יום רביעי, 5 במרץ 2014

פרשת ויקרא תשע"ד

בס"ד
                   פרשת ויקרא תשע"ד / הרב אליהו קאופמן
ספר "ויקרא" הוא ספר הכוהנים והוא ממוקם בתורה, במרכז – בין ספרי "בראשית" ו"שמות" לסיפרי "במדבר" ו"דברים". דהיינו , ספר "ויקרא" ממוקם בליבו של החומש. לא מקרה הוא שהרי אין קרי בעניין כתיבתה של התורה הקדושה. הכוהנים הם לב ליבו של עם ישראל ולכן סיפרם ממוקם בלה החומש הקדוש. בדורנו הכוהנים הרוחניים כבר אינם דווקא אלא ששמם כהן, קאהן ,  כהנא , כהן – צדק וכו' אלא אלה שמדריכים את עם ישראל בתורה וביראת שמים ולכן גם נדרש מאנשים כאלה שיתנהגו כליבו של עם ישראל, דהיינו , ברגש ובחום של אהבה לעמך ישראל האחרים. ומעל לכל שהכוהנים בימינו ישמשו דוגמא ערכית ודתית לצאן מרעיתם ויוליכו בדרך התורה ולא יוליכו את התורה בדרכם.
          מי שמתחנף לרשעים סופו שידחה יראים ושלמים
לאדמו"ר מקלוב – הדר בשכונת וילהמבסבורג בברוקלין שבניו יורק – ארה"ב, ישנן לא מעט זכויות בסיוע כספי למוסדות תורה ולנצרכים בישראל ובעולם כולו אבל החסדים שלו עדיין לא מקנים לו זכויות יתר בכל הקשור להענקת לגיטימציה לרשעים , ועוד לכאלה שהרישעות היתה במקומתם מאז ומעולם, ועל כך כבר העיד המלבי"ם הקדוש שקרא לעיר בוקרשט ברומניה "סדום החדשה", ובמיוחד בכל האמור להנהגת הקהילה היהודית בעיר הבירה הזו בפרט וברומניה הישנה (ה"רגט") בכלל. כטוב ליבו של האדמו"ר מקאלוב בחסד ובאהבת ישראל הוא נקלע – כמו לא מעטים כמותו (העוסקים ב"קירוב"...) לחוסר הבחנה בין "קירוב רחוקים" לתורה לבין קירוב התורה למרשיעי ברית. לפני מספר שנים נוכחתי באחד המסעות הללו – של האדמו"ר מקלוב, למנשסתר שבבריטניה. מוקדי ביקוריו היו כמובן החילונים והמתבוללים. בכל ביקור כזה הוא מצהיר שהכסף איננו חשוב לו ולא לתרום לו אבל כחובה הוא מבקש מה"נכנסים לקודש" להשאיר את האימייל שלהם מהאינטרנט (ואח"כ כבר תגענה בע"ה הבקשות לתרומות...). במנשסתר היו כמה אומללים שבביתם אין מחשב ולא חפצו להשאיר כתובת משום היותם מרי נפש ונוודים וכשהגיעו ל"קודש פנימה" יצא האדמו"ר וצעק באנגלית רהוטה:"הבא בתור"!
    הייתי שוכח מכל הסיפורים הללו אילמלא השבוע פורסמה מודעת "תפארת" של האדמו"ר הלה , ועוד בוילהמבסבורג המעטירה, כי לקראת נסיעתו לקברי אבותיו בקאליב שבהונגריה הרי שהוא יערוך "חניית בניים" ויקבל קהל בעיר הנידחת בוקרשט, ועוד במשרדי הפדרציה המתבוללת שם! כאן יש להזכיר שבעבר שום רב לא רצה לחנות בבוקרשט ואם חנה שם לא התערבב עם ראשי הקהל. האדמו"ר מסאטמר זצקו"ל סירב אפילו לאכול בעיר משחיטת סאטמר בטענה ש"לא יאמרו שרב בישראל אכל בשר בבוקרשט"! כמובן שמטרתו של האדמו"ר הזה  – ירום הודו, היא להראות כי הוא "מקרב רחוקים", ועוד את הנידחים ביותר. אבל מה שהוא מנסה לטשטש הוא ש"קבלת הקהל" הזו שלו תעניק לגיטימציית יתר לאלה שהפכו בתי קברות יהודיים למיזמי נדל"ן, לאלה שהפכו בתי כנסת למאורות פריצות , לאלה שהפכו מקוואות לבריכות שחיה ולאלה שמשווקים טריפות , נבילות ויין נסך בחותמת של "כשר" ובחסות מגודלי זקן כמו ה"קליבר" הזה. . ישנם לא מעט יהודים רחוקים שבאמת קירוב יכולים להחזירם למסלול אבל ישנם רמאים שתמונה אחת עם רב עם זקן מנוצלת להמשך לגטימיות מעלליהם הנלוזים, ובראש רשימת האחרונים עומדת הפדרציה המתבוללת של רומניה. קצרה היריעה מלהכיל שוב את מעלליהם אבל באחרונה החלו ראשי קהילותיהם – שחלקם גויים גמורים (!) , גם ל"חתן" גויים שנמצאים ב"תהליך גיור" עם יהודים. האדמו"ר מקאלוב איננו טיפש והוא יודע זאת. הוא יודע שאלה הצוחקים על הפדרציה הזו ועל רמאותה ירימו גבות כשיראו ש"אדמו"ר" מעניק לה לגיטימציה, אבל זו לא הפעם הראשונה שהאיש הזה מעניק למתבוללים הללו לגיטימציה. מאותה לגיטימציה לא רק שלא נברא טוב אלא נברא רק רע. בעבר הוא כבר קיים "קבלת קהל" בעיר אורדיה מרה (גרוסוורדיין) שבמערב רומניה, בנוכות ה"רב" שם , שגם כינוי של "ראביי רפורמי" הוא מחמאה עבורו. מאז הספיק יו"ר הקהילה שם ל"מול" את נכדו למרות שהאחרון הוא גוי. מאז החלו לקנות ל"קנטינה הכשרה" של אותה קהילה עופות מהגויים עם מודעה של "כשרות למהדרין" מעוד "רב" אחר. ומאז הם צוחקים על כל החרדים שמשתפים עימם פעולה בכל נבזותם.
    כל רומניה יודעת מיהי הפדרציה המתבוללת הזו וכאשר מגיע עוד בעל זקן ומכשיר את השרץ הזה הרי שהיהדות הופכת יותר ויתר לחוחא והיטלולא במדינה זו, השקר והרמאות הם דגליה. אבל לאדמו"ר מקלוב יש כיום עוד סיבה להגיע לרומניה ולהכשיר את השרץ הזה . לסיבה קוראים מיכל פנט – זהו הנוכל מרחוב רבי טרפון 5 בבני ברק, שהוא גם המחותן של ה"קאליבר" הזה. פנט הוא האיש שהיה מוכן – יחד עם יואל טוביאס ושמלק'ה הלפרט מבני ברק, להפוך את בית הכנסת בדעש למאורת פריצות של הפדרציה המתבוללת אבל כשבני דודיו של הנוכל הזה (שגנב מהם נכסים מזקנתם בת"א) הצילו את בית הכנסת דרך העיריה הנוכרית , מיד  פנה הנוכל מיכל לפדרציה וביקש ממנה את המקום וזו (לאחר שהבינה כי מאורת פריצות כבר לא תתקיים שם) החכירה אותו עבור 100000 דולר. מעניין שהתורם שתרם למיכל את השוחד נפל מנכסיו באותו שבוע ממש! ועכשיו כהכרת הטוב למתבוללי הפדרציה הרי שמיכל פנט ביקש ממחותנו לצאת לרומניה ולערוך שם הצגה של "קירוב". למתבוללי ושונאי ישראל אלה חשוב שעוד איש בחסות חרדית יגיע אליהם והם יציגו פני "מלאכים" ( אולי מלאכי חבלה...) וכאלה שהחרדים תומכים בם בשעה שהם הורסים קברים של קדמונינו ברומניה לצורכי נדל"ן, בזמן שהם מכניסים גויים ל"גיור" של חלומות, בזמן שהם ממשיכים להפוך בתי כנסת למאורות פריצות ובזמן שהם מטיפים כפירה ושנאת דת ישראל בכל אתר , תוך ביזוי התורה וגדולי ישראל. תמימים וטובים יגיעו לבוקרשט , לברשוב , ליאסי ולשאר מקומות הטריפה של הפדרציה הזו ויאכלו מטריפותיהם בנחת משום שהאדמו"ר מקלוב ישב במשרדי הפדרציה וברך את הגויים שבאו אליו כאילו היו יהודים. לא מעטים יכשלו בשאר מכשלות תורתיות משום שהמתבוללים יציגו לפניהם את תמונותיהם של ה"קאליבר", של מיכל הנוכל, של טוביאס הגנב , של שלזינגר הרמאי ושל שפר המסכן כ"חרדים שעומדים לימין הפדרציה". מה"קירוב" הזה לא יצא קירוב לבבות אמיתי ליהדות אלא יוצא רק קירוב גופות לטומאה ולפריצות ולהתבוללות והעוון הזה יפול על ראשו של האדמו"ר מקאלוב.
             
  




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה