית העלמין שיחרש, תחנת אלחוט וטלפונים!
      הידיעה הזו הופיעה בעיתונות האמריקאית והרומנית. עיריית פטרושן אישרה זאת וטענה כי "אין כבר כאן יהודים, אז בשביל מה צריך בית עלמין יהודי". כמו כן נכתב בידיעה כי המכירה אושרה ע"י הפדרציה המתבוללת ואילו הם טענו כי "הרב שלנו מלונדון אישר את המכירה".
    משנת 2007 עומד הנוכל אליקים שלזינגר ומסייע בידי מתבוללי רומניה להיחלץ מהמלחמה היהודית נגד הפדרציה ולהמשיך במכירת בתי העלמין שלה. הנוכל הזקן הזה פעל כנגד 100 מגדולי הרבנים בארה"ק ומאות רבני ארה"ב, קנדה ואירופה שחתמו להוציא את הכוח על בתי העלמין מידי הפדרציה המתבוללת ולהעבירם לועדי קברים חרדים. נזקיו של שלזינגר עלו אף על התמיכה שהעניקו שמלק'ה הלפרט, יואל טוביאס, שייע רוייטר וחיים לייב דויטש לפדרציה המתבוללת בעניין חיזוק בעלותה על ההקדש היהודי למרות כל מעלייה שבעבר פורטו על ידי לא פעם ולא פעמיים. זהו האיש שנכדו אלכסנדר שלזינגר מבית שמש מסית ומדיח נגד אברכי בית שמש ומוסר נגדם עלילות לעיתונות כדי להמשיך את הבנייה על קברי בית שמש.
    העיר פטרושן שוכנת בחבל הארץ טרנסילבניה ועד תום המלחמה העולמית השנייה חיה בה קהילה חרדית מפוארת ובבית החיים שלה קבורים גדולי עולם ממש. בין יוצאי העיר ניתן למנות את הגאון המנוח אנשיל מילר – מחבר הספר "עולמו של אבא". קוראי המאמר הזה מתבקשים דחוף למצוא ילידי עיר זו בארה"ק ובעולם ולהפנותם אלי לטלפונים בישראל : 00972524391094, 00972527128509.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה