יום שלישי, 25 בפברואר 2014

...אם לא לעת כזאת הגעת למלכות

בס"ד
אם לא לעת כזאת הגעת למלכות.../ הרב אליהו קאופמן
    קולות פרוק ה"עדה החרדית" נשמעים למרחוק. נכון אמנם שהראב"ד – הגאון הרב משה שטרנבוך, שוכנע ע"י אחד מאדמו"רי סאטמר לחזור בו מהתפטרותו,אבל הכל שאלה של זמן מתי יארע ה"תקר" הבא בגלגלי ה"עדה החרדית" כשהגאון והקדוש – רבי יוסף חיים זוננפלד, הקים עם חבריו הקנאים את ה"עדה החרדית", הם רצו שהיא תאריך ימים עד בוא גואל צדק. המטרה היתה להמשיך לשמור על הקודש לאחר שהציונים נכנסו לארץ הקודש ובחסות כידונים בריטים – יהודים – ציונים, ניסו להעלים את היהדות ואת קולה ובמקומה להעמיד את אותו קוק כצלם בהיכל. באותם ימים הרימו ראשי ה"עדה החרדית" את כל הדגלים האפשריים נגד הציונות: 1) לבצר את חומת הכשרות.2) להיבדל מחיי הכפירה והתועבה הציוניים.3) להודיע לאומות העולם ולאומה הערבית על התנגדותם למרידה באומות העולם ונגד המדינה הציונית המתוכננת ע"י הציונים.4) להילחם נגד הפרובוקציות הציוניותת בערבים. 5)להילחם נגד ה"רבנות הראשית" הציונית ונגד כל מסגרת ציונית בתחפושת "דתית". 6) להילחם נגד חילולי השבת וה"תרבות" הציונית ה"לאומית" שבאה להחליף את הדת.7) להגן על קברי קדמונינו והמקומות הקדושים מפני הפיכתם ל"נכסים לאומיים".8) להילחם נגד "צבא יהודי" מטעם הציונים. אבל לאחר כמעט 100 שנה , הרי שה"עדה החרדית" הפסיקה להילחם על העקרונות הללו וגם בשטח קברי הקדמונים היא מתחילה לזייף. ה"עדה החרדית" הפכה לממסד של "ועד כשרות" שרחוק מלהיות מהודר השקפתית כפי שציוו גדולי ישראל שהקימוהו, ומחוץ לזאת שאר העקרונות הפכו לעורבא פרח.
   כאשר החרדים הציונים של "יהדות התורה" וש"ס מנסים לרצות את ראש ממשלת הציונים ואביו של מתבולל , ולא לנהל הפגנות המוניות בעולם מול השגרירויות הציוניות נגד הגיוס , הרי שקול ה"עדה החרדית" נדם. הם אינם מארגנים עוד הפגנה המונית נגד הגיוס מעצם היות הצבא טמא והם אינם קןראים להפגנות המונים יהודים חרדים בעולם מול השגרירויות הציוניות. בקום המדינה הציונית קיבל על עצמו ועד ה"עדה החרדית" ללכת בדרכו של האדמו"ר מסאטמר זצ"ל. לימים כתב באדמו"ר מסאטמר – בעל ה"ויאל משה", את הקונטרס "על הגאולה ועל התמורה", ובו אסר על שומעי ליקחו להיכנס לשטחים הכבושים שלאחר שנת 1967 כדי לא לתת הודייה לציונים על כיבושיהם. לועד ה"עדה החרדית" זה לא מפריע להעניק את כשרותם באותם שטחים כבושים להמוני המתנחלים הלאומנים והציונים.ולשלוח את משגיחיהם לאותם מקומות אסורים.יתרה מכך, מזמן הפכה ההשגחה של ה"עדה החרדית" ללא מהודרת ולמסתמכת על משגיחי ה"רבנויות" הקלים ביותר ולפעמים על בעל הבית עצמו! על המאבק נגד ה"גיור" הציוני והצבאי ויתרו ב"עדה החרדית" מזמן לאחר שהוסיפו חטא על פשע והם יוצאים לשחיטה בחו"ל בחותמת ה"רבנות הראשית" שנגדה קם בשעתו הגר"ח זוננפלד זצ"ל. בכל הנוגע למעללי הציונים נגד אומות העולם בכלל ונגד הערבים בפרוט הרי שפי ה"עדה החרדית" הפך ליותר מנצור. אפילו בימים שהימין הציוני החל לנהל מגעים עם הפלשתינאים ל"דרכי שלום" הרי שב"עדה החרדית" עדיין פוחדים מלדבר עם ערבי ברחוב ומשאירים לציונים את כל הלכות פיקוח הנפש! ה"עדה החרדית" מוציאה כיום עיתון מודרני והסכלתי ןברמת שוק ירודה ואנלפבתית שמבייש את הימים של הרב אלימלך בלויא וחבריו. ההסכלה הציונית חדרה גם לשורות ה"עדה החרדית" וכך גם ערוצי הרדיו החרדים ציוניים. ובאחרונה גם קברי ישראל הפכו הפקר אצל חלק מאנשי ה"עדה החרדית" והללו החלו להתחבר לקבלנים ציונים ולחרדים המודרניים.
     את המסמר האחרון בארון המתים של ה"עדה החרדית" ושאר ספיחי ה"קנאים" המדומים  עומד כנראה לתקוע לאומן ציוני וברנש מפוקפק שגם חבריו קוראים לו "פרחח". הפעם לא מדובר בבשר מבשר ה"עדה החרדית", כבמקרה יהודה משי זהב שיצא משורותיה והניף את הדגל הציוני מול שריד בית מקדשינו בטקס ציוני כופר. הפעם מדובר באחד שמסמל את הפרחחות וההתלהמות הציונית נגד הערבים – ובתוך כך מסכן את היהדות החרדים וכל יהודי. זהו העורך דין שאנשי ה"עדה החרדית" –  על שני פלגיהם, מצאו בו מזור. ויש גם שמועות שהאיש הזה עלול להפוך גם לאחד מאנשי ועד הכשרות של ה"עדה החרדית". לאיש הזה קוראים איתמר בן גביר והלה – יחד עם אשתו, היו מעורבים כבר במקרים רבים של פרחחות , התגרות בערבים ומנגד לא מעט טוענים שמוזר כיצד האיש קיבל את תואר העו"ד לאחר המעללים הפליליים הרבים שעולל, ודי לחכימא ברמיזא. בשנה שעבר הצטרפו הוא ושאר חבריו הכהניסטים למפלגת "עוצמה לישראל" של הח"כ לשעבר מיכאל בן ארי ושיכנעו את האחרון לפרוש מה"בית היהודי". כישלון המפלגה הזו היה צפוי מראש והממסד הציוני הרויח את בן ארי מחוץ לפרלמנט. בן גביר , ברוך מרזל ועוד כמה כהניסטים סהרוריים עשו לשלטון את מה שייחל. ושוב די לחכימא ברמיזא. מישהו כנאה מכוון את בן גביר ל"עדה החרדית" כדי להבאיש סוף כל סוף את ריחה, אחת ולתמיד. כנראה שיש להניח את אבן הגולל על קבר ה"עדה החרדית" שהרי ההליכה עם הלאומן בן גביר – שלא רק לא נסוג מדעותיו הכוזבות אלא רק מחזקן, היא בעצם סיום ההשקפה היהודית שלמענה הוקמה ה"עדה החרדית". אבל אלה ששנים כבר אינם נלחמים בלאומנות ובמודרניות הציונית הרי שגם אינם עוד מבינים מה פסול באיש מדנים מהמתנחלים המסוכנים והמפוקפקים שקמו לישראל. איש אשר הורתו בציונות המיזרוחניקית ורחוק מחיי צניעות וטהרה.בילבולי המוח של השנים האחרונות – רק בנושאי קברים ולא במים חיים, הותירו את ה"עדה החרדית" נטולת השקפה שבין טוב לרע ועם חסידות של מתנחלים כמו "תולדות אברהם יצחק" ועם החסידויות המודרניות החדשות של "תולדות אהרון" וחוג דושינסקיא. יסתכלו אנשי ה"עדה החרדית" וה"קנאים" הגדולים בפרצופו המגולח של אותו בן גביר ובכיפתו הסרוגה ויראו את שם את פרצופם החדש.
    ואם כבר נאמר ע"י מרדכי היהודי "אם לא לעת כזאת הגעת למלכות" ומסתבר שה"עדה החרדית" חורקת בעניין הרי ש"רווח והצלה יקומו ליהודים ממקום אחר" ואילו על ה"עדה החרדית" עלול להתקיים "ואת בית אביך תאבדו".
   


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה