יום שבת, 17 באוקטובר 2020

המוסר

 

בס"ד

                      המוסר / הרב אליהו קאופמן

    יעקב מרגי איננו מתבייש – מזה מספר שנים, לבזות כול השקפה חרדית ולשרת את השלטון האנטי דתי נגד היהדות החרדית. ה"הברקה" האחרונה שלו הייתה מעל בימת הפרלמנט הישראלי בהסתתו נגד "החוגים החסידיים הקיצוניים", ובראשם חסידות בלזא – שהיא גם שותפתה של ש"ס להרבה פרויקטים רפורמיסטיים בתוך היהדות החרדית ! אבל מרגי הוא רק משל לחבורת משת"פים שדרעי מפעיל תחת הכותרת "חכ"י ש"ס", ואשר מטרתם לשרת את השלטון האנטי דתי נגד היהדות, עולם התורה ונגד היהדות החרדית.

      ביום רביעי ( ה- 14 לאוקטובר 2020) – יום לפני ההצבעה בפרלמנט הישראלי על הסכם השלום עם איחוד האמירויות הערביות, טען ח"כ יעקב מרגי מש"ס, באוזני חבר מ"דגל התורה" כי יצביע כנגד ההסכם הזה רק כדי למחות נגד נתניהו על התנהגות המשטרה, ובמיוחד לאחר פרשת בריונות המשטרה בחתונה שנערכה בגבעת זאב. אבל מה שיעקב מרגי לא סיפר ליהודי מ"דגל התורה" הייתה העובדה שמזה כשבועיים הוא אמנם מנהל מאבק במשטרה אבל על עניין אחר לגמרי: להפסיק את טיפולה "הרך" של המשטרה בחסידויות השונות, ובראשה חסידות בלזא (זו השותפה עם ש"ס שלו מזה שלושה עשורים בניהול פרויקטים רפורמיסטיים ואנטי דתיים בתוך היהדות החרדית)! מרגי – וחברו לסיעה משה ארבל, עושים כול אשר בידם להתחנף לשלטון הציוני ולמשטרה העריצה כאילו הם שומרי החוק ואילו החסידיות החרדיות הן שומרות הצחוק. השניים חשפו לפני התקשורת החילונית את כול ההתכנסויות של השמחות החרדיות בחסידויות השונות והאשימו את החסידים ברצח בני אדם! אבל יעקב מרגי המשיך בדרכו הקלוקלת הזו ומעל בימת הפרלמנט הישראלי הוא האשים את המשטרה ב"עסקאות עם החוגים החסידיים". משה ארבל החרה אחריו. הציבור הזועם של מצביע ש?"ס החל לצלצל לח"כיו ולאיים עליהם שאם ימשיכו בכך הרי שההצבעה לש"ס תהיה מבחינתם "יוק". במיוחד גבר זרם הטלפונים הקשה לח"כי ש"ס לאחר פיצוץ החתונה החרדית בגבעת זאב, ע"י קלגסי המשטרה הציונית. אבל זו לא הפעם הראשונה שמרגי עומד בראש מלחמה נגד ערכי ודת ישראל. מסתמא שגם הוא וגם ארבל מקבלים רוח גבית לבגידות שלהם מאריה דרעי, משרתם של אדונים אנטי דתיים. בהיותו "יו"ר וועדת החינוך" של הפרלמנט הישראלי עמד מרגי בראש הכנסת ההסכלה הזרה למוסדות החינוך החרדיים, ואף איים עליהם בהפסקת תקציבים. הפרחח הזה – איש עילג ונחות, הוא גם זה ששוב ושוב תמך בגיוס בני הישיבות לצבא וטען כי "מעולם לא הבנתי מדוע חרדי לא יתגייס לצבא". יש לציין שהוא עצמו וצאצאו שרתו בצבא. אבל מרגי איננו לבד. זו דרכה וזו תפקידה של ש"ס מיד לאחר הקמתה, וכך זה היה לאחר שהנוכל אריה דרעי השתלט עלייה ואח"כ הכסיל אלי ישי החליפו, ולימים חזר הנוכל דרעי להנהיגה באופן מוחלט יותר וללא שום דעת תורה.

                                   מלידתה בטומאה ע"י השטן

   כאשר ב"אגודת ישראל" וב"דגל התורה" שומעים מפעם לפעם את רבניהן מחווים בעצמם דעה על המשך המלחמה ב"קורונה" הרי שבש"ס רק העסקנים מדברים – כמו אריה דרעי וחתלתוליו מרגי וארבל, כאשר הללו חוזרים ומשמיצים את היהדות החרדית ואת עולם התורה. אריה דרעי נועל את פיותיהם של הרבנים שלום כהן, שמעון בעדני, ראובן אלבז ומשה מאיה. הללו הם פשוט כפותים לדרעי ול"חיות המחמד" שלו המתקראים "ח"כי ש"ס". רק דוד יוסף – מי שבעבר כבר איים על הרב יוסף עזרן המנוח ברצח אם האחרון לא יחזור לש"ס, פצח את פיהו (כמובן בהוראת דרעי...) וקרא לסגור את בתי הכנסת ולציית לאנטי דתיים הגדולים והמופקרים ביותר. אבל דוד יוסף איננו באמת מ"גדולי ישראל" אלא עסקן אלים מדרג ד' ומטה שגם על אחיו ואחיותיו הוא מהלך אימים, ובהלשנות, והוא נשתל במועצת לול הבובות ששמו "מועצת חכמי התורה" ע"י אריה דרעי השרלטן. ולא פלא שזה קרה וקורה כך כי להבדיל ממועצות הרבנים של "אגודת ישראל" ו"דגל התורה" הרי שמועצת הרבנים של ש"ס לא הוקמה מעולם ע"י פדרציה של רבנים ספרדים גדולים – אפילו שלא למראית עין. את מועצת רבני ש"ס הקים הרב שך כדי לשלוט בה בעתיד, נגד "אגודת ישראל" החסידית. ומאז ועד היום נותרה ה"פלטפורמה" של "חכמי ש"ס" מלאכותית ועקומה ועלייה השתלט לימים אריה דרעי, שלאחרונה קבע את עובדותיו החדשות. יו"ר "מועצת חכמי התורה" של ש"ס הוא אריה דרעי, שרשמית כלל איננו חבר בה. עד שנת 1996 דרעי הטיס משם, מרשימת ש"ס הפרלמנטארית, את אלה שהיו בעלי דענה עצמאית ו/או רבנים כהרבנים יצחק פרץ, יוסף עזרן, שמעון בן שלמה, רפאל פנחסי ומשה מאיה, ובמקומם שתל מלחכי פנכא בינוניים ומטה, שהמשיכו להיות שם גם בתקופתו של אלי ישי ואותם ירש בחזרה דרעי עם חזרתו לש"ס בשנת 2013. מותו של הגר"ע יוסף הותיר את דרעי לבד והמושג "חכמי התורה" הפך ללעג לרש ברמות גבוהות יותר. לא פלא הוא שטיפוסים הרחוקים מיהדות ומחרדיות הפכו לח"כי ש"ס כמו מיכאלי – שנלחם להכניס את ההסכלה ליהדות החרדית ולביטול שפת האידיש בתלמודי התורה החסידיים (!), כמו ח"כים מש"ס שערקו למפלגות חילוניות כמו דוד טל המנוח (הפך לח"כ של השמאל!) ורחמים מלול (לימים ראש עיריית רחובות מהליכוד שהקפיא בניה לשכונות חרדיות בעיר רחובות, שהייתה בעבר העיר השלישית עם אוכלוסיה חרדית, לאחר ירושלים ובני ברק...), כמו פרץ שנתפס בזיוף "תאריו האקדמאיים"..., כמו מלכיאלי – שתמך בעיריית ירושלים בחילולי השבת, כמו גואטה שתמך בלגיטימציה לתועבות והביא את אחיינו כדוגמא חיובית כאיש תועבה (!), כמו אמנון כהן שהתפוטר מהפרלמנט על רקע חשש לחשיפת עבירות פליליות ומרמה לצד פרשיות של פריצות, כמו חיים אמסלם שלימים הפך לאויבה הגדול ביותר של היהדות החרדית ובכול אמצעי תקשורת ותשחורת הוא מגדף את היהדות החרדית, ועוד היד נטויה למנות את "נבחרי ש"ס" בפרלמנט הלוחמים נגד דת ישראל, וגרוע מכך אלה המיצגים את ש"ס   ברשויות המקומיות.

                                             מרגי כמשל

     יעקב מרגי – כ"מוסר" ואנטי חרדי, הוא רק קצה הקרחון של נציגי ש"ס הנטועים כמשת"פים בתוך היהדות החרדית מטעם שלטון החושך האנטי דתי. הם יכולים פעם אחת להיות ימנים קיצוניים ושתלני "ארץ ישראל השלימה", בפעם אחרת הם יהיו בכלל "שליחי השלום" ל"וועידת ג'נבה" ול"פשרה טריטוריאלית", הם גם לא יתביישו לשתף פעולה עם מר"צ בקואליציות שונות במוסדות השלטון, והם אפילו יטענו ללויאליות יותר מכולם לסקטור הערבי. מדובר בכנופיית משת"פים נאלחים של השלטון, המשנה כזיקית את צבעה הפוליטי בהתאם להנחיות של רב הרמאים ששמו אריה דרעי. יעקב מרגי המוסר הוא רק עניין של משל.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה