יום שלישי, 28 בינואר 2014

רדו מה"שערורייה" האישית

בס"ד
     רדו מה"שערורייה" האישית /   הרב אליהו קאופמן    
        בשביל הרבה אנשים שמחפשים לנגח את רוה"מ בנימין נתניהו הרי שפרשת בנו –  יאיר נתניהו , וחברתו הנורבגית, היא ממש "קלאסית" לניגוח פוליטי ו"לאומי" על אף שזהו ענייננו האישי בלבד של יאיר, שאפילו אינו קשור לנתניהו. יאיר נתניהו מזמן עבר את גיל הבר מצווה שבו אומר האב על בנו "ברוך שפטרני מעונשו של זה" , ואפילו את גיל ה"קטין" עבר הלה לא מכבר. יאיר נתניהו איננו – לצערנו הרב, המתבולל הראשון ועוד יותר לצערנו הרב יותר , הוא גם לא יהיה המתבולל האחרון. ישנם הורים דתיים ואדוקים יותר מבנימין ושרה נתניהו שנפלו בהתבוללות צאצאיהם , על אף שהחינוך בביתם היה בדיוק הפוך , אז על מה לנו להלין על בן למשפחה חילונית שהתחנך בהשקפה שכל התופעות בחברה המערבית והנכרית הן  חיוביות?! אפשר פה ושם –  כיהודים דתיים במיוחד, להוכיח לאן מוביל ה"פלוריאליזם המערבי" אבל אין לזה קשר הדוק דווקא נגד צאצאי ראש הממשלה משום תפקידו. לראש הממשלה ישנם תפקידים מדיניים ופוליטיים ברורים ואילו מה שקורה במשפחתו הוא עניין אישי בלבד לו ולאשתו. רק סקנדליסט מכוער כחגי בן ארצי –  גיסו של נתניהו, יכול שוב לקפוץ על בעיה משפחתית כזו כמוצא שלל רב להכפיש שוב פוליטית את גיסו ואחותו , כפי שהוא נהנה לעשות זאת שוב ושוב נגדם מעל גבי הרמקולים. כאדם דתי הרי שבן ארצי בטח יודע שהלבנת פנים גרועה מרצח.
     גם קשקושיו של אריה דרעי –  המתחנף להיכנס לקואליציה, הם דברי הבל שהרי לא בטוח בכלל שנתניהו "כואב" את המעשה ואין זה בכלל עניין ציבורי. נתניהו איננו מייצג את העם היהודי –  ובטח לא מבחינה דתית , בדיוק כמו ששרון לא יצג את העם היהודי בהיותו רוה"מ עם שאלת יהדות ברקע או בדיוק אילו טדי קןלק או רפאל איתן הנכרים היו נבחרים לראשי ממשלת המדינה הזו ומייצגים את המדינה אך לא את הדת והלאום של רוב תושבייה.

      זו איננה הפעם הראשונה שצאצא בועט במורשת אביו –  אם בכלל, ובעבר כבר אירעו מקרים יותר קיצוניים כאשר בן ואח התייצבו פוליטית -  קיצונית נגד מי שכיהן כשר ביטחון ושר חוץ, כאשר בת יצאה חוצץ נגד השקפת אביה שהיה אז ראש הממשלה, כאשר בנים יצאו לתרבות רעה ממש ואביהם היה שר ביטחון ושר חוץ וכאשר בן יצא לתרבות נלוזה ונחותה ואימו היתה לא אחרת מאשר...שרת התרבות! בכל המקרים הללו ההורים לא רצו בכך כמו שרבנים רבים אינם חפצים בילדים שמורדים מהדת. עזבו אתכם מכל הלכלוכים הללו והשמחה לאיד, אם למישהו יש ביקורת פוליטית ו/או עניינית נגד נתניהו כראש ממשלה שיאמר זאת אבל לא על גב צאצאיו שהם בריות בזכות עצמם. בקיצור , אל תשפוט את חברך כדי שלא תגיע למקומו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה