יום שבת, 28 באפריל 2012

נוכל זכה בפרס ישראל


בס"ד
  נוכל זכה בפרס ישראל/הרב אליהו קאופמן
    ב"מדינת החוק-צחוק" היחידה במזה"ת, אין גבול לצביעות ולשקר. ב"יום העצמאות" ה-64 נבחר ל"חתן פרס ישראל" אדם שלפני שש שנים נתפס בשקר ובזיוף, ולא רק שנתפס על כך אלא קיבל את הפרס ב"זכות" קלקלה זו. היה זה הרב חיים דרוקמן - שבשנת 2006 נתפס בכך שחתימתו זויפה ביוזמתו על אותם גיורים שנערכו בפולין בראשותו של ה"רב" מייקל שודריך, דמות  קונסרבטיבית צבעונית וצפעונית הזוכה לגיבוי גם ע"י גורמים "חרדים" כמשפחת שלזינגר מלונדון והרב בן ציון וואזנר (ה"כבשה השחורה" של משפחת וואזנר המהוללה).
    הכל התחיל כאשר הדיין הרבני - הרב שרמן, גילה בשנת 2006 כי הגיורים שהגיעו מפולין אמנם חתומים ע"י שלושה "רבנים" אך רק שניים  מהם נכחו שם - בפולין, וחתמו באמת את חתימתם. השלישי- הרב חיים דרוקמן, נשאר בארץ ולא ידע כלל מיהם המאושרים לגיור אלא חתימתו זויפה. הרב שרמן פסל את ה"גיורים" על הסף והנושא הועבר ליועץ המשפטי של הממשלה דאז-מני מזוז. למרות ההיבטים הפלילים החמורים החליט מזוז לסגור את התיק. ההסבר ברור: לזייף "גיורים" זו לא עבירה במדינה שכבר עשרות שנים מתאמצת דמוגרפית לבנות "עם יהודי חדש" בניתוק מהיהדות וכדי לשמור על "רוב חילוני".
  אבל שש שנים אח"כ אין לחוצפה הזו גבול ושופטי הבג"ץ וראשי המדינה אינם מתביישים להאדיר את עבריינותם. לא רק שהאיש הזה- עבריין ההונאה, לא הועמד לדין אלא שזכה ב"פרס ישראל" על עבריינותו! ואם כל זה אינו מספיק , אזי, באים אנשי ה"חוק – צחוק" ומתעמרים בזה שחשף את פרצופו המכוער של חיים דרוקמן הלאומני, משרת האדונים השמאלנים: ברב שרמן!
  השופטת החצופה – דורית בייניש, יכולה להפוך לכלת "פרס ישראל" ב"לולייאנות משפטית". ללא בושה היא נוזפת בדיין שומר חוק שחשף – לאוו דווקא מהפאן הדתי, את נוכלותו של אותו דרוקמן ,משרת האדונים. הפושע דרוקמן הופך - אצל בייניש, לקורבן ואילו שומר החוק ,הרב שרמן, הופך אצל ה"נשיאה המשפטנית" לשעבר לפושע. ואותה ביינישית לא רק שנוזפת ברב שרמן אלא מתרה בדיינים שלעתיד לא יתערבו בגיורים וקוראת להם "חוצפנית".
   אז הגיע הזמן שעסקני ה"פלסטיק" ה"חרדים" יישרו מבט מול האישה החצופה הזו ומול המשטר העברייני של הבג"ץ ויסבירו להם כי גיורים ודת הם לא עניין לפוקרים ומשומדים כמותם אלא לדת משה וישראל ושיסירו את טלפיהם מדת ישראל. ה"שיפוטיזם האקטיביסטי" אינו אלא שיטה דיקטטורית של מיעוט מתבדל ופוקר לכפות את תועבותיו על עם ישראל. השופטים הללו הם רק חוד החנית של משטר האפרטהייד הציוני המנסה בכל כוחו להנציח את שלטונו וליצר "רוב" מלאכותי של "יהודים חדשים" כדי להעלים את היהדות ולרדוף את הערבים. הסקרים מנבאים כי המיעוט החילוני- אנטי דתי והרפורמים ייעלמו, בע"ה, תוך פחות מדור ולכן כל האמצעים "כשרעים" להתנגד לסקרים אלה בעצם  בניית "גיורים פיקטיביים" דרך ה"מערכת האורתודוכסית" גם אם אותם אמצעים כוללים עבריינות על החוק, כפיה "משפטית" על הדת היהודית ושאר שיטות ואמצעים שגם אנטיוכוס הרשע ואדריאנוס קיסר לא עשו לעם ישראל.
   לצערי הרב, המתיוונים בדורנו אינם רק אנשים מודרניים אלא אותם "חרדונים" המיתמרים לייצג את  היהדות כמפלגות "יהדות התורה" וש"ס ובמיוחד המשת"ף חיים אמסלם.
   דורית בייניש ותואמיה חייבים להבין כי מה שנאמר  על עם ישראל בפרשת "שמות"  - "כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ", יתקיים לעולמי עד ואילו הם ושכמותם נידונים לכליה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה