יום שלישי, 23 בספטמבר 2014

ד"ש לדאע"ש מנתניהו

בס"ד
       ד"ש לדאע"ש מנתניהו / הרב אליהו קאופמן
      מר בנימין נתניהו מפתיע אותנו שוב ושוב. מילא, על סרבנותו ללחוץ את היד המושטת לשלום מאירן שלאחר עידן אחמדניגא'ד הוא עוד יכול להמטיר לנו סיפורי אלף לילה ולילה,  על הבנתו ה"קאבליסטית" ב"כוונות נסתרות", אבל היכן מקנן ההיגיון כאשר האיש הזה טוען כי אירן מהווה סכנה גדולה יותר לישראל בפט ולעולם בכלל מה"מדינה האסלאמית"? נתניהו מעדיף רוצחים חסרי רגשות העורפים ראשים על ימין ושמאל , ובדרכם לישראל דרך ירדן, על פני מדינה ממוסדת של מרות ממלכתית ושהוכיחה עד כה אחריות, ואשר יהודיה חסים בצל הסובלנות הדתית והאזרחית למרות ההתגרויות של נתניהו וחבריו! מאחר ואינני חושד כי נתניהו לוקה בראשו או בנפשו הרי שצריך להיות כאן הסבר הגיוני ומניח את הדעת –  ואם זהו ההסבר שכבר מזמן חושדים בו בעולם , וצרפת היא חלוצת קידומו, הרי שזהו הסבר מצמרר על הרפתקנות פוליטית וצבאית הממסחרת בחיי אדם לטובת אינטרסים פוליטיים עד הוק.
     לא רק נתניהו וישראל הם הכי רגועים ביחס ל"מדינה האסלאמית", המעוררת פלצות בעולם, אלא שגם אנשי ה"מדינה האסלאמית" ממקמים בסוף סדר עדיפויותיהם את המלחמה בישראל ובציונות (בזמן שכל תנועה אסלאמית בעבר ובהווה רואה במאבק בציונות את עיקר העיקרים...) בזמן שהם טובחים בערבים, במוסלמים שיעים, בטורקים, בנוצרים, ביאזידים ובכל מי שאינו נמנה עליהם ומאיימים על פוטין, על האפיפיור , על בריטניה, ועל ארה"ב וכמובן על ברק אובמה. הדאע"שי'ם אינם מציקים לציונים והציונים של נתניהו וחבריו אינם מודאגים מהם. ואולי באמת יש לנתניהו מידע חסוי שאותם "אסלאמים קיצוניים" "ניתנים לריסון"? האומנם יש שמץ של אמת בפרסומים הצרפתיים על הנשק האמריקאי שברשות אותם "אסלאמים קיצוניים", שלא במקרה  הגיע לידם? מהו שמץ האמת על אותו "אל בגדדי" –  שהצרפתים מכנים אותו "שמעון אליוט"? האם אפשר להאמין לטענה כי גב' קלינטון טענה כי ל"דאע"ש" היתה משימה לערוך אנדרלמוסיה רק בסוריה אך אלה חרגו ופלשו ש"לא ברשות פטרוניהם" לעירק? מאחר וקטר הודיעה שהיא איננה עומדת מאחורי הכסף הרב של "דאע"ש" הרי שהחלו סיפורי המסחר של ה"אסלאמים החדשים" בנפט העירקי הכבוש. אם כן, שאותם פרשנים יספקו לנו את התשובה למי נמכר הנפט הזה ואז יתגלה המממן האמיתי של ה"מדינה האסלאמית", שאולי צצה כמו פטרייה מערבית במדבר הערבי הצחיח. אם רק רבע ממה ששיערתי כאן הוא נכון , אזי, האמת על מהלכי האמריקאים –  ישראלים , שבחסות נתניהו –  נציג ארה"ב במזה"ת, הם מצמררים.
    ורבותי היקרים, בל נשכח שה"אסלאם הפונדמנטליסטי" , שצץ בפחות מארבעים השנה האחרונות, לא היה יציר דתי –  מוסלמי אותנטי אלא יצר כפיהם האמונות של הקומוניזם האנטי דתי , של הליבראליזם האמריקאי המערבי ושל ה"דמוקרטיה היחידה במזה"ת". ב-1979 הסתייעו החומנייסטים באירן בסיועה של בריה"מ הקומוניסטית (נגד השאח הפרסי הפרו אמריקאי דאז) – על חשבון הקומוניסטים האירנים (מפלגת ה"טודה") שהושלכו לכלא האירני, וגם לצרפת היתה יד בדבר. באפגניסטן הקומוניסטית הסמוכה לאירן הוקם הטאליבן ע"י ארה"ב ה"לוחמת מספר אחד בטרור העולמי", ואילו בלבנון הוקם ה"חיזבאאלה" נגד "עמל השיעי" ובעזה הוקם ה"חמאס" נגד אש"ף, ע"י ה"דמוקרטיה היחידה במזה"ת" (מידע על כך אפשר לקבל ממר משה ארנס...). אז מה הפלא שהיום כולם חושדים שה"מדינה האסלאמית" היא המשך התעתועים הפוליטי המצמרר של הסינדרום הישן הזה?!
     אם באמת זו האמת , אזי, יש כאן מישהו שמסוכן שבעתיים מאירן ומ"דאע"ש" גם יחד ושמו בנימין נתניהו!

      אנא, אל תקראו למאמרי זה "קונספיראציה" אלא קראו לו "תזה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה