יום חמישי, 12 באפריל 2012

פרשת שמיני


בס"ד
                              פרשת שמיני / הרב אליהו קאופמן
     בפרשת "שמיני" מופיעות החיות הכשרות. ארבע חיות מצוינות בשמן המלא מאחר שיש להן רק סימן אחד כשר. הסבר אחד לציונן הוא משום שהציון בא להוכיח כי זו תורת אמת שרק השם הטוב נתנה מאחר והוא בלבד היודע מה נימצא בעולמינו אותו ברא עבורנו. ולכן , מאז נתינת התורה והנקיבה המפורשת בשמות ארבע החיות שרק להן סימן אחד הרי שלא נמצאו - ולא ימצאו, חיות אחרות עם סימן בודד משום שהשאר הן או חסרות שני הסימנים או בעלות שני סימני הכשרות.
    אבל בדרש אפשר לדרוש פרוש נוסף להופעת שמות ארבע החיות שלהן סימן כשרות בודד. רוצה הכתוב לפרסם את נושא הכשרות האישית  בכלל - אצל היהודים, דרך כשרות המזון ודרך החיות. כאשר יהודי רואה סימן אחד בחיה הוא עלול לטעות ולחשוב כי החיה כשרה מספיק עפ"י אותו סימן וכי אפשר להקל בסימן השני ב"שעת הדחק", עד כדי כך שגם פוסקים היו עלולים לטעות בכך ולכן באה התורה והודיעה במפורש שני דברים:1) מיהן החיות הלא כשרות עם סימן אחד.2) סימן כשרות אחד בלבד אינו מספיק להכשיר חיות אלו או אחרות. וכך הוא גם הדרש היהודי - ההשקפתי. יהודי נדרש להיות ירא שמים,  ללמוד תורה מתוך לשמה וקיומה,  לעבוד את ה'  בתפילה ובמצוות של "עשה" ו"אל תעשה" ואיש חסד. מכאן שאם ישנו יהודי - אף בדרגת "רב" או "תלמיד חכם", ויש לו רק חלק מן הסימנים הרי שאין זאת כי אם מרמה שאר הסימנים הטהורים ובתחבולת השטן הוא מנסה למשוך אחריו לגהינום יהודים תמימים בסימנים הטהורים שלו. לכן אם קיים "גדול בתורה" שאין לו השקפה טהורה אלא מתחבר לרשעים הרי תורתו היא אומנותו לרמייה. אם קיים "תלמיד חכם" ללא חסד הרי שמקורותיו אינם בהררי הקודש והרחמים. אם קיים איש חסד לנצרכים שאינו מוקיר תורה הרי  יש פסול ב"חסד" שלו  וה"חסד" שלו נועד להכשיל טובים ורבים וכך הלאה.
   גדולי ישראל בדורו של הרמאי שבתאי צבי ימ"ש הלכו על קו זה וגילו את רמייתו. משביקרוהו באיסטמבול (אז קושטא ) ראה אחד מהם - חכם גדול מפולין, כי הש"צ אינו ישן על הצד הנכון שהתורה מורה ומיד פסל את הש"צ לא רק כמשיח אלא גם כיהודי הגון ואמנם אח"כ פנו כל השאר לשפוט כדרכו ונפל הש"צ ונחשפה תרמיתו.
                                         פרפראות 
                      הנה נחרבו החדרים וכבר הוקם ה"שטיבל"
       הנה חקירות המשטרה  נמצאות רק בתחילתן - בפרשת "חדרי חרדים", וכבר פוקר  "וואי נט" (מ"ידיעות אחרונות") מנסים לקנות את אתר האינטרנט הקלוקל האחר - "כיכר השבת". והנה שני הדברים מתרחשים גם יחד ועדיין לא הסתיימו וכבר "עולה לאויר" אתר רמייה חדש בשם "שטיבל". האחרונים טוענים כי תכננו לעלות מאוחר יותר אך משנפל אתר הסחיטה של "חדרי חרדים" פתאום החליטו "מצילי עולם" אלה ל"מלא את החלל". אין זאת כי אם מישהו מנסה להחיות בכוח את האינטרנט ה"חרדי" כדי להמשיך ולקלקל את היהדות החרדית. הפרחחים הללו - המחליפים את חבריהם היושבים בכלא, אינם פועלים בחלל ריק אלא השלטון הציוני מפעיל אותם. אלה הקוראים לעצמם "רבנים" ומצטלמים עטופי טליתות כדי שייראו "צדיקים" צריכים לשנס מתנים ולצאת נגד כל אתר אינטרנט שיוקם בלבוש "חרדי" ואם לאוו  הרי שעל כל יהודי נאמן להתאחד עם אחיו ולבטל את הרשע הזה מישראל בחרפות וגידופים שהרי כבר ראינו מה עוללו אלה לנו.
   ואם עדיין ב"חדרי חרדים" עסקינן , אזי, שמעניין הוא שכאשר ראשי האתר המתועב הזה יושבים כבר במעצר ומעצרם מוארך שוב ושוב ומתרבים העדים נגדם הרי שמשפחת שלזינגר מלונדון - ובראשם הרב אליקים שלזינגר, יוצרים דיסאינפורמציה לנאמניהם התמימים והטיפשים וטוענים כי "למשטרה הציונית אין הוכחות מספיקות נגד האתר" , וכי רודפים אותם "בשל היותם חרדים". אינני חושד ברב שלזינגר בסניליות בשכחו את המנכ"ל הפוקר והכופר של האתר אך אני בהחלט חושד שיש קשר יותר מהדוק בין משפחה זו לאתר המתועב שהילל אותם שנים לא מעטות ופגע בגללם ב"אתרא קדישא". השתיקה של הרב שמידל - לשם שמים, הוכחה כנכונה שהרי האתר בא על עונשו ומלאכתם של צדיקים נעשתה בידי אחרים. מביתו של הרב אליקים שלזינגר יכוונו בעתיד את האינטרנט לאתר אחר שבו הוצאת שם הרע ימשיך להישפך כמים. אני בכל אופן מתכוון תוך שבוע - בע"ה, להעביר את כל המידע שברשותי על הקשר בין בעלי פיאות המצורע לאתר התועבה , לידי אלה החוקרים את הפרשה.   
                      מוציא הערמונים מן האש הציונית  
     את סמרטוט הרצפה הציוני- אלי ישי , למדנו מזמן להכיר. זהו האיש המשתלח נגד דבר שבקדושה היהודית, זהו האיש המאגף את נתניהו וליברמן בלאומניותו, זהו האיש המגן על כל גזירה ורעה שהציונים פוגעים ביהדות וזהו האיש שהפקיר את משרד הפנים שלו להכנסת נוכרים לכלל ישראל ומפעם לפעם אוסר על מהאן דהוא פלוני ואלמוני  אחר להיכנס לארץ ישראל במצוות הציונים.בקיצור זהו ה-ש.ג. (שומר הגבול) של הציונים תחת התואר "שר הפנים".
   בפעם האחרונה הוא עשה זאת השבוע נגד הסופר הגרמני - בעל העבר הנאצי, גינתר גראס. מילא, אם היה ישי -  כבד והלשון העילגת , עושה זאת מטעמים חרדים יהודים אבל כל מה שירק פיו היתה ציונות לשמה כמו ה"הלל" למדינה הציונית ואף שימוש בנימוק של השואה. נניח לרגע שאמנם השואה המרה היתה לנגד עיניו של כלב השעשועים של נתניהו, ברק וליברמן אז צריך היה אותו "פודל" שעשועים להלחם על הזכרת השואה המרה כל השנה. אבל לא שמענו מעולם שחדל אישים זה יזעק לחבריו מש"ס במשרד החינוך (הרב משה מאיה בעבר וכיום מר משולם נהרי) לעשות הכל כדי להנציח את האמת מה עוללו הציונים בשואה ולתעד זאת בספרי הלימוד או בטכסים ציבוריים. אפילו ב"חינוך העצמאי" וב"מעיין החינוך התורתי" לא מזכירים זאת. פשוט תפקידו של "פודל" עילג זה הוא לשרת את אדוניו הציונים והחילוניים וכמותם להשתמש בדם חללי השואה הקדושים למטרות ציוניות בלבד ותו לא. אז כדאי לבקש מהשפל הזה להפסיק להזכיר את יקירי השואה רק כשזה נוח לציונים.
                           אומן, אומן , אומן ראשששונה !!!
     "ובימים ההם אין מלך בישראל, כל איש יעשה כטוב בעיניו". "מלך מעט" הוא גדול דור ורב אמיתי אשר ההשקפה הטהורה לנגד עיניו וראה "סוף דבר" כבר בתחילת הפרשה. במה שקורה היום בעיר אומן שבאוקראינה אנו למדים כי הדור שלנו יתום ממוליכי השקפה וכי כל ה"גאונים" וה"צדיקים" אינם אלא מוסרי שיעורים ועורכי שולחנות. לציונים יש דרך אחת ביחס למקומות קדושים בישראל - להוציא קדושתם ולמלאם ב"תרבות" קלוקלת, לשם הנצחת השקפתם המיליטאריסטית והלאומנית ולהצדקת כיבושיהם על הנוכרים. לאחר הכיבוש הבריטי בארץ ישראל (בסוף 1917) הרימה ראש התנועה הציונית ועל כידוני הבריטים החלו להשתלט על היהדות ולנסות להוציא ממנה את המימד הדתי ובמקומו להכניס "לאומיות" נוכרית. המקומות הקדושים היו חוד חנית השתלטותם- ובראשם הכותל המערבי, ומסייע בעדם אותו "הרב קוק" שהרבי שמסאטמר אמר עליו כי "איש צר וצורר זה לדת תורתנו הקדושה".
     הגר"ח זוננפלד זצ"ל נילחם במסירות נפש ב"וואקף המוסלמי" - בימי שלוט התורכים בארה"ק, כדי שיהודים יוכלו להביא כיסאות לרחבת הכותל המערבי ואף להקים מחיצה אך כאשר הביאו הציונים את הרב קוק שידרוש מהבריטים להעביר את הכותל המערבי לרשות הציונים (כולל קנייתו),אזי, היתה מלחמתו של הגר"ח זוננפלד הצדיק הפוכה: להשאיר את הכותל המערבי בידי ה"וואקף המוסלמי" גם במחיר האפשרות שיהודים לא יורשו להתפלל שם והמקום יחזור לימי היותו ערימות זבל, חס ושלום. הגר"ח זוננפלד הבין שמטרת הציונים היא להפקיע את קדושת המקום ולהופכו ל"אתר לאומי" לכל תועבותיהם ולחללו רק כדי להוכיח "בעלות היסטורית" וכי המתפללים בו אינם אלא תפאורה לכל נבליהם.
    מאז ועד היום זו היתה עמדת גדולי ישראל ביחס לכותל המערבי - ובראשם האדמו"ר זצקו"ל מסאטמר, בעל ה"ויואל משה". ומהכותל המערבי כך הוקשו הדברים אל כל שאר המקומות הקדושים. אבל הציונים נלחמים במסירות נפש מן השטן להוציא מידי היראים את המקומות הקדושים ואת קברי האבות - וה"סרוגים" עוזרים בידם, ולהפכם ל"אתרים לאומיים". כך הם התחילו בכותל והמשיכו בקבר רחל אימנו, במערת המכפלה ובכל קברי הצדיקים שבמקום מקומות קדושים הפכו ל"אתרי תיירות" ועד למירון הגיעו.
   והנה  מסתבר שיד הציונים נמצאת גם בחו"ל ונעזרים הם שם בסוכנים פוקרים מקרב המתבוללים היהודים ובאגודות משת"פים בעלי "ציוויון חרדי". לאחר שדני דנון מהליכוד - הח"כ הפרו- מיסיונרי, לא הצליח להעביר את קבר רבי נחמן הקדוש לישראל בעזרת משת"פים מברסלב ובכספו של "תורם אנונימי" (מסתמא מיסיונר נוצרי...), הרי באה מזימת הפיכת המקום באומן ל"אתר תיירותי" וניצול מצוקת המשתכנים בעליה לקבר. הבעיה היא שאותם הברסלאבים נותרו כיום בודדים כי בא" הם לא השכילו להלחם נגד הציונים על הפיכת הכותל המערבי והקברים הקדושים בהר מירון ל"אתרי תיירות" ציוניים. מותו של האדמו"ר מסאטמר -  בשנת 1979, היה בבחינת "סיום מסכת גדולי הדור", בכל הנוגע למלחמה העזה בציונות ובנבליה.
                               לא "כדתיא" משה וישראל
    לקראת חג הפסח האחרון הגיעו לבריטניה מצות בהכשר ה"עדה החרדית". מיהו ומהו הכשר ה"עדה החרדית" אין צורך להרחיב ובודאי שחתימת ההכשר המהודר ביותר בעולם מספיקה לכל יהודי מהדר לקנות מצות אלה. והנה ההכשר החרדי של בריטניה -"כדתיא", החליט שהחותמת שלו מהודרת יותר משל ה"עדה החרדית" ועל הקופסאות הללו הם הדביקו את מדבקת "כדתיא". עם כל הכבוד להיותו של הכשר זה חרדי ומפורסם הרי שלא כאן המקום לפרט את בעיותיו  הקשות לעומת ההכשרים המהודרים  באמת והמגיעים מארץ ישראל. זו יותר מחוצפה שמר מיכאל אסרף ואנשיו מ"כדתיא"  באים להכשיר לנו את מצות ה"עדה החרדית". הם כנראה למדו זאת מהכשרי החותמת גומי של ה"אוקיי", ה"אויואו" וה"קיי סטאר" מארה"ב שחותמים את הכשרם על כל מוצר כשר בהשגחה טובה מהם, כאילו הם אלה שהציבור סומך עליהם.
                            מיהו ה"איד" ומיהו ה"בלאט"...
    אנשי "נטורי קרתא" פרסמו בשמחה השבוע כי העיתון "דער בלאט" - של האדמו"ר ממונרו, פרסם את תמונותיהם וסקר את ביקורם ב"יום האדמה" בלבנון ובירדן. ובכן, אל להם להתלהב כי גם עיתונים חילוניים ונכרים סיקרו זאת בתמונות, דבר שעדיין לא הפך אותם ל"קנאי ה'". בל  נישכח שזהו העיתון הנותן גושפנקא לרבנים רפורמים וקונסרבטיביים במזרח אירופה ומהלל כל "שייגיץ" ה"מקרב" גופות נוכרים ליהדות.
   מנגד יש לשאול את המתחרים מ"דער איד" מדוע הם לא פרסמו ידיעה זו שהרי את סיפור ה"שלום" של "בלזא החדשה" הם פרסמו מ"סיבות עיתונאיות גרידא"...
   
   


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה