יום שני, 9 באפריל 2012

כיכר השב"כ


בס"ד
                     כיכר השב"כ / הרב אליהו קאופמן
       ועכשיו הפוקרים מפשילים שרוולים. לאחר שאתר האינטרנט המחבל ביהדות, "בחדרי חרדים" ,   עומד - ב"ה, לפני פרוק והנה באתר הקלוקל האחר, "כיכר השבת", מצחצחים מדים וחרבות להיוותר בבחינת "קת העץ היחידה של הגרזן הציוני". אך במבט נוסף יש לציין שאין מדובר ב"קת עץ" בלבד  אלא ב"גרזן" עצמו.
      עוד לא נרגענו מפצעי וחבורות  הזוהמה של "חדרי חרדים" והנה "התבשרנו" כי לא רק שהאתר ה"חרדי" הנוסף  באינטרנט -"כיכר השבת", רוצה לקחת את הבכורה בהחטאת עם ישראל האמיתי אלא שמי שעומד לפרוש את חסותו עליו אינם אלא "כלבי השמירה" של הציונות הפוקרת החילונית - אנשי "וואי נט", מהעיתון "ידיעות אחרונות". לא שעד היום האתר האנטי תורתי הזה היה "חרדי" באמת ("גלובס" החילוני עמד מאחוריו) אלא שעכשיו רמתו הפוקרת תעלה ואלה העומדים בראש מחטיאי ישראל והנלחמים נגד דת השם הם יהיו אלה שישווקו "חדשות" ו"דעות חרדיות" דרך אותו אתר נבזה המשתמש בשם הקדוש וההיסטורי - "כיכר השבת", לציבור חרדי כדי, חס ושלום, להטותו סופית מהמסילה. לכולם זה נראה כאילו מדובר ב"עניינים מסחריים" בלבד  אך האמת היא אחרת: ה"מסחר" בא להסתיר את הרצון החילוני להכתיב את ה"יהדות" עפ"י הדרך האפיקורסית והרפורמית לציבור יראי ה' ההולך וגדל - בלי עין הרע, ולשם כך המדינה הכופרת וזרועותיה מוכנים להשקיע כל סכום כספי כדי לשמד את עם ישראל ולהופכו "ככל בגויים מחנה ישראל" - חס ושלום!
     מערכת התקשורת הציונית איננה חלק "עצמאי" לגמרי מהמערכת הממסדית -  הציונית. עם כל הכבוד ל"בקורת החופשית" שמערכת זו מציגה הרי שהיא נאמנה -  רעיונית אך גם ארגונית, למדינה הציונית ולמטרותיה. לא כאן המקום להרחיב כי המדינה הציונית היא היפכא מיסתברא להמשכו של עם ישראל עפ"י מה שהתווה לו בהר סיני - דהיינו, דרך הדת והתורה בלבד. מאז קום התנועה הציונית היא התוותה קו  חדש- שגם המתבוללים , המסכילים , הקראים, הרפורמים , הצדוקים והקומוניסטים היהודים  לא התוו אותו: להעביר את עם ישראל כולו על דתו  עד ש"התפילין יונחו במוזיאון" (חס ושלום!...). שאר הכופרים ב- ה'  ובמשיחו חפצו להוציא את עצמם- וכמה שיותר מעם ישראל, מככל מאמיני ה' אבל לא הכריזו מלחמת חורמה ומחיקת כל זכר יהודי- דתי והקמת מסגרת  מדינית  לשם כך. לא לחינם דרשו רבני בריסק שאין המדינה הציונית מטרה אלא אמצעי לשמד את ישראל. ולכן מן ההיגיון הפשוט וממה שנוצר מהשקפה זו כי כל המערכת הממסדית המשרת את המדינה מטרתה אחת: להעביר את עם ישראל על מצוותיו ולהקים את ה"עם החדש" שבסיסו ב"חוק השבות" עפ"י המתכונת הנוכרית שבגרמניה יסודה: מי שיש לו סב יהודי הוא יהודי. אין זה סוד שהחזרה בתשובה של  רבים וטובים מדירה שינה מעפעפי הציונים והם עסוקים כל העת בחיפוש תחבולות ל"חסל" את היהדות האורתודוכסית. מערכת התקשורת היא שופרם של מהרסים אלה והעיתון "ידיעות אחרונות" - על שלוחותיו האלקטרוניות (בערוץ הטלויזיה ובאינטרנט), עומד בראש השופרות הציוניים של התקשורת.
    לא צריך להיות פראנואידים או "קונספירטיביים" כדי להבין כי מערך ה"בטחון" הציוני שוקד לא פחות על ה"סכנה החרדית לשינוי החברה הישראלית" מאשר הוא שוקד על ה"סכנה הערבית הפנימית לקיומה של מדינת ישראל". מכאן שאין ספק שלא מעט מחשבות, סוכני חרש, סוציולוגים, פסיכולוגים ו"אנשי חינוך" מחזיקים "שירותי הביטחון" הציונים כדי לנסות ולהצליח במקום שבו נכשלו פרעה , לבן הארמי והקומוניסטים היהודים לדורותיהם. בעוד שהפיקוח על הערבים הוא גלוי וברור לעין ואינו מצריך יותר מדי "כוחות אקדמאיים אינטלקטואלים" הרי שהפיקוח ומערך הלחימה הסמוי ביהדות מצריכים לא רק משת"פים ומודיעים אלא כוח אדם "אקדמי" , תקשורתי ואף "אנשי רוח דתיים" שינסו לשבור את היהדות מתוך החברה הדתית והחרדית ומנגד שהם עצמם לא יתפסו ליהדות. שוב ושוב עולים הסקרים על ה"ריבוי החרדי" ואף באופן תכוף יותר מהסקרים על ה"ריבוי הטבעי של הערבים". ברור לכל שאין סקרים אלה נעשים ב"התנדבות" וכי מימונם הינו ממלכתי. מול כל אלה לא לחינם גויסה התקשורת החילונית להלום ביהדות לא רק מבחוץ אלא גם מבפנים, קרי - חדירה וקניית התקשורת ה"חרדית" , או יצירת "תקשורת חרדית חדשה", כדי להשפיע על החרדים למרוד ברבניהם ה"מיושנים", להכניס לתוכם ערכים מקלקלים וכל זאת עד לדילול מספר החרדים כבימי קום המדינה הציונית, ואח"כ שוב יבוא הניסיון  להקמת ה"עם החדש" על חורבות שלומי אמוני ישראל. לא לחינם הוקמו "קול חי" ו"קול ברמה" - כ"ערוצי רדיו ממלכתיים", כדי לקדם דרך זו. "ערוץ התכלת" ו"ערוץ הידברות" הם גם  דוגמא כזו אך בטלויזיה ובניסיון להחדירה לבתים חרדים. לא לחינם קיימים משקיעים חילוניים בעיתונים "משפחה", "בשעה טובה" וכמובן "רשת העיתונות המקומית" של "קו עיתונות". אלה אינם רק "סוחרים" אלא מתווי מדיניות והשקפה קלוקלת. ואילו אתרי האינטרנט ה"חרדים" הם ה"דובדבן" שב"קצפת" : שטיפת המוח החילונית לחדירה למגזר החרדי. אלמלא לא עברו "חדרי חרדים" גם את הגבול הפלילי מי יודע לאיזה תוצאות הרות אסון רוחני  היה מגיע אתר זה , שבין משתתפיו היו כבר גם משפחות ואדמ"ורים שייחסו עצמם -משום מה, לחסידות סאטמר...
   שיטה אחרת היתה ליצור במקביל מסלול הופעה למש"תפים "חרדים" להופיע בתקשורת החילונית. ה"חרדים החדשים" היו ניסיון כזה וכך קיבלנו את דודי זילברשלג, יהודה משי זהב ואחיו משה ושינוי הנהגת זק"א, את קובי ראיאליי הליצן ריק מתוכן ואחרים. כלי התקשורת  -  במיוחד האלקטרוניים, קיבלו הוראה לתת לבזויים אלה בימה וגם טיפוס חלקלק ובן לדור של מורדים - כישראל אייכלר, היה מראשי הניסיון הזה. הללו היו אמורים גם להנהיג את כלי התקשורת ה"חרדים" שהחילוניים בנו עבור היהדות הנאמנה.
    נפילתו של "חדרי חרדים" המריצה את כוחות האופל ה"ביטחוניים" - ששבירת הרוחניות היהודית לנגד עיניהם, לנסות ול"רומם" אתר שנותר לפליטה מה"אינטרנט החרדי"- "כיכר השבת". "ידיעות אחרונות" אינו סתם עיתון ציוני אלא באמת ובתמים "העיתון של המדינה". משפחת מוזס היא אחת ממשפחות השליטה ב"ערכי הציונות" של ה"חברה הישראלית החדשה". העיתון שלה אמון על ההתקפות נגד היהדות, על התחקירים נגד ה"חברה החרדית" ועל ההובלה בניסיון להקים אלטרנטיבה "יהודית" לדת ישראל. את התוכנית האחרונה מובילים בני משפחת מוזס באותו אתר אינטרנט שהקימו:"וואי נט". באתר זה יש אתר מיוחד ל"יהדות" ומורחב יותר לנושא זה משאר האתרים באינטרנט. אנשי "ידיעות אחרונות" - העיתון שבשרות המדינה, הקימו מחלקה זו (ל"יהדות") כדי להכניס יותר ויותר כוחות רפורמים וחילוניים לעיצוב ה"יהדות" בישראל כדי להוריד ממגמת האורתודוכסיה היהודית. לשם כך נכנסו לאתר זה ("יהדות וואי נט") כותבים חילוניים , רפורמים וכמובן שבאבניקים ושבאבניקיות מה"מגזר החרדי". לא במקרה אתר "וואי נט" צועד כיום "קדימה" ומנסה להשתלט על "כיכר השבת" במקום שהחילונים ה"מתונים" של גלובס"  נכשלו (לדעת כוחות האופל הציוניים...) אמורים להצליח "מקצועני" "וואי נט" האנטי חרדים.
    לא במקרה ששים ושמחים ב"וואי נט" לרוץ קדימה. ב"ידיעות אחרונות" - החברה המרכזית שמאחוריהם, פועל ללא ליאות אחד מהפוקרים הקשים שקמו ביהדות החרדית ולהבדיל מאחרים שכמותו הוא עובד בקדחתנות ל"אלטרנטיבות" יהודיות שלא בדרך " "סבא ישראל". הוא עושה זאת בשקט ובלי הצהרות יומרניות מדי ומרכז את הוצאת הספרים של "ידיעות אחרונות". האיש הקים "ישיבה חילונית" שבה "לומדים תורה" זבים וזבות חילוניים כמותו , הוא מופיע בתקשורת האלקטרונית החילונית ובין השאר התראיין לא פעם בגנות החברה החרדית עד שטען כי "הקב"ה הציל אותי מהחרדים".  האיש הלה לא הגיע למעמדו הרם בעיתון סתם כך. סיבות "מיוחדות" הביאו את המערכת העליונה של "ידיעות אחרונות" לשרבבו שם ומי יודע איזה משקל היה לנישואיו לביתו של בכיר לשעבר בשב"כ - רפי מלכא (ההוא מ"קו 300"...), לקידומו של הסורר הזה. לאיש הזה קוראים דב אלבוים. מי יודע כמה "זכויות" נזקפות לאיש הזה בכך שאתר ה"יהדות" ב"וואי נט" עולה בארסיותו ובפיתוחו נגד האורתודוכסיה היהודית  על האתרים האחרים של "יהדות" ב"מגזר החילוני-חולני".
    מכאן שכל ירא שמים חייב להינזר ולהילחם ב"כיכר השבת" הזו שכל ממתה להרוס ולשבר את היהדות. היום עומדים שוב ה"רבנים" למבחן. במבחן הקודם , קיומו של האתר "חדרי חרדים", הם נכשלו כישלון חרוץ ולכן "רווח והצלה היה ליהודים ממקום אחר" , מהמשטרה. החרשה של "רבנים" לקיומו של אתר ארס והרס זה רק יוכיח כי "מסכת גדולי הדור" הסתיימה במותו של האדמ"ור מסאטמר זצקו"ל -  בשנת תשל"ט. "האתר הזה אינו ראוי להיקרא  " כיכר  השבת" אלא ראוי להיקרא דווקא "כיכר השב"כ".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה