יום שני, 19 באפריל 2021

תגובה 1:

  1. האקס שלי ואני נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בהריון חצי שנה. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם בשבילי וזה באמת שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להגיע אליו ברשתות החברתיות, אבל הוא הרחיק אותי מהם. ניסיתי להגיע להוריו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב הייתי מבולבל. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומלל בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף רב עוצמה של ד"ר אלבה שיעזור לה כשלא תוכל להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר בדוא"ל והוא אמר שיעזור לי ואמר לי אישה שמה כישוף על בעלי ואמר שיעזור לי לשבור את הכישוף כך שבעלי יחזור אלי לנצח והרצון יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה בעיני שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי חזר מיד אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למאיית האיות החזקה והאמיתית הזו. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה יותר מעבודתו הנפלאה. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך לפנות לנגן האיות החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, תוכל להגיע אליו דרך כתובת gmail: dralaba3000@gmail.com או שתוכל להגיע אליו דרך הווטסאפ שלו: +2349039885856

    השבמחק