יום רביעי, 3 באפריל 2013

תחת גפנו ותחת תאנתו


בס"ד
       תחת גפנו ותחת תאנתו / הרב אליהו קאופמן
      מיום ליום מתגלה פרצופו האמיתי של ח"כ משה גפני. הכאב והצער שלו על כך ש"משפך" הכספים לא יהיה עוד בידו מביא את האיש הזה לפלוט איזה גזירות אנטי דתיות גזר בהיותו ה"שתדלן החרדי הבכיר". אין ספק שכמו תמיד הרי שגם הפעם יידעו הפוקרים לנצל את ה"תקדימים" שלו ואח"כ לחייך בעת המשך גזירותיהם בציינם כי "גם גפני שלכם עשה כך".
     ובמה הדברים אמורים? הקשקשן הזה - גפני שמו, הוא בעל שני קולות: אחד למגזר החרדי והשני לחילוניים ולפוקרים. בקול הראשון הוא משתמש לפני רבנים או בפורומים חרדים ושם הוא מציג את עצמו כ"שלוחא דרבנן" שהכתרתו לעד היא רק עניין של ירושת אבות. ב"קול החרדי"  הזה הרי שהגפני הזה מספר על "עלילותיו" כשוליית קוסמים בהעברת כספים למוסדות התורה וחקיקת חוקים ל"טובת הדת" אך כאשר האיש הזה יושב על במות חילוניות לצד הקשים שבפוקרים ולצד אנשי הקליפות הסרוגות הרי שהאמת יוצאת מפיו בכל הנוגע לחנפנות ובמיוחד לויתורים מפליגים ביהדות. מיד לאחר שנלקחו ממנו ומחבריו החרדים-ציונים משרות השרד שלהם פתאום נפתח פיו של הגולם הזה והוא הודה בפומבי על כמות כספי הסרק שהועברו למתנחלים הציונים ולא פעם על חשבון "משבצת" התורה. אבל לא מכבר ישב גפני על במה אחת עם כיפות סרוגות ועם ח"כ חדשה בתחום "כל המייצר לישראל נעשה לראש" ושם יצאו מפיו "פנינים" שחשפו מיהו העסקן העלוב הזה ועד כמה בגידתו בערכי תורת ישראל ובהשקפת הדורות היא משמעותית. האדון גפני יילל בהתחנפות כי "הציבור החרדי התקרב בשנים האחרונות לציבור הציוני-דתי" והוסיף כי "היה צריך בשל כך לתת לחרדים לשבת בקואליציה". כמו כן הוסיף הפליט מאופקים כי "היינו מוכנים לא רק לשבת עם בנט אלא גם עם יאיר לפיד עצמו". אבל את "פניני" לשונו והישגיו הוא חשף דקות אחדות אח"כ כשהתרפס בפני אותה רות קלדרון - בורה המעוניינת אף היא להפוך את דת ישראל ל"תרבות" בהמית. גפני טען כי כיו"ר וועדת הכספים של הציונים הוא תיקצב מוסדות רפורמיים ו"ישיבות חילוניות" במסגרת "תורתו אומנותו"! אוי לאותו רשע ופושע שעשה זאת אך אוי לדור הזה שכל כלומני'ק ומרים יד בהשקפת ישראל סבא עושה  כרצונו כנגד השקפת הדורות ועוד אח"כ מתפאר בפני הפוקרים בסגנון "מה יפית". אין ספק שמה שהגפני הזה פלט בישיבתו עם המרעים הוא רק קצה קצהו של עלילות האמת שהלה פוגע - ביחד שם חבריו ה"שתדלנים" מחוגי ה"חרדים-ציונים", בהשקפת היהדות ובדת אש למו.
    מישהו היה צריך מזמן לבייש את הבור החנפן הזה ולשלחו חזרה לחולות השוממים של העיירה הנידחת אופקים, ממנה הגיע לפרלמנט הציוני בסוף שנות ה-80 מקולות הצבעתם של  ישני העפר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה