יום שישי, 14 בפברואר 2014

בת סוררת ומורדת

בס"ד
  בת סוררת ומורדת / הרב אליהו קאופמן
כבר מספר שנים שאני זועק מרה כי הגב' זכייה בר שלום היא הלוחמת האנטי דתית הכי גדולה בימינו ויתרונה הוא שהיא עושה זאת מתוך היהדות עצמה ועם כתר קוצני של "נסיכה" –  ביתו של הגר"ע יוסף. שנים שהיא הקימה מכללה לימודי מדעי הרוח והגשם כתירוץ ל"פרנסה" אבל כל יומרותיה היו והן להפוך את היהדות החרדית על פיה ולהצליח במקום שמדיחי דרך המלך הרפורמים – כמנדלסון וגייגר לא הצליחו, דרך ההסכלה הנוכרית-הברלינאית. היא רתמה למרכבת השמד הזו בעל תשובה חסר השקפה שהפך לסוכן השמאל הציוני ביהדות החרדית ושמו דני נשיא, והכתירה אותו ל"רב" של מכללת ההסכלה הזו. לימים היא הקימה רשימת נשים בעיר אלעד ואפילו התנהגה כ"גדולת הדור" שלהן, של אותן נשים שהנשים החילוניות הכי רחוקות מיהדות הן לידן נשות מוסר ומצוות. באחרונה עלה לזכייה הזו השתן לראש והיא החלה לחתור לכוון כיסא ה"נשיאות" של המדינה למרות שעמדתו של אביה – נגד נשיא דתי, היתה ידועה מפרשת העדפתו את פרס על הרב ישראל מאיר לאו. היא גם לא התביישה לתמוך ברב עמר נגד אחיה הרב יצחק יוסף, והיום הכל מובן – ה"גיורים" של עמר והרפורמיזם שלו הביאו אותה ללחום נגד בית אביה.
והנה עכשיו הודיעה הגב' שהיא מצטרפת בגלוי להיות חוד החנית האנטי דתי של שר החינוך" שי פירון מ"יש עתיד" האנטי דתית. עכשיו יצא המרצע מן השק וגב' בר שלום הצטרפה ל"יש עתיד" ול"דון" הבלתי מוכתר שלה , יאיר לפיד! על זה כבר נאמר "חומץ בן יין". אבל כאן באה סידרת שאלות קשות.
     לאורך כל השנים –  כאשר הגב' הזו הכניסה יותר ויותר טומאה וכפירה בתוך היהדות החרדית ואפילו בתוך החרד"לים, כולם שתקו. ו"כולם" הווי אומר רבנים, דיינים , ראשי ישיבות ועוד. הללו העדיפו לצאת נגד פלפונים מסכנים או נגד קווי "נייעס" תמימים ולא נגד האישה שבונה את ההסכלה בתוך דת אש למו והורסת את הבית היהודי בהמרדת אישה נגד בעלה. הטיעון הרשמי ל"שתיקת הכבשים" הזו נעוצה באב אבל כבר היו מקרים רבים בעבר הקרוב והרחוק שגדולים וקטנים יצאו נגד חומץ בן יין ועוד בחייו של היין. יתרה מכך, בפרשיות פחות בוערות יצאו חוגים חרדיים –  ובמיוחד הליטאים, נגד הגר"ע יוסף עצמו. מכאן שלא זו הסיבה ל"שתיקת הכבשים".
      ראשי המדינה החילונית הזו אינם ישנים בלילות מפחד ה"דמוגרפיה" ולכן מערכות ה"ביטחון" כאן אינן רק כנגד הערבים והמדינות השכנות אלא מדובר בראשים פוליטיים אנטי דתיים שכל "עליה בדמוגרפיה החרדית" גורמת להם יותר מ"אי נוחות". הללו עושים ימים כלילות להשתיל סוכנים בדמות  "רבנים" ועם "קריטריונים" חדשים שלא שיערום אבותינו , שיטו את קדושת היהדות החרדית וישנו את טהרת המשפחה היהודית אל "ככל הגויים מחנה ישראל" ולשם כך מסתבר שצריך "קתות עץ" לגרזני השמד, שיובילו את היהדות החרדית מהגמרא הפתוחה ומסדר נשים אל מקצועות ה"בלה ...בלה"... כמו סוציולוגיה , פילוסופיה , פסיכולוגיה, הספרות הכופרת , השירה הפוחזת , לימוד התנ"ך כספר "היסטורי" עם "טעויות" – רחמנא לצלן , וכמובן לימוד משפטי העכו"ם כנגד חוקי היהדות. המהפכה הזו – להעביר חרדים ודתיים על דתם , והכל נחוץ לשלטון הכופר כאן משום שכמעט נגמר לו מלאי חלקי החילוף האנושיים מחבר העמים . לכן הם פחו ב"שינויים בחברה החרדית" לצד "גיורי החלומות" של כל הגויים שמגיעם לכאן אפילו כתיירים. גב' עדינה בר שלום זוהתה לפני שנים כחוליה חלשה ובהיותה הבת הבכורה של הגר"ע יוסף היא התאימה יותר מכולם לתפקיד. בימים שקדמו נוסה העניין ע"י העברתו של השר לשעבר – משה ניסים (בנו של ה"רב הראשי" לשעבר יצחק ניסים), לליברלים שבגח"ל (לימים הליכוד) אבל התוצאות היו עלובות. בבר שלום , כסוכנת, משיגים הפוקרים כמה הצלחות כמו מהפיכה אצל החרדים, מרד האישה החרדית בדתה ובבעלה ולגיטימציה "רבנית" מבת רב. אי לכך הרי שבכל פעם שעמדו להתקומם נגד הגב' , ואפילו מבית אביה , ידע השלטון החילוני להפעיל את "רבניו" בתוך היהדות החרדית כדי לסוכך עלייה בשיטת ה"גזר" ובשיטת ה"מקל" אוימו המתנגדים בקיצוץ מזומנים. מותו של האב הגדול הוציא את הנמרה מהשק, יציאה שכבר החלה בימי חוליו וזקנותו של האב. לאישה הזו אין קהל ואין כוח פוליטי אמיתי שתוכל לדרוש להיות נשיאה או יועצת מיוחדת במפלגת השלטון. כל כוחה הוא בכוחו של הממסד האנטי דתי ביותר העומד מאחוריה כבר שנים רבות וכוחו הוא בקוסמו פוליטיות שלו, והחפץ להפוך את היהדות לרפורמה. בכך שונה "יש עתיד" ממר"צ. האחרונים הם חילוניים קיצוניים ואנטי דתיים ותו' לא אבל לפיד עם קלדרון , פירון , עליזה לביא (חברה ל"נשק" של בר שלום) דב ליפמן ואפילו מאיר כהן הם רפורמים במסכה חילונית המעוניינים להכרית דת מישראל ולהחליפה ברפורמה שלה הם סוגדים ומשתמשים בתורה כדי להרסה. אבל מסתבר שגם ליפמן וקלדרון ואפילו פירון היו חתולי מחמד בעניין "קת העץ של הגרזן" מול גב' בר שלום. וגב' בר שלום –  ה"יועצת" המיועדת לפירון ב"חינוך", עשתה את הנבלה בישראל בימים הכי קשים ליהדות החרדית ולתורה מבני בריתה של בר שלום – החדשים והישנים. היא באה כדי ל"ייעץ" כיצד יצליח לפיד לחסל סופית את החינוך החרדי שהרי "בלי גדיים אין תיישים".הייעוץ שלה לא יגמר בפירון והיא עתידה עוד להיות הח"כית הבאה ה"חרדית" וה"ספרדית" של "יש עתיד" החילונית והלבנה כ"דתיית החצר" שלהם..
      השתיקה החרדית מול אשת התככים הזו איננה אלא צרה צרורה. כבר כאשר מינו אישה פוחזת כרבקה פאלוך ל"יועצת ראש הממשלה בענייני חרדים" , בימי שרון, היו צריכים רבנים אמיתיים להבין כי זהו פרץ בחומת הצניעות. מי שדיבר בענייני ארץ ישראל על "מוסר" ו"רודף" צריך להבין שהמושגים הללו קשים הרבה יותר כשהם באים כנגד תורת ה' ומיגור שמירת המצוות ולגב' ברש שלום בהחלט אפשר להדביק את המושגים הללו ולו משום בריתה שלה עם לפיד ועם מפלגתו. הברית הזו תעיד על כך יותר מאלף עדים. חס ושלום, אין כוונתי לתת לגיטימציה לאלימות שהיא ממני והלאה ועוד בדור שהוא יתום מסנהדרין ומבתי דין אמיתיים ברוח ישראל סבא אבל מלחמת קודש עפ"י התורה והחוק יש לנהל נגדה, וביתר שאת. ידעו כולם כי מי שלא נלחם בפאלוך קיבל את בר שלום. מאחר ופורים מתקרב הייתי שולח מכאן  למפלגת "בני תורה" –  שנותרה הסנונית היחידה בקרב אלה שמשתתפים  כחרדים במערכת המדינה אך עדיין לא מכרו את נשמתם התורתית, כי עליהם לשנן את המשפט שבו הזהיר מרדכי היהודי את אסתר המלכה לגשת לאחשוורוש המלך בכל תנאי . המשפט מתחלק לשלוש: "אם לא לעת כזאת הגעת למלכות, רווח והצלה יהיה ליהודים ממקום אחר " ו"את ובית אביך תאבדי". מפלגת "בני תורה" קמה כדי לשמר השקפות אחרות שפיעמו פעם ב"אגודת ישראל" והיום , בפרשת בר שלום,  זה מבחנם. אם לא יעשו זאת ויחרישו כמו כולם הרי שרווח ליהודים –  מלפיד ומשת"פתו בר שלום, יבוא מכיוון אחר אבל אז יגמר תפקידה וזכות קיומה של מפלגת "בני תורה".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה