יום שישי, 20 בספטמבר 2013

האלימות והטרור בבית שמש יועברו לחקירה

בס"ד
האלימות והטרור בבית שמש יועברו לחקירה / הרב אליהו קאופמן
    אירועי הכאתם של האברכים המוחים נגד חיטוטי השכבי של אתר הבניה בבית שמש, עוררו הדים נרחבים. בסרטי וידיאו שצולמו ע"י ארגוני זכויות האדם מסתבר שהחברות הפרטיות של מנהלי האתר ובתוספת "משמר הגבול" והמשטרה הכו במפגנים באכזריות קשה יותר מאשר מכים אותם "גורמי חוק" בצבורים אחרים בישראל ובשטחים הכבושים. בין המכים – גם במוטות ברזל על ראשי המפגינים (ללא שום פרובוקציה!...) היו לא מעט אינטרסנטים בלבוש "חרדי". גם יעקב פלאי (אחיו של בעליו של עיתון "משפחה") ובני משפחת הקבלנים צולמו כשהם משתתפים בהכאה האכזרית.
   האלימות הזו מתאפשרת ב"זכות" חבירתם של גורמים "חרדים" ל"עליהום" הזה מתוך אינטרסים זהים לבעלי האתר. אותם "גורמים חרדים" יודעים למשוך לצידם את העסקנים החרדים ואת התקשורת החרדית ולהסית ולשקר נגד המפגינים ונגד "אתרא קדישא". מי שמנצח על ה"חגיגה" מאחור הוא הרב אליקים שלזינגר מלונדון. האיש הזה מרושת היטב בעוברי עבירה , בתקשורת הממון ה"חרדית" ובעושי דברו האכזריים. לאחר שהזקן הזה – מלונדון, השתלט על בתי העלמין באירופה הוא לוטש את עיניו לארץ הקודש כדי להמשיך את ה"עסקאות האירופאיות" גם על חשבון ישני העפר בארה"ק. רק לאחרונה ויתר אותו זקן על בית העלמין היהודי בעיר הרומנית פטרושן לטובת העמדת תחנת שידור עירונית – נוכרית במקומו , כאשר הפדרציה המתבוללת ברומניה ביקשה זאת מאותו שלזינגלד. לשם כך בונה אותו זקן את ההסתה ואת האלימות נגד "אתרא קדישא" ולאחר ביזויים והחלשתם הוא חושב לבוא במקומם ואח"כ לגרוף את ממונו מה"התפשרות" עם אלה שיחפצו לבנות על רברי אבותינו.

    אבל מנגד החלו פעולות המנע. ארגוני זכויות האדם החלו להעביר את צילומי מה שמתחולל במחאות לגורמי פנים וחוץ. הארגון "עדללה" –  לסיוע משפטי לנפגעי האלימות הממסדית בישראל (בראשות עו"ד חסן גאברין), נכנס לפעולה ובקרוב תוגשנה בשמו תלונות משפטיות בעניין. גם ח"כ שי'ח איברהים צרצור – יו"ר התנועה האיסלמית בישראל ויו"ר רע"מ- תע"ל, נרתם לעזרת האברכים המוכים והבאטיח שידאג שמקרי האלימות יחקרו ויפסקו. קיימת גם דרישה להעביר את החקירות ל"איחוד האירופאי" וגופי זכויות האדם שע"י האו"ם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה