יום שני, 14 בנובמבר 2011

לפרק את הנח"ל החרדי / הרב אליהו קאופמן


בס"ד

ההריגה בדרום הר חברון מעלה הרבה שאלות ויש בה גם אירוניה טרגית. מותו של הרב מנצבך בא לו מירי חיילי הצבא. בדיקה שטחית מאשימה את החייל היורה במישרין. אבל ההסבר מאוד מגומגם. לא ברור בכלל אם היורה קרא לרכב לעצור. תשובה ברורה היתה מבהירה לנו את האשמים -  חיילים שיורים על כל רכב -  כמו במערב הפרוע, כי חושבים שיש בתוכו ערבים אז הכל מותר , או מתנחלים בעלי גאווה שלא עונים וממשיכים לנסוע. .אין מאחר ואין תשובה ברורה אז כנראה שמסתירים מאיתנו פרט חשוב על אותם שומרי חוק וסדר  במדי הזית ה"קדושים".

אבל פרט נוסף הגיע לאוזני והוא כי החייל היורה היה מן הנח"ל החרדי. עבור משפחת מנצבך זו טרגדיה נוספת -  חייל חובש כיפה ירה ברב מהמתנחלים. ולמי שעדיין אינו יודע הרי שהטרגדיה הרעיונית במשפחת מנצבך היא עוד יותר עמוקה. הרב ההרוג הוא דודם של שניים מאנשי "נטורי קרתא" מלונדון – המשתתפים בקביעות בהפגנות הערבים בבריטניה. בקיצור, משפחה שכזאת. עכשיו כולם עושים חשבון נפש, משפחתו של החייל החרדי, משפחת המתנחלים והאחיינים מ"נטורי קרתא".

אבל אני צריך לעשות חשבון נפש עם הרבנים ה"נאורים" שהקימו את ה"נח"ל החרדי" כדי ל"שקם" צעירים שירדו מדרך לימוד התורה ובמקום זאת שלחו אותם להיות רוצחים בקו הלאומני ולחכות לאוטו הערבי הראשון כדי לירות בו. ומי שמתרגל ללחוץ בקלות על ההדק הרי שכדורו כבר לא מבחין בין ערבי ליהודי ובין שי'ח לרב.

אין זה סוד שמור שאותם בחורים חרדים - כשהם מתרוקנים מתורה הם מתמלאים בלאומנות גדושה. הלאומנות הזו הופכת להווייתם במקום חינוך למצוות ולמעשים טובים. בבני ברק, בירושלים ובשאר הריכוזים החרדים היתה קיימת היד המלטפת והאוהבת, שם ההורים והמשפחה היו קרובים ובית המדרש במרחק פסיעות עם מקום עבודה מוצלח. אבל כמה מ"חכמי הדור" ומהעסקנים המבולבלים החליטו לרצות הציונים - שותפיהם לעסקי הממון הציבוריים, ולמסור את הילדים הללו כ"קנטוניסטים" לצבא  הצאר הציוני. הילדים הללו נותרו בלי תורה ועם לאומנות בלבד ובלילה חשוך הם מפרקים את עצביהם על על הערבים כמובן! "כוחי ועוצם ידי" במהדורה הכי פרימיטיבית!

ואני שואל אתכם – "רבני" ההשקפה הסוראליסטית,  בשם מי עשיתם את העוולה הזו ? האם כך הורו ה"חפץ חיים" או "החזון אי"ש" ?!האם כך גרסו הרבי מבריסק והחכמים מוצפי ושרעבי ?! האם היהדות התורתית היא זו שבנתה את המדינה הזו ואחראית על קיומה הקולוניאליסטי בשטחי הכיבוש ?!האם יש לחנך נער צעיר שעליו להגן על "מדינת דנה אינטרנשיונל ומכבי ת"א ?!

מורי ורבותי , להודות על "מודה ועוזב ירוחם" אף פעם לא מאוחר מדי. בלאו הכי ה"נח"ל החרדי" מלא שביבניקים וכאלה שאינם עוד ממחנינו , אז למה לסבול חילול ה' והתגרות באומות בגללם ?!יפה תעשו אם תודו כי נכשלתם  בנושא ותכריזו על פירוק פלוגת המחץ הלאומנית הזו -  ששמה ה"נח"ל החרדי", ובה לומדים הנערים קללות  רחוב הציוני ו"מתמחים" בביעור חיי אדם כאילו היו חיות ציד.מחר –  כשהחייל הזה יסיים את שירותו הסדיר, הוא כבר לא יחזור לגמרא, וספק אם לכיפה ובמקום זאת הוא יהפוך לעוד חיה לאומנית שגדולי ישראל סלדו משכמותה. השירות בצבא היא עבירה חמורה לא רק בגלל ביטול התורה אלא משום שזהו צבא נוכרי לתורתנו. אתם - אלה שיכולתם לשקם את הצאן בבני ברק ובירושלים, ראו לאיזו סכנת חיים דרדרתם את הנערים רק משום שפני הדור שלכם הוא כפני הכלב !  אנחנו לא צריכים לאחוז בחרב הדמים נגד הערבים ולעמוד בראש מחנה צורריהם כשבעצם המדינה הזו לא הוקמה עברינו.   

ושוב אני קורא: לפרק את הנח"ל החרדי"!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה