יום שבת, 2 במאי 2015

ה"רבנות" המיסיונרית

בס"ד
            ה"רבנות" המיסיונרית / הרב אליהו קאופמן
    עוד לא יבשה הדיו מנייר ה"הסכם הקואליציוני" שעליו חתמה "יהדות התורה" עם הליכוד והנה הסתבר לנו פאן נוסף של אותה "רבנות ראשית" – שעלייה סמכו נציגי "יהדות התורה" במקרה של מחלוקת עם המדינה בענייני דת. בעוד כשבוע יערך כנס מפגש בין כמרים מיסיונרים קתולים לבין רבנים בענייני שיתוף פעולה בין הנצרות ליהדות. והנה, מסתבר שמאחורי הכנס – שיתקיים בבית האירוח של הקתולים בטבריה (אותו הם קיבלו בביקורו של האפיפיור הטמא בישראל..), עומדים גורמים הקשורים ל"רבנות הראשית" ומדברים בשמה בעניין. אותם גורמים הם אלה ששלחו את ההזמנה באנגלית לרבנים וצלצלו אח"כ לאותם רבנים לבדוק האם יגיעו, ולזרזם בעניין. ה"מזרז" הראשי הוא מזכיר המועצה הדתית בחיפה ששמו דוד מצגר. זהו כמובן אחיו של יונל'ה מצגר שבקרוב יעמוד לדין בחשד של גזילת כספי אלמנות ויתומים, ושבעבר כבר נחשד במעללי תועבה ואף בחילול שבת ואכילת טריפות ונבילות. מצגר האח טען באוזני רבנים כי עודד ווינר – ה"יועץ" של ה"רבנות הראשית", הוא האיש שעומד מטעם ה"רבנות הראשית" מאחורי הכנס הזה. בהזמנה גם נרשם כי "רבה של י"ם" יהיה נוכח בכנס ומצגר נידב לרבנים מידע כי מדובר בשלמה עמר מי"ם.
     יש לציין כי זהו עוד צעד של הציונות הימנית והפוקרת מטעם נתניהו, דנון וחבריהם להכשיר את הקרקע ל"נצרות המתקדמת" בישראל, על חשבון ה"יהדות הדוגמתית" כשהתירוץ הנסתר הוא כמובן "מלחמה בפונדמטאליזם המוסלמי".
    אם זה לא טרגי אז אפשר היה לביים מהסיפור קומדיה – קומדיה על "יהדות התורה", קומדיה על ה"רבנות הראשית" וקומדיה על ה"רבנים" בישראל.

    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה