יום ראשון, 5 בפברואר 2017

מישרים קו עם הפשיזם הניאו נאצי

בס"ד
         מיישרים קו עם הפשיזם הניאו נאצי / הרב אליהו קאופמן
         מנחם בגין, חיים לנדאו, איתן לבני ודב שילנסקי מתהפכים בקברם כאשר הם רואים – דרך מסך העולם הבא, את צאצאיהם הפוליטיים, במפלגת הליכוד, כורתים ברית עם ממשיכי הנאציזם באירופה, ובראשם המפלגות הניאו נאציות של אוסטריה וצרפת. נכון, בשנים שהפשיזם האיטלקי עלה היו לא מעט יהודים שהצטרפו לרעיונותיו, ובראשם אותו זאב העונה לשם ולדימיר ז'בוטינסקי. אך משגילה האחרון כי הפשיזם הלאומני בו דגל עלול להיות מכוון נגד יהודים כמותו, הרי שהוא עשה תפנית וחזר בו מתמיכתו הרעיונית בו. אבל זו הייתה חזרה על תנאי עם ריח של באושים. הסכמה של איש כופר יהודי עם כל מה שהפשיזם והלאומנות מיצגים בתנאי שלא יפגעו לאומנים כמותו. לאחר השואה המרה התנערו ממשיכי דרכו של ז'בוטינסקי – ובראשם מנחם בגין המנוח, מההליכה בתלם הפשיסטי – הניאו נאצי. מלחמתם נגד השילומים מגרמניה הייתה אמורה לפתוח "דף חדש" , של ימין ציוני נגד ניאו נאציזם עולמי. אבל מותם של אנשי הימין הישראלים – שראו מול עיניהם למה הביא הימין האירופאי, החזירה את אנשי הליכוד לדרך ההיסטורית של ולדימיר ז'בוטינסקי, לברית עם אלה שהגמרא רואה בהם את עמלק ומקורם בהשקפתה הניאו נאצית של "גרממיה של אדום". דוד שאין – יו"ר צעירי מפלגת הליכוד, שפגש לא מכבר את ניקולא באי , מזכ"לה של הניאו נאצית מרין לה פן מצרפת, עשה עוד צעד לקראת צירופה של מפלגת הליכוד לאינטרנציונל הניאו נאצי של אירופה. הכול באמתלא של "ג'יהאד נגד האסלאם".
     אינני אוחז אישית מכל תאריכי "ימי השואה" למיניהם כאשר חלק מהם בכלל נופלים בתאריכים יהודיים שאסור לציין בהם עצבות, אבל הליכוד הלאומני תמיד קידש את הימים
הללו – שהרי דת ישראל באמת לא עניינה מעולם את ז'בוטינסקי האב ולא את ז'בוטינסקי הבן ואת חברו, פר' בן ציון נתניהו ושאר בני ביתו שירדו לארה"ב. הליכוד – זה של בגין האב לפחות, אץ ורץ מיום שואה למשנהו וזעק את "לא נשכח ולא נסלח". והנה בדור שלאחר מנחם בגין האגדי לא רק שהליכוד כבר איננו מניף את דגל המלחמה במורשת הנאציזם אלא שבכיריו מתחברים לדגל הזה מהדלת האחורית ששמה "המלחמה באסלם". ואילו ביום שהעולם קבע את "יום השואה הבינלאומי" הרי שהנה הולכים ראשי הליכוד להשתכשך בבריכות של מלונות עיר החטאים ששמה אילת, וזוללים וסובאים. מנחם בגין היה זורק את כל הליצנים הללו מהליכוד או לחילופין הוא היה פורש מהם. האנטי ערביות המצועצעת של הליצנים מירי רגב ואורן חזן המופלא חשובה יותר לליכוד מהמאבק בניאו נאצים. מעניין מדוע בני בגין – בנו של מנחם בגין, איננו פוצה את פיו כח"כ מהליכוד נגד ההתקרבות הזו לנאציזם. בעיניינים אחרים בגין הבן יודע להיות אופוזיציה לחבריו, אבל בנושא הזה – שכל כך הרבה דם ניגר ממנו, הוא פתאום תופס "פוזה" של שלושת הקופים. בכלל זה עצוב לראות כיצד הליכוד מתחרה בשמאל בהצבת ח"כ שיהיה לפה ולאוזן לאנשי התועבה וכיצד שרן השכל מהליכוד רוקדת על במה אחת עםתמר זנדברג ממר"צ על שעשו עוד צעד להפוך את הסמים לכשרים, ועוד ע"י שר משטרה מהליכוד. קשה לי להאמין שלמהפך הזה ייחל מנחם בגין המנוח בשנת 1977.
       אבל הגלישה לתהום הניאו נאצית לא החלה ב"ליכודיאדה" או בדוד שאין הריק מתוכן רעיוני כלשהו. זה החל אט, אט כבר לפני מספר שנים. את המפגשים עם שונאת היהדות וישראל הזו – עם מארין לה פן, כבר החל הליכוד לפני מספר שנים כאשר רוני פרושואר, אז שגריר ישראל בבריטניה ולימים הנציג הישראלי באו"ם, כאשר הלה פגש את הערפדית הזו בחדרה ושהה שם כעשרים דקות, כשלאחריהן הוא בכלל טען כ לא ידע לאיזה חדר נכנס, את מי פגש ומאיפה הוא יצא. זה היה בימים שאותה ניאו נאצית הסיתה נגד היהודים בצרפת וקראה לנבחריה העירוניים להפסיק את סיפוק האוכל הכשר לבתי הספר היהודיים. אבל
באמת, מה לפוקר כפרשואר ולאוכל כשר?...
     גם פר' הלל וויס מהימין הסהרורי היה מ"חלוצי" מפגשי הימין הישראלי עם הניאו נאצים מאירופה, ובראשם "מפלגת החירות" האוסטרית, ממשיכת דרכו של האנטישמי וצורר היהודים היידר, שגם ממשלת אוסטריה רואה במפלגה זו סכנה נאצית. יהודי אוסטריה יותר מנבוכו בעניין הזה. אבל את הימין ה"פטריוטי" של ישראל זה בכלל לא מעניין. איוב קרא – כיום שר בלי תיק אבל בהחלט מזיק, עלה גם הוא על העגלה הניאו נאצית הזו והחל לרכב עלייה בסימן של "ביטחון ישראל". האיש הזה רחוק מלייצג את העדה הדרוזית, שמעולם לא התערבו חכיה השונים בעניינים פנימיים יהודים. לפני שטווים במשרד החינוך תוכניות על השואה לבני הנוער הרי שצריך לקחת את האיש הזה ולהנחיל לו את "מורשת השואה" וכך אולי הוא יבין מה עברו יהודים במחנות המוות מאלה שהם כיום בני בריתו. בכלל, מר קרא בזמן האחרון מצטרף לחוגים ההזויים ביותר ביהדות הדתית כמו ה"משיחיסטים" מחב"ד והכהניסטים של אלי ישי. אם ברצונו להתגייר אז אהלן וסהלן אבל אם ברצונו סתם לעורר מהומות אז שיחזור למורשת של ח"כים דרוזים כזיידן עטשי, שפיק אסעד, אסעד אסעד, עמל נאסר א-דין ואחרים, שמעולם לא נקטו עמדה בין יהודים ליהודים, ועוד בנושא כה רגיש כמו ברית עם ניאו נאצים.
      ולכל המחוצפים הללו היה עד לא מכבר בן ברית נוסף שנמנה על הח"כים הסוררים שמושיטים יד לנאציזם להרים ראש נגד היהדות והיהודים באירופה. האיש הזה היה (ואולי עדיין הינו...) הנציג ה"חרדי" בכנופיית חובבי הניאו נאצים החדשים. זה היה ח"כ לשעבר
מש"ס – מר ניסים זאב, שרק הח"כ המנוח, בנימין בן אליעזר, מנע מהזאב הזה להביא לפרלמנט הישראלי את חבריו הניאו נאצים מאוסטריה, ממשיכי דרכו של הפיהרר היטלר ימ"ש.
    ה"פילוסופיה" העומדת מאחורי הברית הזו היא בעצם איחוד הכוחות ה"לבנים" נגד האסלאם באירופה. אבל מאחורי ההשקפה המעוותת הזו עומדת תפיסה יותר מעוותת, תפיסה שזאב הערבות מש"ס לשעבר פלט: להרע את מצב היהודים במערב אירופה כדי שהם יעלו לישראל, ומנגד להגיש עזרה לניאו נאצים הללו נגד מהגרים אסלמיים באירופה, גם אם היהדות המקומית שם תיפגע אח"כ מאותם מוסלמים. זוהי השקפה ציונית וותיקה – שלפני עשרות שנים הייתה נחלת הציוניות השמאלית, שפעלה להרע את מצב יהודי אירופה בשואה המרה כדי שע"י הקזת דמם של האומללים תקום מדינה ציונית.
    כבר היום – עוד לפני שהמצורעת הצרפתייה נבחרה לנשיאת צרפת, היא כבר מדברת גבוהה על איסור כיסוי ראש ליהודים ב"מלחמה נגד האסלאם". כאמור, לפני כשנה היא פעלה נגד האכלת ילדים יהודים באוכל כאשר – כנאה כחל ממלחמתה בשחיטת הפולחן המוסלמית. ובאוירת העליהום האנטי יהודית באירופה לא פלא אם מחר תחליט אותה ניאו נאצית לבטל את ברית המילה היהודית כחלק ממלחמתה בברית המילה המוסלמית. מטרתה לחסל את היהדות כיהדות ולהעלים בהתבוללות וגרוש את העם היהודי. זוהי ממשיכת שורפי התלמוד הצרפתים. אבל מה איכפת לפוקרי הליכוד שיהודים בצרפת לא יאכלו כשר ושתיאסר עליהם ברית המילה?! זו תהיה עוד סיבה להביא את יהודיה של צרפת לישראל ולהמשיך להעבירם על דתם. מה שעשתה הציונות השמאלית לפני ואחרי השואה מאמצת הציונות הימנית, וביתר שאת.

      ולסיום הרי שהבלבול הרעיוני השורר בליכוד כבר מזמן גלש מעבר לכל פרופורציה. בליכוד כיהנו ומכנים לא מעט ח"כים יוצאי מרוקו. מי כמותם – וכמו אותם מצביעי ליכוד הרבים שמוצאם ממרוקו, יודעים היטב כי סכנת הערבים איננה גדולה מזו של הגרמנים ובני בריתם הנאצים. צרפת ממררת ללא מעט ערבים מרוקאים את החיים כדי לזנוח את דתם. החלק הארי של יהודי צרפת כיום מקורם באותה מרוקו וכדאי להזכיר להם, וכן למירי רגב, לדוד ביטן, למיקי מחכלוף זוהר, לאמיר אוחנה, לדוד אמסלם וחבריהם כי לפני זמן לא רב הציל את הוריהם וזקניהם מהשמדה מלך ערבי בשם מוחמד החמישי, לאחר שאבותיהם הרעיוניים של חבריהם לניאו נאציזם של היום רצו להשמיד את יהודי מרוקו. אבל "הכרת הטוב" של מוסתי הליכוד באה בניתוץ האנדרטה באשקלון לזכרו של אותו מלך – שהיה מחסידי אומות העולם, כאשר ראש העיר דאז, אלי דיין, בנה עבורו את האנדרטה הזו, לזכר אותה הצלה. הליכודניקים הרסו אותה רק משום שמדובר היה בערבי. וכיום לליכוד יש "הכרת הטוב" חדשה לזכר הצלת אותם יהודים במרוקו – הליכוד פשוט מתחבר לאותם ניאו נאצים כדי להרע לצאצאי אותם ערבים וברברים מרוקאים שלפני כשבעים שנה הצילו את אבותיהם. רק הליכוד יכול! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה