יום שני, 22 בספטמבר 2014

הלך הזרזיר אצל העורב

בס"ד
     הלך הזרזיר אצל העורב / הרב אליהו קאופמן
   הנוכל משיכון ו' בבני ברק – יואל טוביאס, מנסה בעת האחרונה לעלות קומה ועוד קומה בשקריו על אביו , על עצמו ולנכס לעצמו תואר שלא היה ולא נברא בארץ הקודש, "הרב של יהודי רומניה בישראל". ברור שמטרתו של הנוכל הזה היא כספית אבל מי יודע מה זומם הנוכל הזה לעתיד. לומר את האמת, ה"שייגץ" הזה איננו היחיד שניסה ומנסה לנכס את התואר הזה לעצמו, למעשה הרי  שבהיסטוריה ה"ענפה" של יהדות רומניה הישנה (ה"רגאט") מסתבר שתואר כזה איננו בדיוק מקור הגאווה התורתית, ויעיד על כך ספרו של הגאון אנשיל מילר (תלמידו של ה"כתב סופר") , "עולמו של אבא". אבל כנראה שהיחצ"נויות השקריות והכתובות אינן מספיקה לו ולכן הוא הלך בדרך של טוב מראה עיניים מוסרט ממראה עיניים כתוב, וכך פנה לאותו האתר באינטרנט שכנגדו וכנגד דומיו הוא נואם בכנסים בבני ברק , לאתר "חדרי חרדים" שלא לפני זמן רב ביקרו בעליו הקודמים וחלק מעורכיו וכתביו דאז במשטרה על ניסיונות סחיטה להכפשת שמות של אלה ואחרים בעבור של מונים. גם אם יאמרו לי שמנהליו התחלפו וגם אותה גברת סוררת (שרה גל שמתגלגלת אצל כל אחד כמו גלגל...) כבר איננה שם, הרי שרול הכתיבה והמראות לא השתנו באמת אלא מייצגים את הקלקולים החילוניים הכי חולניים. זהו האתר שפתח בהחטאת החרדים ולפי מה שהוא מכניס ומה שהוא לא מכניס עדיין פועמת בו הרוח המסחרית, ולא רק בנוגע למודעות הפרסום. פרסומות עם פרצופים חילוניים, שקרים כמו מה שייכתב להלן ועוד ביטולי זמן בצפייה בהבלי עולם , הם המשך לאותם ימים שכל מי שרצה פרסום חיובי  שקרי מצאו שם תמורת תשלום ואילו מי שלא שילם מצא שם פרסום שלילי. טוביאס איננו הראשון – ולבושתנו , לא יהיה גם האחרון שדברי שקר ייחצ"נו אותו. כך היה בעבר עם עוד נוכל זקן ששמו אליקים שלזינגר מלונדון, שב"חדרי חרדים" הפכו את עסקות הנדל"ן שלו מקברי ישראל ברומניה, ל"הצלה" ואת שותפיו המתבוללים והרשעים ממזרח אירופה ל"טובי העיר".
      והנה אותו טוביאס –  זה המיילל בבכי פורם בעצרות נגד האינטרנט, הולך ומבקש מאלו שאותם הוא מקלל ומגדף ליד הרב שטיינמן, ליחצ"ן אותו , והפעם צלמו הללו את ה"סליחות" בבית המדרש הקטן והאפור שלו, בפאתי שיכון ו' בבני ברק. הכותרת היתה בומבסטית בנוסח של "סליחות כאלה עוד לא היו מעולם"! ואח"כ כמובן שנכתב שה"סליחות" הללו נערכו ב"בית מדרשו של הרב הראשי ליהודי רומניה בישראל". מי שהיה פעם בבית המדרש הזה יודע היטב כי לשם מתקבצים כל החלכאים והנדכאים מקרב ציבורי החסידים, הליטאים והספרדים והתימנים שלא מצאו מקומם בשום מקום אחר, ולא פעם הם משלמים על כך בהעברת ירושתם ליואל טוביאס ולמשפחתו, ולא לצאצאיהם. לא במקרה לא התעכבה המצלמה של האתר –  שמברך את טוביאס אך טוביאס מקללו על במות בני ברק, על פני כל בית המדרש אלא התמקדה בעיקר בטוביאס ובכמה ילדים שנראו מפוחדים מ"גודל האירוע". כל זאת משום שהמקום היה קרח ודליל בליל הסליחות הראשון של תשע"ד. יהודי בני ברקי ממוצע שמכבד את עצמו ואינו זקוק לחסדי ה"סעד" והסחיטה של טוביאס, בודאי שאינו מגיע לבית המדרש הזה. בעין המצלמה החל אותו שועל רומני זקן בשם טוביאס להתמקד בהצגת חינם והפיכת הסליחות לליצנות, כשבהקדמתן הוא החל לילל במשפטים שלא רשומים בשום סידור ו/או מחזור אלא אלה משפטי ליצנות הלקוחים מה"רפרטואר" של כל "מטיף" מתחיל החפץ בלקוחות. ה"סליחות" עצמן היו אומללות וחלושות ובאמת בטוחני ש"סליחות" עלובות וליצניות כאלה לא נשמעו מעולם. זה פשוט היה חילול ה' להציג את הקולות העלובים של טוביאס –  שרק חברת ילדים ועוד שלושה , ארבעה מבוגרים הגיעו לבית מדרשו, באור של "הסליחות הגדולות בעולם" ולבייש יהודים רבים שיבבות אמיתיות פרצו מגרונותיהם בדיוק באותם רגעים. יהודים שמעומק ליבם קראו ל- ה' בהימצאו ולא חפצו במצלמות אלו או אחרות, ועוד של אתר האינטרנט שהכניס את הטומאה לבתי יראים ושלמים!
      מעולם לא היה בישראל אדם שנקרא ה"רב הראשי של יהודי רומניה" –  גם לפני עשרות שנים, כשיהודי רומניה היו בגדר של מאות אלפים ולא כבודדים, כהיום. אחת הסיבות המרכזיות לכך נובעת מכך שליהודי רומניה הישנה לא היה צורך ברב כלשהו משום אנטי דתיותם הקיצונית , ואילו ליהודי טרנסילבניה ובוקובינה החרדים ישנם רבנים ואדמו"רים למכביר והם בטח לא צריכים "מורה רוחני" מרבניה העלובים של רומניה הישנה . בשנים האחרונות לא במקרה החלה התחרות על ה"רב הראשי של יהודי רומניה בישראל", וזאת משום תקציבים בנושא וכמובן הכבוד המדומה, כי הרי לשמש בתואר   כזה –  שמשמעותו נוגעת לרומניה הישנה, אין זה כבוד גדול. יוסף ווסרמן –  "רב צבאי" זוטר ובן של שוחט ממוצע מדורוהוי הרומנית והלא דתית, הוא אחד הקופצים והנושאים בתואר זה וכמובן ש"התאחדות עולי רומניה" (עוד ארגון אנכרוניסטי שואב כספים ומלא בפוקרים...) עומדת מאחוריו. הרב אפרים גוטמן בת"א טוען ומכתר אף הוא את עצמו גם בתואר הזה. וכמובן יואל טוביאס עושה זאת בשיתוף פעולה עם הפדרציה המתבוללת ברומניה, תוך שיתוף פעולה עם גויים שהוא העניק להם לגיטימציה להיקרא "רבנים"!
       טוביאס מסתובב ברומניה עם גוי קתולי ומצרף אותו למניינים מבלי ליידע את היהודים במניין כי מדובר בגוי. טוביאס זה לן ללא ייחוד עם נשים מופקרות רק כדי לא לשלם למלון הזול ביותר. טוביאס הזה נמאס אפילו על מקורבו –  ברוך טרקנטין, שהוכיחו על כך ששלמה טוביאס (אחיו של אותו יואל משיכון ו') יושב ביאסי כאבן שאין לה הופכין וגם הפדרציה עומדת לסלקו משם בשל כך, משום שכל ישיבתו שם (הלה נמצא במריבה עם אשתו משום שהאחרונה רואה בישיבתו שם התעללות של אחיו יואל) היא כדי שהאח יואל ימשיך לשקר את האדמו"ר הקדוש מסקועלן ולהוציא ממנו מאות אלפי דולרים בשנה בשקר שביאסי אוכלים כשר למהדרין כל יום 500 יהודים בזמן שיש בעיר פחות ממאה חהודים והמטבח שם טרף "למהדרין" (חלק מהכספים כשוחד לפדרציה המתבוללת כדי שזו תאשר את "רבנותו" של האח האומלל)!
    את היחצ"נות של טוביאס עורכים אחייניו –  ינקי סולומון המשווק של סיפורי שטפנשט, ואחיו ישראל סולומון שרק סטודנטים ישראלים ברומניה מנעו ממנו לגנוב ארגזי בקבוקי מים ולהמר בבתי ההימורים שם.

     לאור כל אלה אני באמת מאחל ליואל טוביאס לומר סליחות "שלא נשמעו מעולם" כי לאור פשעיו וחטאיו הוא זקוק להם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה