יום שישי, 20 בספטמבר 2013

"הצר הצורר אותך בארצך "

בס"ד
  "הצר הצורר אותך בארצך " / הרב אליהו קאופמן
     בכל מדינה מתוקנת בעולם היו מזמן פוסלים את תעמולת הבחירות של מפלגות העבודה ומר"צ  - לבחירות המוניציפאליות, בי"ם. הסיסמא שלהן – "לעצור את ההתחרדות", היתה מתפרשת בפי כל משפטן ליברלי כסיסמא גזענית המכוונת נגד ציבור מסוים בשל מוצאו , דתו ותרבותו ותו לא. אבל במדינה ה"נאורה" היחידה במזה"ת הרי שלא רק שהסיסמא הזו לגיטימית אלא אוחזים בה אלה המייצגים את "ארגוני זכויות האזרח" או את "זכויות אדם"!
   ירושלים איננה העיר והישוב היחידים המסיתים נגד גידולו של הציבור החרדי ללא שום סיבה הגיונית – הנגע הזה פושע בכל מקום שיהודים חרדים מגיעים לגור , ולא עוללו רע לאיש. זוהי גזענות לשמה והפעם היא איננה מכוונת דווקא לא למהגרים אלא באה מכוון הפוך: מכוון המהגרים וצאצאיהם נגד הילידים וירושלים היא רק משל לכך. הישוב החרדי בירושלים קיים מאז ומתמיד בדמות יהודי ארץ ישראל הוותיקים, בני הישוב הספרדי הקדום ובאלף שנה האחרונות גם מבני מזרח ומערב אירופה. עד בוא הבריטים היה הישוב הזה רוב רובו של הישוב היהודי בירושלים ונתאפיין בנאמנותו לדרך התורה וההלכה. והנה באו בניהם של המתנחלים מאירופה ובכוח הבריטי-  ואח"כ הציוני, והפכו מיעוט לרוב ורוב למיעוט ועכשיו, כשהקב"ה, מחזיר את המצב לאשורו ההיסטורי קמים אותם מתנחלים חילוניים וחבריהם הסלאבים ויוצאים בסיסמאות גזעניות "לעצור את ההתחרדות".
    מהו בדיוק תוכן הסיסמא הזו – "לעצור את ההתחרדות"? האם הכוונה לסרס את היהודים החרדים? האם הכוונה לחוקק חוקים מיוחדים שיהודים חרדים לא יוכלו עוד לקנות דירות בעיר? האם יש כאן רעיון להצר שירותי אזרח ליהודים החדרים? או אולי לחוקק חוקים לילודה נמוכה יותר בקרב שומרי המצוות? כאמור, במדינה ליבראלית לא רק שהיו פוסלים סיסמא כזו אלא פשוט היו קונסים את בעלייה ואולי גם מונעים את התמודדותם  למערכת בחירות כלשהי. גם בישראל- אם הסיסמא היתה מופנית לציבור אחר, היתה קמה סערה "ליבראלית" מצד אלה שכיום מניפים את הסיסמא הגזענית הזו.
    ירושלים, בית שמש, קריית גת, אשדוד וערים רבות אחרות תמשכנה ו ל"התחרד" משום שזהו הציבור היהודי הטבעי השייך לארץ הזו והמקיים את חיי המשפחה שהקב"ה ציווה את העם היהודי, וכמו שלבן ופרעה נכשלו במלחמתם בהתרבות העם היהודי כך יפלו גם הגזענים של מפלגות העבודה ומר"צ בירושלים. אבל ליהדות החרדית בעיר הקודש הייתי מציע לפנות לאו"ם ול"איחוד האירופאי" ולהציג בהפגנה ובעובדות את מה שמתחולל ב"דמוקרטיה היחידה במזה"ת", בכל מה שנוגע ל"זכויות אדם" ו"זכויות אזרח" כשזה קשור  לילידי הארץ עצמה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה