יום שבת, 26 בדצמבר 2020

הזקן הממרה הפדופיל והפרוצה

 

בס"ד

     הזקן הממרה, הפדופיל והפרוצה / הרב אליהו קאופמן

    בשורות הבאות תקראו דברי אמת ועובדות על מאיר שלזינגר בנו של הר אליקים שלזינגר מלונדון, שאינם אלה עובדות מסמרות שיער נוראות. בני המשפחה הזו – שפאותיהם הלבנות מגיל ילדות מסגירות את היותם בני פרשת "מצורע", מסמנים סימן שאלה על כך שהסתירו מיהדות בריטניה החרדית בפרט ומהיהדות החרדית בכלל, את העובדה שצאצאיהם הם ממזרים בני ממזרים, ומי יודע אם רק אישה אחת ממשפחה זו היא היחידה שאסורה לבעלה, אך עדיין חיה עימו.

    הסיפור שלהלן איננו בבחינת הוצאת שם רע משום שהוא אמת, ויש לו ובו עדויות מוקלטות. הסיפור הבא איננו גם לשון הרע משום שהוא בא להזהיר כול מען דבעי מהתרחקות מחבורת הנוכלים המתהדרים בתארים רבניים, ובאצטלה של חינוך, ושל חסד ותורה, שאינם אלא חבורת רמאים, ואילו אחד מהם הוא איש תובעה ואשר אשתו אסורה לו בוודאות לפחות כעשור וחצי, ויש לבדוק בכלל אם בניו ובנותיו מהעבר אינם אלא ממזרים. זוהי אישה שהייתה מקושרת לגבר אחר בהיותה נשואה. האישה הזו השתמשה בסוגי סמים שונים באותן שנים ויתכן שהמצב ממשיך גם כיום, כשהיא מוצגת בארה"ב כ"רבנית". האיש ברח מלונדון עם אשתו האסורה לו, לפני מספר שנים כשהתגלה קלונו ברבים, והגיע לעיר החרדית מונסי שבארה"ב, במסווה של "מזכה הרבים", "איש חינוך" ועוד מיני שמות תואר שהם כולם שקר ומכשלה. לאיש הלזה הזה קוראים: מאיר של שלזינגר.

                                          משפחת רמאים וסוטים

      על משפחת הרמאים שלזינגר – ששוכנת כמעט כיובל בשכונת "סטמפורד היל" שברובע "הקני" הלונדוני, שבבריטניה, כבר סיפרתי לכם די והותר. לפני שנים מועטות אפילו כתבתי על הפרשה שאני כרגע כותב לכם אבל לפני חנוכה תשפ"א קיבלתי בלונדון שוב פרטים חדשים – והם ברורים הרבה יותר, וכרגע הם לפניכם. מאיר שלזינגר הוא אחד מבניו של רב הרמאים ששמו אליקים שלזינגר. אליקים שלזינגר – זקן ממרה שהשטן החייה אותו שוב, והפעם מה"קורונה", הגיע עם משפחתו ללונדון בתחילת המחצית השנייה של המאה ה-20, היישר מארץ הקודש, לאחר שהפסיד לח"כ המנוח שלומה לורנץ על משבצת הח"כ של "כנסת המינים" הציונית, כנציג הפלג הליטאי – ציוני ב"אגודת ישראל" המאוחדת דאז. בלונדון החל אליקים שלזינגר ב"קריירה" חדשה. הוא הציג את עמו כ"קנאי" וכאיש "נטורי קרתא". לימים השלטתה משפחתו של הלה על ענייני הקבורה וכאילו היא הצטרפה ל"אתרא קדישא" העולמית, אך כדי לחבל בשמירת קברי ישראל. בראשית העשור הראשון של שנות האלפיים התפלגה כנופיית שלזינגר מ"אתרא קדישא" והחלה לסייע למדינות אירופאיות ולקהילות רפורמיות ומתבוללות לחלל את קברי ישראל, לעקור חלקים מבתי עלמין, להעלים בתי עלמין שונים ולבסוף לקבל בתמורה תרומות כספיות רחבות על כך, שאחד מבניו של אליקים שלזינגר קוצר ממש בימים אלה את פירות הנדל"ן שרכש בכספי אלה ששלזינגר ומשפחתו התירו להם להעלים בתי עלמין. האיש הוא אליעזר שלזינגר. בעבר העיד בפניי יהודי יוצא רומניה בשם סורין סופרין כי משפחת שלזינגר הבטיחה לו עזרה נגד השלטונות ברומניה, להחזרת רכושו, מתוך לשמה אך בהמשך הופיע אליעזר שלזינגר וביקש ממנו את החלק הארי מירושת אבותיו. משסירב סופרין לעסקה שעלייה לא חתם מעולם הפכו השלזינגרים את פניהם ופתאום פקפקו ביהדותו, למרות פרטיו היהודיים הברורים מישראל. השלזינגרים הם אשפי הפיכת יהודים לנכרים ונכרים ליהודים. ברומניה למשל הם תמכו ב"רב" נכרי בשם סורין רוזן, ואילו בפולין הם חברו להולל בשם מייקל שודריך שדיינים חרדים בישראל תפסוהו בפרשת "גיורי" סרק. שודריך זה גם צולם מחבק נשים ולוחץ ידי אישה מעורטלת בכנסיה הקתולית, לצד תמיכתו באפיפיור כ"מורו ורבו". הדברים הללו נכתבו על ידי פעמים רבות אליכם וחבל שאחזור עליהם, כולל הסיפור על אותה "ישיבה" שהקימו השלזינגרים בעבר, ובה הסתובבו פדופילים ונערי תועבה, עד שזו נסגרה ביום אחד ע"י אחד הבחורים שאיים לפנות למשטרה על מה שראה שם. אבל מסתבר שלא במקרה שרצה ה"ישיבה" הזו עם עשרות אנשי תועבה ופדופילים. זה היה מקום הריכוז של נערי מאיר שלזינגר, בן נוסף מבניו הסוררים והפושעים של אליקים שלזינגר.

                                         הפדופיל והפרוצה האסורה לו

     בפגישה שקיימתי (ויש לי אותה מוקלטת...) נמסר לי ע"י יהודי חרדי ששנים רבות עבד ב"ישיבת" משפחת שלזינגר – ושאחד מקרובי משפחתו משמש את המשפחה שנים רבות, כי מאיר שלזינגר הלין בביתו (רח' היתלאנד רואד 13, "סטמפורד היל" שבלונדון) עשרות ומאות נערי חסות שלטענו "עשה עימם חסד" ו"הצילם" משוטטות. מסתבר שמאיר שלזינגר פתח מכון אימוץ לנערים הללו בדיוק כמו שאחד שחפץ לאכול תרנגולות בכול יום פותח לעצמו עסק של לול. בנערים אין ספור אלה הוא ביצע מעשי סדום או "סתם" מעשי תועבה והיה להוט אחריהם, תוך הזנחת יחסיו עם אשתו. אשתו – שראתה את כול הקורות הללו, ממש בעליית הגג שלה, החלה להילחם במעשים הללו אבל מאיר שלזינגר גובה חולנית ע"י בניו ובנותיו והיא שקעה בדיכאונות. בצר לה – כשהוא מבלה את זמנו עם נערים אומללים ומזדמנים, נקשרה בינה לבין גבר נשוי מערכת יחסים אסורה שהוא ידע עלייה, וכך גם ידעו אחיו, אחיותיו, וכמובן אביו, הזקן הממרה – אליקים שלזינגר. לצד מערכת החסים האסורה הזו התוודע ה הפרוצה לבית שלזינגר גם לסמים ושקעה בהם. גם ילדיו של מאיר שלזינגר נפלו בתחתית החבית הזו ולצד בני דודיהם (ילדיו של אחיו ישעיהו שלזינגר) הם פרקו עול מצוות והתרועעו ביחסים אסורים גם עם גויים וגויות. משהחל אברך מקומי להשמיע את קולו בעניין מיד עקר מאיר שלזינגר עם משפחתו למונסי הרחוקה, באמתלה שבעצם הוא הלוך לייסד "מוסד תורתי" בארה"ב.

                                                   העניין ההלכתי

     לפרשת מאיר שלזינגר ישנן השלכות הלכתיות מאוד קשות, וכדאי ליהודים חרדים לחשוב שוב פעם על עניין שידוכיהם עם המשפחה המורחבת של שלזינגר, ובמיוחד עם צאצאיו של מאיר שלזינגר. אין ערבות שאשתו של מאיר שלזינגר לא הייתה עם גברים נוספים לפני פרשת אותו הגבר, ומכאן שבניו ובנותיו של מאיר שלזינגר אינם אלא ממזרים שהולידו לימים פסולי חיתון, העומדים לשידוך גם בימים אלה. הגיע הזמן שהחוגים המסוככים עליהם יתעוררו ויחרימו את המשפחה הזו – שכול כולה תועבות, גניבות וטיפוח נכרים כיהודים. כדאי למחותני המשפחה הזו לבדוק מיהם הם מחותניהם ומה קורה באמת ב"שטח השחור" הזה.

      

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה