יום שלישי, 16 בפברואר 2021

חוצפה משפחתית

 

בס"ד

              חוצפה משפחתית / הרב אליהו קאופמן

    משפחת נתניהו שוברת שיאי חוצפה חדשים, שממשיכים לא רק בבניו של ראש הממשלה אלא גם בחברות המזדמנות של בניו, והפעם זו הייתה החברה המזדמנת של אבנר נתניהו, שמשתמשת בקרבתה ל"משפחה המלכותית" כדי "לצייץ" את הבלייה בתקשורת ובין השאר לבקש לדחות את חג הפורים.

     כנראה שאין "תקרת זכוכית" לחוצפת בני משפחת נתניהו. זה לא נגמר רק בהתערבויות בוטות בפוליטיקה מצד שרה נתניהו ומצד בנה יאיר, שאיש לא בחר בהם לנהל משהו פוליטי בישראל, וזה לא מסתיים בהצגתה בעבר של אותה נכרייה מנורבגיה כ"האישה הראשונה" של יאיר נתניהו, וזה אפילו לא מסתיים בהפרת חוקי "הקורונה" ע"י שרה ואבנר נתניהו אלא שהפעם באה איזו ינוקא מכרמיאל ומבקשת לדחות את חג הפורים שלנו, והינוקא הזו היא אפילו לא אשת פוליטיקאי בכיר אלא בת זוג מזדמנת של אבנר נתניהו, עוד "נסיך" של משפחת נתניהו, שמתמחית ב"ציונים" מעצבנים. לא צריך להיות אנטי ביביסט מושבע או איש שמאל רדיקלי כדי לתעב את ההתנהלות הזו, של חבורת הפרזיטים החוגגת מלכותית את מעמדה על גב בחירת אבי המשפחה בסה"כ לראש ממשלה.

                                                  הבוטים ביותר

   מאז ראש הממשלה הראשון של ישראל דוד בן גוריון, הרי שמעולם ילדי ראשי הממשלה של ישראל לא ניצלו בציוניות ובהיתול כזה את מעמדו של אביהם כדי לנפח את החזה שלהם ושל בנות הזוג המזדמנות שלהם. אפילו בניו של אריאל שרון שהיו פעילים בפוליטיקה הישראלית, לא ירדו לביב שופכין כמו שיאיר ועכשיו אבנר, מושכים אותנו. המושג ה"סלנגי" "חוש בן שלולית", היא ההגדרה הטובה ביותר לילדי הזוג נתניהו ולבנות זוגן המזדמנות, שחוגגים פאר וגאווה של מנקי ארובות על חשבון הדמוקרטיה הישראלית, ועכשיו גם על חשבון דת ישראל. יהודים בשואה, בפוגרומים ובשאר אתרי המוות והסבל היהודיים הקימו סוכות, רקדו בשמחת תורה, שמחו בפורים, אכלו מצות בסתר וצמו בצומות שלנו רק כדי להמשיך את "נצח ישראל לא ישקר", והנה מגיעה אותו צעירונת ינוקא ומציעה לנו לדחות מועדים וקדושה רק משום בורותה וניכורה ליהדות שלנו. וזו כמובן "הציונות שלה". חבל להכביר מילים על דברי ההבל הללו אבל הן קיבלו פרסום רק משום שהילדונת הבורה הזו הפכה לבת הזוג המזדמנת של אבנר נתניהו, שבכה קשות כאשר עו"ד ברק כהן ביזה אותו בפומבי במסעדה יוקרתית, שם שהה עם בת זוגתו המזדמנת דאז. כשזה קרה חשבתי שאולי זה היה מוגזם שהרי אבנר הצטייר כפחות פרובוקטיבי מאחיו הגדול, אבל אחרי תחילת "ציוציו" שלו ובמיוחד של אותה ילדונת מכרמיאל, הרי שיתכן שעו"ד ברק כהן בכול זאת ביטא הלך רוח של גועל נפש ציבורי מחבורת אוכלי החינם שחוגגים גאווה ופאר על חשבון אביהם.

                                           ואיפה נתניהו בעצמו ?

    לגבי עמדתו של בנימין נתניהו עצמו לקשקוש האחרון של אותה נוי בר, ישנם שני צדדים אפשריים. או שנתניהו מודע לעניין ואולי אף בעקיפין הוא חושב כמו הגב' הינוקא, שיש לדחות את פורים בגלל ה"קורונה", או שפשוט הוא איבד שליטה על ענפי משפחתו, המשתמשים בציניות זולה במעמדו. אבל בשני המקרים גם יחד התמונה שלו בעניין, ואמינותו עצמה, רחוקים מלהיות פוזיטיביים. בשני המקרים הרי שמדובר במשהו חמור. או שזה מעשה רמייה שלו בהשתמשו בבני משפחתו כ"גב חוסם", או שהוא אינו יכול עוד לעצור את בני משפחתו מלקשקש וליצור פרובוקציות מכוערות על גבי התפקיד הממלכתי שלו, שמזמן הפך מדגל לסמרטוט משפחתי קלוקל.

                                                 היפרדו נא מעלינו

    אבל לסיום אני חייב להפתיע אתכם ולכתוב כי אין לי שום התנגדות שנוי בר ושאר עמיתיה משמאל ומימין, ידחו לעצמם בלבד את החגים היהודים שהם, כביכול חוגגים, לאיזה תאריכים שהם חפצים, כמובן ללא שום זכות לומר לדתיים באמת מתי לחגוג וכיצד. למעשה בישראל קיימים שני עמים יהודיים אחד הקשור ליהדות ההיסטורית, וגם אם היותו לא תמיד אדוק במצוות, הרי הוא שומר את מועדי ישראל עפ"י המסורה, וישנם "היהודים החדשים" שהפכו את חגי ישראל למזללות והם חוגגים אותם עפ"י הדמיון הפוקר שלהם, כמו שפורים למשל הפך אצל הליצנים הללו לתואם של "קרנבל ברזילאי". כאשר הללו ידחו את החגים היהודיים כאוות נפשם ו"יחגגו" אותם כיד הדמיון הטובה עליהם הרי שאז אנחנו ננשום לרווחה והם יצאו מכלל השם ישראל, בדיוק כמו שנראים בימים אלה השומרונים משכם ומחולון. אז אולי יובל לעולם כולו כי הליצנים הללו מחזיקים בחגי ישראל רק לצורך המשך היותם האליתה השלטת בארץ ישראל, ומציאת התירוץ להיותם כובשי הארץ ומשעבדי מיעוטיה ההיסטוריים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה