יום רביעי, 2 בנובמבר 2016

יריב לוין הוא רק המשל

בס"ד
                יריב לוין הוא רק המשל / הרב אליהו קאופמן
      נא לא להתקיף יותר מדי את יריב לוין שר התיירות, רק משום שטען באוזני ח"כ עיסאווי פרג' ממר"צ, כי "לא היה שום טבח בכפר קאסם". אני באמת מאמין ללוין שהוא לא התכוון לשקר באותם רגעים, הוא פשוט רק נהג את "מנהג המקום" בישראל הפוליטית לשקר לעצמך ולהאמין לשקר שלך.. ומדוע אני כל כך "סלחן" כלפי לוין? משום שיריב לוין איננו רק "פשיסט" מהליכוד המייצג דעות כאלה אלא שיריב לוין הוא דווקא ה"רוב הישראלי הדומם". בכך לוין איננו שונה מאנשי ה"מחנה הציוני", מ"כולנו" וכמובן מ"יש עתיד"ושאר הגורמים הפוליטיים של ה"קונצנזוס הלאומי", אשר מיד מכחישים אולטימטיבית כל פשע ישראלי ציוני היסטורי גם אם העובדות מצביעות אחרת. זוהי תסמונת אמוציונאלית של הכיבוש שלא התחיל דווקא בשנת 1967, ואולי אפילו לא רק בשנת 1948. זוהי תסמונת של פחד מלהודות כי ישראל עורכת פשעים נגד האנושות בדיוק כמו מדינות אחרות בעולם. זוהי התסמונת שלהאמין לשקר שאתה עצמך המצאת כדי להמשיך להאמין לשקר אחר שלך: היותך "סגולה מוסרית" לכל העולם. זוהי התסמונת שצריך להצדיק כל פשע כחול לבן כדי שלא להתלכלך בלכלוך שכבר התלכלכת בו, ושכולם יודעים שהתלכלכת. מדור לדור המנהיגות הישראלית נעשית טיפשית יותר ולכן מה שידע בן גוריון לכבד, כשנתפס בקלקלתו בכפר קאסם, כבר לא יודעים לעשות זאת נתניהו ואפרוחיו.
     הטבח בכפר קאסם היה ונברא בדיוק כמו שגניבת ילדי תימן הייתה ונבראה. הטבח ה"ממלכתי" הזה היה ונברא בדיוק כמו שראשי הציונות התעלמו מניטבחי השואה. הטבח בכפר קאסם היה ונברא בדיוק כמו שבמחנה עין שמר רצחו השומרים יהודי מתימן שמחה על חילול השבת. הטבח בכפר קאסם היה ונברא בדיוק כמו שעולי המזרח הופלו לרעה מלכתחילה בעלותם לארץ, ובדיוק כמו שראשי המחתרת הציונית בעירק הניחו פצצות בבתי הכנסת בבגדד. הבעיה מתחילה רק כשאומרים את האמת בפרצוף הישראלי, ואז יש לא רק לוין אחד אלא הרבה לוינים, ומכל המפלגות.

      כמדברים על כפר קאסם מיד יקפוץ לוין כזה ויכחיש. כשמדברים על מעללי הציונות בשואה מיד יקפוץ לוין אחר ויכחיש. כשמדברים על עקירת הדת במחנות העולים מיד יקפוץ הלוין השלישי ויכחיש. כשמדברים על גניבת ילדי תימן מיד יקפוץ הלוין הרביעי ויכחיש. וכל לוין כזה יכחיש את הלוין האחר. כי כל לוין כזה מגן בחירוף נפש על המחנה ה"טהור" שלו, שנתפס בקלקלתו. הבעיה היא שעדיין לא קם גוף אחד ומאוחד של כל קרבנות ה"ישראליות הטהורה" הזו, ושיאחד תחת שורותיו את כל אלה שהעובדות ההיסטוריות מוכיחות שהם נפגעי "מעשה המרכבה" של המדינה הזו. דרך אגב, בגרמניה, בארה"ב, ברומניה ובטורקיה למדו מזמן להתייחס אל הפשעים המקומיים בביקורת עצמית והיסטורית. כאן עוד חזון למועד...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה