בס"ד
להחזיר עטרה ליושנה
/ הרב אליהו קאופמן
מסעות הלהט"ב
אינם באמת לחימה על זכויות אלא ניסיון לאלץ את רוב האוכלוסייה בישראל ללכת בדרכם
של בודדים מהמיעוט הסהרורי ביותר בחברה הישראלית, תוך חדירה ברוטאלית לכול ישוב
וישוב. בקרוב מרחפת החרב הזו גם על הרחוב הערבי. מעללי הלהט"ב הם בבחינת
"לפני עיוור לא תשים מכשול". רק התארגנות של אישים דתיים – משלושת הדתות,
יכולה לעצור את המשך סכנת הפרובוקציות הללו.
מצעד הלהט"ב בבית שמש והאירוע שאירע
בשכונת התקווה – לבן העיר הערבית תמרה, ששני אחיו דקרו אותו, חייב לאותת על
"אור אדום". גם כותב שורות אלה איננו בין מי שרודפים את אלה שרוצים לחיות
חיים אחרים. אבל לא יתכן שמיעוט קלוקל – לפי כול ההגדרות, ינסה לכפות את סטייתו על
הרוב הגדול במסווה של "תרבות מתקדמת". אנשי הלהט"ב הם בבחינת
"מכשול לפני עיוור". הם מגיעים לערים וישובים שקטים – שתושביהם רחוקים
מהקיצוניות שלהם, ומנסים להתגרות בבעלי משפחות נורמאליות ומסודרות. הרבה
פרובוקציות ואביזרי פורנוגרפיה מושקעים ע"י ראשי הלהט"ב, בעזרת גורמים
פוליטיים הדוגלים באנרכיה, כדי ללבות את אש המלחמה ולנהל כפייה מיגזרית על העם
היושב בציון ועל המיעוטים החיים כאן. אנשי חוץ וסוכנים במשרדים ממשלתיים מחוברים למיעוט
המבוטל הזה, וכיום גם כס שר המשפטים נכבש ע"י אחד מהם, שמיצג דווקא את הימין
הישראלי. במדינות אחרות בעולם אנשי הלהט"ב אינם קופצים גם לערים ולעיירות
שמהם והלאה, ובוודאי שאינם מבקרים בריכוזי אוכלוסיה שדתם ותרבותם מנוגדת לכך.
עניין הסרת ה"מכשול לפני עיוור" ביהדות נועד למנוע תגובה לא מתונה, ואף
אגרסיבית, של ה"עיוור" ולהכשילו בהתנהגות בלתי הולמת. הרצח של הנערה
בנקי היה אסור ומתועב וכך גם הדקירה שנדקר הבחור מתמרה, בהוסטל הלהט"ב בשכונת
התקווה, אבל מי שלא פחות אחראיים להתפרצות הבריונות האסורה הזו הם אלה שמתגרים
באלה שאינם חפצים להיות חלק מהאנרכיזם התרבותי הזה, ואלה הם ראשי הלהט"ב
בישראל, שעוד מביאים עימם להתגרות הזו אלפי ועשרות אלפי תיירים מחו"ל, שכמובן
כוונתם לקלקל ולהרוס את החברה היהודית והערבית גם יחד.
בית שמש כמשל
בית שמש היא עיר ש-99
אחוז ממנה רחוקים מכול האוונגרדיזם הזה. החרדים כאן אינם לבד, ואף הדתיים לאומיים
אינם התוספת האזרחית היחידה בעיר המצטרפים לחרדים נגד השקפות הלהט"ב. הציבור
החילוני בעיר הוא ציבור שמרני שהמשפחה הרגילה היא בסיס חייו. כך גם אלה שהם יוצאי
חבר העמים בעיר – יהודים וסלאבים כאחד. מסתבר שהמצעד הזה – שראש העירייה נתנה לו
מקום בעיר הזו כנראה רק כדי לצייר את עצמה כ"דתייה פתוחה", נועד כדי
להתגרות בלמעלה מתשעים אחוז מבני העיר ולשרת אולי בקושי כמה אחדים שהם השוליים
הסהרוריים של העיר השלווה והמפוכחת הזו. נתניה היא אמנם עיר חילונית אבל גם בה
מושרשת השמרנות הנורמאלית וכאשר המצעד צעד בה מיד הזדעק ניצן הורובי'ץ ממר"צ
נגד התושבים הרבים שמחו נגדו. האם הורובי'ץ לא היה מזדעק אילו למקום מגוריו
החילוני היומי היו מגיעים בשבת יהודים חרדים ומבקשים ממנו להצטרף עימם לתפילות
השבת ?! גם בבאר שבע – בה חיים דתיים, מסורתיים, בדואים, יוצאי חבר העמים וחרדים,
ניכפה המצעד ע"י ראש העיר לאחר ששנה קודם לכן הוא נידחה. הרעיון הלהט"בי,
לחדור לכול ישוב וישוב בישראל – עם האביזרים והתמונות הפורנוגראפיות שלו, הוא פצצה
מתקתקת להתפרצות המונים בבחינת "לפני עיוור לא תשים מכשול".
ועכשיו לסקטור הערבי
פרשת הנדקר מתמרה – ששני
אחיו דקרו אותו בתל אביב, צריכה לעורר הדים ולהדליק הרבה "נורות אדומות"
לציבור הערבי המוסלמי בעיקר, אך גם לנוצרי. נכון אמנם שעד היום השתדלו אנשי
הלהט"ב – שהנהגתם באה מהשמאל, לא לחדור לרחוב הערבי והדרוזי בהבינם מה יחכה
להם שם. אבל עם הזמן ענייני הלהט"ב חודרים לרחוב הערבי וכבר קיימים חלוצים
בדבר, שאחד מהם נדקר הפעם, רחוק מביתו אבל ע"י אחיו. אצל אנשי הלהט"ב
המיומנים בפוליטיקה שלהם, הדם של הנגררים הוא כנראה אמצעי למען המטרה
ה"נשגבת" שלהם. גם תנועת חד"ש – המאגדת בתוכה אנטי דתיים יהודים עם
קצובה ערבית קומוניסטית ואנטי דתית, לא מעזה ממש להכניס את העניין הלהט"ב
לתוך הסקטור הערבי בדלת הראשית. עד שנת 2013 שלטה בנצרת תנועת חד"ש
הקומוניסטית ללא מיצרים. חלקה הגדול שלח האוכלוסייה הערבית שם היא בכלל נוצרית אבל
על מצעד הלהט"ב הס מלהזכיר. יתרה מכך, לפני מספר שנים – עוד בימים שח"כ
דב חינין כיהן כח"כ בחד"ש, נערך במועדון חד"ש בתל אביב ערב אוהד
ללהט"בים. חינין כמובן הגיע אבל ח"כ דאז ויו"ר חד"ש דאז,
מוחמד ברקה, לא הגיע וכך גם ח"כ לשעבר, עיסאם מחו'ל. אבל בימים אלה
הח"כים חנא סוויד, מוחמד ברקה ועפו אגבריה הם כבר רק עם התואר
"לשעבר" ומבין ארבעת ח"כי חד"ש החדשים אולי רק יוסף ג'ברין
הוא היחיד שאיננו חותר מתחת לשטח כדי להכניס שינויים "מתקדמים" לרחוב
הערבי בדמות שבירת המשפחה המסורתית, מאבק אנטי דתי (בעיקר אנטי מוסלמי...) וכמובן
הבנת עניין הלהט"ב. איימן עודה – יו"ר חד"ש, הוא יותר איש שמאל
מאשר מייצג אותנטי לרחוב הערבי, עופר כסיף ממשיך בדרך יהודיי חד"ש – ללחום את
מלחמת האנטי דת, ואילו אעידה תומא – סלימן, הפכה לחלוצת המלחמה לשינוי החברה
הערבית, תוך הפגנת התנהגות כהניסטית גם נגד החברה החרדית, כדי למצוא חן בעיני
הפטרוניות שלה, נשות השמאל היהודי. לא לחינם טען לפני זמן קצר פעיל ערבי מרכזי
(שאיננו דווקא מאחת התנועות האיסלמיות) כי "בגלל ח"כ תומא - סלימן הרי
שהסטודנטיות המוסלמיות הולכות עירומות ממש באוניברסיטת ת"א". בשקט, בשקט
פועלים כוחות יהודיים מהשמאל – כמו האתר "שיחה מקומית", בקרב הרחוב
הערבי כדי לבתר את המשפחה הערבית וליצור "איזון" שם בין הגבר לאישה, ועל
כך מתגאים אנשי האתר לא פעם במאמריהם. אחד מהקרבות ברחוב הערבי – בעניין שינויו של
הרחוב ע"י אנשי השמאל היהודים שמפעילים ערבים לשם כך, אירע לפני כשנתיים,
ביום ציון השנה השישים לטבח בכפר קאסם. בתהלוכה שנערכה בכפר קאסם – כפר בשליטת התנועה
האסלאמית הדרומית, נערכה הפרדה בין נשים לגברים. ההפרדה הזו כמובן העלתה את חמת
ה"כוחות המתקדמים" משמאל והם מחו כנגד ההפרדה הזו, ובראשן כמובן עמדה
גב' תומא – סלימן. ההישג האנטי מוסלמי שלה היה לא מכבר, כאשר נבחרה על ידה אישה מוסלמית
לשמש כקאדית מוסלמית. השאלה הייתה כיצד התנועה האסלאמית – החברה ב"רשימה
הערבית המשותפת", הפקירה את הנציגות שלה בוועדת הבחירה לקאדים ונתנה בידי
אישה חילונית, נוצרית וקומוניסטית כתומא – סלימן, לעשות בוועדה הזו כרצונה ?!
לימים הם הודו בטעותם. אבל ברחוב הערבי עוד לא חשבו על התסריט הבא. עד לפני מספר
שנים הייתה הנהגת הלהט"ב בידיים הבלעדיות של השמאל וברחוב הערבי היו כולם
שאננים כי הקרב של הלהט"ב יהיה רק בקרב הרחוב היהודי. אבל מאז עברו מספיק מים
בירקון וכיום בתוך הלהט"בים כבר קיימים אנשי ימין ישראלים, ובראשם שר המשפטים
מהליכוד, עמיר אוחנה. לא רחוק היום שאנשי הימין מהלהט"ב ילכו בקו ה"עקבי"
שלהם וידרשו מצעדים כאלה גם בנצרת, שפרעם, תמרה ובאום אל פחם. הם כמובן יפנו
לבג"ץ ולאחרונים יהיה קשה להסביר מדוע בירושלים ובבית שמש יש לחייב את העירייה
לקבל מצעד כזה ואילו בנצרת ובאום אל פחם ייאסר המצעד. אל נשכח שבעבר בג"ץ,
שאסר את מצעדי הכהניסטים באום אל פחם, החליט לבסוף להתירם. אין ספק שכדי לעצור את
בריונות ושאיפות הלהט"ב – להכריח אחרים לעבור שיטתם, הרי שכול מי שעיניו
בראשו חייב להתאחד ללא הבדל אום ודת ולומר לא במקומותינו יהיה הדבר הזה.
ליכוד דתי רחב
היה טוב ויפה אילו אנשי
דת יהודים, מוסלמים ונוצרים היו מתאחדים למען אמונתם המשותפת ולמען קדושת הארץ הזו,
וביחד עם הציבור החילוני השמרני בקרב יהודים, ערבים וסלאבים היו מקימים גוף ערכי
ורוחני שיעצור חוקית ובדרך דמוקרטית את הסחף הזה לאנדרלמוסיה, כשבאופק קיימת סכנת
דמים ממש. זכותם של תושבי ירושלים היהודים והערבים להמשיך לשמור על קדושת העיר כמו
שזכותם של אנשי בית שמש ונתניה לכפות בעירם את דעת רוב אוכלוסיית הערים הללו, נגד הפלישה
השנתית של הפורנוגרפיה. ולצד כול אלה כך היא גם זכותם של ערביי נצרת ותמרה להמשיך
במסורת המשפחה והחיים הנורמאליים כדי שהסמים, המתירנות ומי יודע איזה עוד חולאים
לא יחדרו לחברה הערבית. לשם כך דרושה התאחדות של רבנים, קאדים, שיחי'ם וגם כמרים
לעצירת הסחף הזה, וכך אולי השופטים יחשבו פעמיים ויותר לפני שיתנו שוב ושוב ללהט"בים
לחדור לכול ישוב וישוב, ללא קשר לרצון תושביו.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה