יום רביעי, 27 בינואר 2021

הדחת הרופאים

 

בס"ד

                 הדחת הרופאים / הרב אליהו קאופמן

    מאמר הרופאים מבית החולים "איכילוב", נגד טיפול ביהודים חרדים, איננו רק עיוות פוליטי והכללה גסה אלא מדובר בעבריינות של הפרת "שבועת הרופאים" המחייבת את הדחתם של הללו לאלתר ע"י בית החולים "איכילוב" בת"א ואת החרמת עיתון "הארץ", שהעניק אכסניה לאותם עבריינים. מישהו בתקשורת החילונית "שכח" כנראה מיהם הצבורים בישראל המעניקים את "יציקת הבטון" לרפואה הישראלית...

       כנראה שרבים מאיתנו שכחו כי כול מסיים פקולטה לרפואה מתחייב לפני קבלת דיפלומת הרופא להישבע את "שבועת הרופא", שבועה המבטיחה לטפל בכול חולה וחולה להצלתו ללא הבדל דת, גזע, לאום, מין וכו'. הרופאים מבית החולים "איכילוב" בתל אביב – בפרסמם את מאמר השטנה וההתנערות מחיי מטופלים חרדים, פשוט הפרו את "שבועת הרופא". בית החולים "איכילוב" – בית חולים יעיל ואיכותי כשלעמו (ואני מעיד על כך כאחד המטופלים שלו בעבר...), חייב לפטר את הרופאים הללו, ואולי בכלל צריך לחשוב על הסרת הדיפלומת הרופא מהם, בדיוק כמו שעורך גדיו עבריין איננו יכול לשמש עוד בתפקידי ניהול בעולם החוק והמשפט. לא פלא הוא שהרופאים הללו מצאו אכסניה למאמר ההסתה שלהם שלהם בעיתון "הארץ" – עיתון אנטי דתי שאין בו שביב של ביטוי להשקפות יהודיות טריוויאליות. את העיתון הזה ואת כנסיו צריך כל מי שמאמין באלוקי ישראל להחרים.

                                                     היחס ההפוך

     ברחוב החילוני – וזה האנטי דתי של המהגרים מחבר העמים, עולים וצצים לא מעט אנטי דתיים ואפילו אנטישמיים. מנגד, היהדות החרדית הוציאה מתוכה את ארגוני הסיוע הרפואיים הגדולים ביותר במדינה – ש"מגן דום אדום" היה קורס, חס ושלום, ללא קיומם. אלה הם "הצלה", "איחוד הצלה", זק"א וארגוני חסד של מזון וביגוד המסייעים בין בתי החולים, לחולים תשושים, ערירים וכו', כמו ארגון "עזר מציון", ארגון החסד של חסידי סאטמר בבני ברק, המסיע בבית החולים "בלינסון" בפתח תקווה, "חסדי נעמי" ועוד רבים אחרים. תארו לעצמכם איזו שערורייה הייתה קמה אילו אחד מהארגונים הללו היה מסב לטפל במהגרי חבר העמים הלא יהודיים, אילו הארגונים הללו היו מחרימים טיפול בפוליטיקאים מ"ישראל בתנו" – ובראשם את אביגדור ליברמן, אילו הארגונים הללו היו בודקים מיהו אנטי דתי ואח"כ היו מחליטים לא לטפל בו. לעובדי הארגונים הללו דווקא אין התחייבות ל"שבועת הרופאים" אבל יש להם התחייבות ל"פיקוח נפש דוחה הכול", שהתורה עומדת מאחורי הצו הזה. רק אזכיר שאורנן יקותיאלי – חבר מועצת ירושלים מטעם מר"צ בעבר, ואחד המסיתים הגדולים ביותר נגד הדת ונגד היהדות החרדית, הובא וטופל לפני מותו לבית החולים, ע"י ארגון "הצלה". ארגון "איחוד הצלה" הוא זה שהקים סניף דומה – ובנתיים בלעדי, בסיוע להצלת חיים מחוץ ל"מגן דוד אדום", בסקטור הערבי, בעיר כפר קאסם.

                                    ואיפה הם הפוליטיקאים החרדים ?

        רופאים כדוגמת אלה מבית החולים "איכילוב" – שקראו לא לטפל ביהודים חרדים, הם סכנה הומניטארית ויש להיפרע מהם אפילו בביטול רישיון הרפואה שלהם. את הקרב הזה היו חייבים ח"כים ורבנים לנהל ביד רמה, ואפילו להוציא את הדברים לתקשורת בחו"ל וליידע את ארגוני הרפואה העולמיים. אבל לצערי הרב הפוליטיקאים החרדים – השולטים על רבניהם, הם בבחינת עושי דברם של הגרועים בפוליטיקאים האנטי דתיים, והתוצאות בשטח ניכרות. את עיתון "הארץ" היו צריכים אישים פוליטיים חרדים להחרים בכנסי הפוליטיקה והכלכלה של העיתון הזה. אבל מגלומנית הפרסום של גפני ודרעי לא תימוד במבחן ההחרמה הזה, והם ימשיכו לנהור לכנס של העיתון האנטי דתי והסובייקטיבי הזה. לבית החולים "איכילוב" ישנם גם תורמים דתיים וחרדים ובאמצעותם היה צריך לאלץ את בית החולים הזה לשלוח הביתה את הרופאים הללו. משה גפני הוא יו"ר וועדת הכספים של הפרלמנט הישראלי – זו שבין השאר גם מעבירה כספים לבית החולים "איכילוב", שהיה צריך להעמידו במקום גם ע"י שאלת התקציבים אותם הוא מקבל ומממן דרכם רופאים אנטי הומניטאריים כאלה. אבל לבקש דבר כזה מגפני זו באמת בדיחה וחבל שאפרט מדוע...

                             שני אדני היציקה של הרפואה הישראלית

     מה שהציבור החילוני עוד לא מפנים היא העובדה שהרפואה בארץ מזמן איננה בבחינת השליטה החילונית באופן מוחלט. כבר קרוב לשני עשורים שארגוני ההצלה הרפואיים והחסד החרדים הם בעצם "יציקת הבטון" למערכת הרפואה בישראל להגיש עזרה ראשונה. גם המשטרה וכוחות הצבא יודעים זאת היטב אבל פרחחי ופרחחיות התקשורת הישראלית – ובראשם ערוץ הטלויזיה "כאן 11" ועמיתם בן כספית, מסתירים זאת מהציבור. לצד זאת רוב הרוקחים בישראל מתחילים להיות ערבים וכך גם בקרב רופאים ואחיות. תארו לעצמכם שאנשי הרפואה הערבים והחרדים יתחילו לטפל רק במי שהם חפצים בלבד ועפ"י מפתח פוליטי ואישי. כדי שזה לא יקרה בעתיד יש להדיח את כול אנשי הרפואה הקוראים להחרים חולים עפ"י מפתח עדתי, דתי, לאומני ופוליטי. ודווקא כנגד שני אדני "יציקת הבטון" של הרפואה הישראלית – חרדים וערבים, מפנים אנטי דתיים מחד גיסא ולאומנים יהודים, מאידך גיסא, את ההסתה להפקירם רפואית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה