יום שני, 3 בספטמבר 2012

בימים הנוראים מתעוררים האנשים הנוראים


בס"ד , אלול תשע"ב
בימים הנוראים מתעוררים האנשים הנוראים / הרב אליהו קאופמן
  עד לא מכבר בחרתי לשתוק ורק לרמוז בעניין של חוברת שקרית שעכשיו קבלתייה לידי. קיוייתי גם שלקראת חודש התשובה יתעוררו אי אלו "צאצאי קודש" ויכו על חטא על שקרים שפרסמו עלי ועל התעללות וביזוי דמויות קודש רבניות כהאדמ"ורים מויזניץ או הגאון המנוח מיכל ליפקוביץ ואף אחרים. אך כנופיית מיכל פנט - בנו השייגיץ שייע פנט וה"משמש" האומלל ישראל רובינשטיין לא חשבו לבקש מחילה וסליחה וכך נפתח על ידי מערך הגנה.
   ראשית, בראשית אלול תשע"ב נשלח לשלושת ה"צדיקים"  הללו מכתב מעו"ד התובע מהם להתנצל על פגיעתם המילולית במשפחתי וכמו כן אזהרה שאם לא יעשו תופנה המשטרה אליהם בנוגע לאיומים ברצח עלי (ההקלטות בדרך למשטרה) וכמובן פיצוי של 50 אלף ₪ ותשלום נוסף של 1500 ₪ לעו"ד.
   אך לאחר גילוי החוברת ששלושת הנוכלים הוציאו הרי שכבר בקרוב תוגש חוברת זו למשטרה בישראל על כתיבת שקר בתוכה ובניסיון להסתה בשקרים אלה.
   שלושת הנוכלים הללו הוציאו חוברת ובה – כביכול, קובץ מאמרים שלי. לצד מספר מאמרים אמיתיים היו שם מספר מאמרים שמעולם לא כתבתי אותם ואילו אדם אחר כתבם (הכל בכתובים ומוכן להוכחה). המאמרים הללו היו פגיעה במתים ונכתבו בלעג ובבוז על האדמו"ר מויזניץ ועל הגר"מ ליפקוביץ זצ"ל. כמו כן שורבב מאמר נגד האדמו"ר מבלזא שליט"א וכל אלה כאמור לא נכתבו על ידי מעולם. מאחר והיו אלה מאמרי "דעה" קשים ומשפילים הרי ששלושת העכברים מבני ברק השפילו שוב את החיים והמתים וגרמו לביזיונם הנוסף. מה שמעניין הוא שהחוברת הוצגה רק למתי מעט כדי להכפישני נקודתית אך לא הופצה כדי שלא תיפול ליותר מדי ידיים שיגלו כי שקר הם כותבים. אם באמת אנוכי כתבתי את אותם מאמרים הרי שהייתי שמח אם חוברת זו לא רק תופץ ברחבי הארץ אלא יחתמו עלייה אלה ש"ליקטו" את "מאמרי". המשטרה כבר- בע"ה, תחקור הלאה.
  אך אותם עכברים עם שטריימלים וזקני פרא הופכים לגיבורים על חלשים- גם כשמדובר על קרובי משפחותיהם. כך למשל נזרק מהכולל של הנוכל מיכל פנט בן של אחד מאדמ"ורי עש ואויים ברצח ע"י באי כוחו של מיכל זה אם הלה יראה בבני ברק בחברתי. בן דוד אחר של מיכל אויים אף הוא באלימות ובהכפשות ואילו חתונת בנו של אדמו"ר נוסף מדעש הוחרמה ע"י מיכל פנט שמכונה גם "האיש שמל את האינטרנט של בוסטון". על מנחם מנדל פנט - בן דוד אחר שבתחילה יצא נגד מיכל, הופעל לחץ משפחתי(חתנו השייגץ הוא שייע פנט- בנו של מיכל, הרואה מרה וזוהמה בראי האינטרנט...) והלה ניסה לספר כאילו חתמתי בשמו ובשם אחיו לראש עירית דעש נגד מיכל פנט. הללו ניסו להוציא בעורמה מכתב מאדמו"רי דעש  נגדי אך לא הצליחו משלא יכלו להמציא את המכתב הדמיוני שהעלילו עלי. שייע פנט מפעיל טרור על חמו והלה כניראה שכח כיצד המטיר אש וגופרית בפני ובפני האדמו"ר מ"פופא" י"ם (חמו) על מיכל פנט, שמלקה הלפרט וטוביאס החולב. ועוד לפרצוף הזה- מיכל פנט , קוראים "אדמו"ר"!
   
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה