יום חמישי, 12 באפריל 2012

פיקוח גרעיני על ישראל


בס"ד
                     פיקוח גרעיני על ישראל / הרב אליהו קאופמן
     לא צריך להיות חכם גדול או אנטישמי במיוחד כדי לדרוש פיקוח גרעיני על ישראל. אפילו ה"נביחות" האחרונות של נתניהו אינן בבחינת חידוש בעניין הסכנה הגרעינית של ישראל. צריך רק לקרא את המפה הפוליטית בפרלמנט הישראלי האחרון ולראות בצפי  את מה שעלול להיקרא  "הפרלמנט הבא עלינו       ל..."  ולהבין שבידי ניאו- פשיסטים לעתיד ורודפי פרסום, שלטון וחסרי אחריות , מסוכן להותיר את פתיל הפצצה האטומית ללא פיקוח בינלאומי שחס ושלום,  לא תפתח הרעה מהדרום.
     בשלוש וחצי השנים האחרונות למדנו פוליטית כיצד ה"דמוקרטיה היחידה במזה"ת" הופכת אט, אט להיות ה"פשיזם והאפרטהייד האחרון בעולם". קואליציה מטורפת - בתוספת עשרות ניצי "קדימה" (ועוד לאחר בחירתו של מופז...), לא משאירה שום ספק מה יכולים לעולל ח"כים חסרי אחריות כיריב לוין, ציפי חוטובלי , אופיר אוקוניס, דני דנון ,  השר ליברמן וחברותו (עם אנסטזיה מיכאלי בראש), ה"מריונטה" אלי ישי , אנשי ה"איחוד הלאומי" ו"שחקני הרכש" מ"קדימה" כשני החסונים , דיכטר , שנלר וגדעון עזרא כשהצעות כמו לחיצת כפתור על האטום יועלו לדיון או להצבעה ממשית. מי שאתמול שלל זכויות וחופש דיבור ממיעוטים אתניים או רעיוניים בהחלט חשוד על הדמים.
    מבט מפוקח על מה שאירע בשלוש וחצי השנים האחרונות - ומה שעלול להיות לאחר הבחירות הבאות, צריך בהחלט לעורר דאגה. לא רק שבמקום מנהיגים אזרחיים ומדיניים הפכו אנשי הצבא לשעבר לדומיננטיים אלא שאליהם הצטרפו גם בוגרי ה"שירותים החשאיים" מהשב"כ ומה"מוסד" וה"חונטה הליברלית" הזו רק מחזקת את מעמדה בכיפת השלטון בישראל על חשבון מדינאים מפוקחים שבמערב הם מחליטי ההחלטות. מבט קל מגלה כי הימין הקיצוני -  מימי כהנא, הפך ל"מרכז פוליטי" לגיטימי. כך למשל הכהניסט מיכאל בן יאיר מעביר הצעות חוק בשלווה בעזרת כל שאר חבריו לימין וזיהויו ככהניסט לא מוריד לו את המניות הפוליטיות - אולי דווקא מעלה אותן . והנה מר משה פייגלין הפך אף הוא ל"קונצנזואלי" בליכוד כאשר שרים וח"כים עולים אליו לרגל ומצהירים כי אנשיו הם "הליכוד האמיתי". לאחר נובמבר 2012 מי יודע אם לא רק נקבל אותו כח"כ אלא כשר ל"עניינים אסטרטגיים" או אפילו בדרגה פוליטית גבוהה יותר. ליברמן לא יותר מתון ממנו , וגם רחבעם זאבי כבר כיהן כשר. גם ההתלהמויות שהיו לא מכבר נגד ארה"ב בכלל והנשיא אובמה בפרט צריכים להדליק לנו "פנס אדום" על "מדיניות העתיד" של ממשלת הימין הבאה.
      ה"חונטה" הזו וחבורת "אפרוחי נתניהו" לא יעצרו באדום כשתינתן להם הזדמנות ללחוץ על כפתורים גרעיניים. אותם לא יעניין בדיוק מה יאמר העולם, האם יהודים בגולה יהרגו בגללם, כמה חפים מפשע ישלמו בדמים או במומי צאצאיהם  או סתם  שיקולים הגיוניים שאמורים להנחות מדינאים שקולים. לנמהרים הללו חשובה רק ה"יוקרה הלאומית" שמאחוריה מסתתר סוד קידומם בלבד. הנמהרים הללו באמת מאמינים שאין כוח שיעצור אותם וכי חיי אדם הם קורבן ל"מזבח המולך הביטחוני". הנמהרים הללו באמת התחילו מזמן להאמין שצריך לומר הן למעשי ידיהם בדיוק כמו שפרעה המצרי עשה עצמו לאל.
     אז רבותי היקרים, הסכנות הללו הן מספיק סיבה לתבוע לנטרל את ישראל ולפקח עלייה גרעינית.
     

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה