יום שלישי, 22 באוקטובר 2019

הקידמה האנרכיסטית


בס"ד
            ה"קידמה" האנרכיסטית" / הרב אליהו קאופמן
      ההתמכרות והסחר בסמים הפכו אצל ה"חושבים" מעיתון "הארץ" ל"קידמה רעיונית" ואילו המלחמה בסמים הפכו אצלם ל"פרימיטיביות". עולם "מתקדם" שצועד הפוך, לתוך תהום תרבותית, ולא פלא הוא שצפויה בעתיד עליית פוליטית של מדינות מזרח אסיה ושל העולם המוסלמי.
     קשה להאמין למקרא העניים אבל בדורנו בו אנשי התועבות הם "בני תרבות" ואילו השמרנות היא "פרימיטיביות", הרי שהכול יכול להתרחש, כאשר ההזוי הופך לרצוי ומצוי גם יחד. עיתון "הארץ" "העיתון לאנשים חושבים", פרסם השבוע אזהרה לכול המסוממים הישראלים באלו מדינות לא לבקר משום ששם הם עלולים להיעצר ואף לידון למוות על שימוש ומסחר בסמים. מילא האזהרה הזו, שיכולים בעיתון ה"חושב" לתרצה ב"פיקוח נפש" ו"אחריות לאזרחים הישראלים בחו"ל", אבל מתוכן הכתבה מאמר, עולה בהחלט ריח של הבעת דעה נגטיבית נגד המדינות החוסמות את הסמים ולטובת המדינות המאפשרות את שיגעון הסמים. המדינות המאפשרות את השימוש והסחר בסמים מוגדרות שם כ"מתקדמות" ו"מפותחות" ואילו אלה שנלחמות נגד אנדרלמוסיית הסמים מוגדרות כ"פרימיטיביות" ו"חשוכות". אפילו ישראל מותקפת באותו רשימה ומוגדרת כ"פחות סובלנית" ו"פחות מתקדמת" מאשר...לבנון! כול זאת משום שבישראל קיימת עוד ענישה נגד סחר ושימוש בסמים ואילו בלבנון השסועה והאנרכיסטית אין כזו אכיפה, משום ששם החוק הוא צחוק. אבל עבור עיתון "הארץ" ועורכיו ה"קידמה" נמדדת בהתמכרות לסמים.
                                               ה"מדינות החשוכות"
       בין המדינות ה"חשוכות" נמצאת גם מעצמה תעשייתית ותרבותית כיפן, אך היא מוגדרת ברשימה כך רק משום ששם חוקי מיגור הסמים הם חזקים ואקטיביים. המדינה האירופאית המבוקרת ע"י "העיתון לאנשים חושבים" היא שבדיה, כי שם למדו לקח מפתיחת שוק הסמים. במדינה זו הייתה מכירת הסמים חוקית ופתוחה אבל לאור האנדרלמוסיה והאסונות החברתיים, החוקיים והתרבותיים שאירעו בעקבות כך הרי שהשבדים שינו את גישתם והפכו למחמירים נגד הסמים, מקרב האירופאים. יש לציין כי הרשימה ב"הארץ" כמעט ושלא הדגישה כי בכול המדינות שנוקטות בחומרה נגד הסמים הרי שקיים היתר לשימוש בקנאביס רפואי. דהיינו, המלחמה בסמים באותן מדינות איננה דוגמתית ואנטי בריאותית אלא בהחלט הגיונית. אבל את ה"אליתה" מעיתון "הארץ" זה לא כול כך מעניין. הם תמיד יהיו בצד האנרכיסטי של צריכת הסמים, התפשטות התועבות והריסת המשפחה.
                                                 ישראל העתידית
         הרשימה בעיתון "הארץ" מוכיחה לנו כי דרכה של ישראל העתידית מנוהלת ע"י קבוצת מיעוט אוונגרדית ותימהונית שהאנרכיה ולא הדמוקרטיה החוקתית, בראש מעייניה. זוהי תרבות של מאבק בכול יסוד חיובי שבא לדכא סטייה מהנורמות. ה"אינטלקטואליים" מעיתון "הארץ" הם "אנשים חושבים" כי הם חושבים ההיפך מהנורמות החברתיות המוסכמות. העיתונאים הללו הם "אנשים חושבים" כי מחשבתם היא להרוס כול "עולם ישן" גם אם ה"עולם החדש" שהם מעלים יביא לאנדרלמוסיה ולהפקרות. מפרסמי הרשימה אינם נותנים דעתם לנזקים הבריאותיים והנפשיים שהסמים גרמו, גורמים ועוד יגרמו. העיקר אצלם "חופש הצריכה". הסמים מוציאים לא רק נזקים בריאותיים ממשתמשיהם אלא מוציאים בני אדם שמוחם והתנהגותם עוותה בגלל השימוש בסמים מקלים ועד חמורים. התוצאות החינוכיות והפוליטיות תרבותיות הן בעלות משמעות קשה מבחינה חברתית. מנהיגים ומובילי "תרבות" מעוותים צומחים מאותם משתמשים ומובילים את מדינותיהם וחברותיהם רק לתוהו ובוהו ולאנרכיה פוליטית, תרבותית וחברתית. ישראל היא חלק מכך, וכך גם ארה"ב ה"מעצמה הגדולה בעולם" ושאר מדינות המערב. לא לחינם יבכו מחר מדינות המערב על כך שההגמוניה העולמית תעבור למדינות מזרח אסיה ולעולם האסלאמי. גם יוון ורומי התפרקו מריקבון של תאוות חברתיות, אבל הסמים הם צעד אחד קדימה גדול יותר להאצת אלה הסוגדים להם, עד שיהפכו לעפר ואפר. מדינת ישראל והיהדות החילונית הם חלק בלתי נפרד מהצרה הזו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה