יום חמישי, 18 באוגוסט 2016

ןחומץ בן חומץ

בס"ד
                  חומץ בן חומץ / הרב אליהו קאופמן
      העבירה הקשה ביותר ביהדות, שאין לה כפרה ממש אלא בתשובה ארוכה, מרה וזועקת היא חילול ה'. כאשר יהודי מלובש בכל המדים הדתיים ומתנהג בהפקרות אנטי דתית הרי מחלל שם שמים, שכל רואיו עלולים להידרדר באמונתם בבורא עולם בן רגע, ואילו לרגע הזה ממש חיכו שונאי הדת, כדי להוכיח את צדקת התפקרותם. זו גם הסיבה מדוע שלעבירת חילול ה' יש את הקוד הקשה ביותר נגד ריבונו של עולם. חילול ה' הוא ביזויו של ריבונו של עולם והפיכת תורת משה לפלסתר. לפני מספר שנים – כש"נטורי קרתא" יצאו לאירן, לפגישה עם הארגונים הניאו נאציים, ידע הפרסומאי ההפכפך והמלוקק ששמו דודי זילברשלג ובעל החזות ה"חרדית (זה שנתפס עם המכנסיים למטה במלון, לצד נערת ליווי...) ידע לא רק לסנוט ב"נטורי קרתא" (דרך עיתונו לשעבר – "בקהילה") אלא בכל אנשי ה"עדה החרדית", וטען כי יפה יעשו אם יקדשו שם שמים כהצעתו של אדמו"ר מנוח מת"א, ויגלחו את זקניהם, ובמיוחד את פאותיהם. ולכן יואיל נא הוא עצמו לקיים את הצעתו לא רק לעצמו אלא במיוחד לבנו הסורר ששמו אלימלך זילברשלג.
      זכותו של כל אדם לבחור את דרכו בחיים ואף לומר זאת בגלוי אבל לא יתכן ששני אנשים בוגרים – אב ובנו, ילבשו מחלצות דתיות ולעיני כל יתפקרו בקול צחוק רועם עד לביזוי אמינותה של תורת ישראל. מיהו דודי זילברשלג (שכבר הספיק במשך שנים מעטות  להתרועע  עם אנשי הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית עד שלימים הפך לראש אגף הפרסום של הרשימה הכהניסטית ההזויה ששמה "יחד") זאת כבר למדנו, וביהדות החרדית כבר לא יעזרו לו שום הסברים ובכיות. האיש שנתפס עם המכנסים למטה וחזר מירושלים הקדושה לחיפה לא יוכל עוד לשקם את עצמו אלא אם באמת יעשה את "תשובת המשקל" הכבדה ביותר שיש בעולם, וזה ממש לא נראה באופק. אבל מסתבר שמי שסיים את הקריירה האופורטוניסטית והקונפורמיסטית שלו משום מכנסיו המושפלים, לא רק שאינו עושה תשובה אלא שולח לזירה ממנה הודח את בנו הצעיר, כדי להתחיל שם את חילול ה' שנפסק, והפעם כשמכנסיו של הצעיר מושפלים מלכתחילה.
       הרוח המתירנית – חילונית נושבת זה יותר מעשור ביהדות החרדית כתוצאה של זרמים חיצוניים ו"ממלכתיים" המנסים בכל כוחם להעביר את מורשת הדורות מן העולם. הדבר לא היה מתאפשר אלמלא "כת העץ של הגרזן". וקת העץ הזו הם המשת"פים החרדים שהפכו את ההסכלה הפוקרת ואת כל מה שגדולי ישראל מהדור הקודם הזהירו ממנו, לחלק מה"הווי התרבותי" של היהדות החרדית. דודי זילברשלג היה "עמוד האש" של כפירה זו והוא זה שגידל וטיפח "חיילים" ו"חיילות" כמותו בתוך התקשורת והציבור החרדי כדי לשנות את עולם התורה והיהדות לעולם הבידור והריקנות. בין גידולי הפרא שלו ניתן להצביע על ליצנים שאין ולא היה להם ריח של תורה ודרך ה', מיונתן שרייבר, רבקה פאלוך וקובי אריאלי ועד שרה גל. ומעניין שמרבית בני טיפוחיו של האיש פרצו יפה לתקשורת החילונית – ועוד לזו האלקטרונית. מהלך מתוחכם שתוכנן מראש בין ה"ממלכה השביעית" החילונית והאנטי דתית של ישראל לבין סוכניה בעלי החזות החרדית. אבל – כמו שאומרים ב"סלנג" הישראלי, הרי שבנו של הזילברשלג הזה – אותו אלימלך זילברשלג, ירד לזנות ממש, והייתי אף טוען כי כך הם הדברים תרתי משמע.
      הנה מגיע "שייגץ" וינוקא בן 19 – דל כישרונות, ומשתלב פתאום ב"תאגיד השידור". אין ספק שמר זילברשלג הוא האיש שגלגל את התפוח הרקוב שלו לממלכה ממנה נשר משום שמכנסיו נפלו כשניסה לקפוץ מעל הגדר החרדית. ואותו ינוקא זוכה לראיונות כבירים בתקשורת שונאת הדת הזו, משום שלטיפוס כזה הם מייחלים בדיוק כמו שאישי ציבור אנטי דתיים דואגים לבחור ליצנים כיונה מצגר ודומיו ל"רבנים ראשיים". עומד לו ה"שייגץ" הצעיר הזה ואף מכתיר את עצמו ל"מלך" – מול ליצני התקשורת האנטי דתית, והם נותנים לו גיבוי למרות שפתו העילגת והשכלתו הרדודה, השואפת לאנלפאבתיות, הן בתורה והן בכלל המדעים. אבל "ירידתו לזנות" קשה מכל ומוכיחה שלאיש הזה אין ולאו קשר כלשהו עם מסורת ישראל, למרות שלבלרי הפוקרים מציגים אותו כ"חרדי".
      במסגרת ה"פייסבוק" הרעשני אנו מוצאים תמונות של "עשרת הצעירים הסקסיים בישראל" ובהם תשעה בוהמניינים חילוניים, שתרבות השיקוץ והגוף היא משנתם, ולצידם את הפרחח הזה, שמצטלם שם עם "שעטנז" של פאות ארוכות אך מגולח למשעי. משהו שבין חג הפורים לקרנבל בברזיל. המילים המשוקצות הללו וההשתתפות הפרוצה הזו ב"פייסבוק" ההולל ועם התוספת המילולית הפרוצה בעריות, נקראים בלשון היהודית במילה אחת בלבד: זנות. והנה מה גדול קלון הדור כששום רב שמכונה "גדול הדור" אינו יוצא נגד השרץ הזה ואינו מבקש להוציא אותו ואת אביו התומך בו מכלל היהדות החרדית. אני מכיר עשרות ומאות יהודים שאינם חובשי כיפה ומוגדרים רק כ"שומרי מסורת" ואפילו פחות מכך שיקיאו כשיציעו להם להיות חברים בכנופיית ה"פייסבוק" הזו, ועוד יותר יקיאו משיראו במו עיניהם איש בטל זה מופיע שם ב"חזות חרדית".
      בחסידות "סירט - ויזניץ" בחיפה, שם צנחו הזילברשלגים לאחר מפלתם בירושלים, צריכים לעשות חשבון מהיר להעפתם של האב – ובמיוחד בנו, מהחסידות שאם לא כן הרי שצעירים חסידיים רבים יתפסו למחלה הממהרת הזו של חילול ה', עד להיותם דוגמני זנות ממש. את זילברשלג הצעיר – מפיץ הניאוף ב"פייסבוק", יש לשקול אם בכלל לצרפו למניין חרדי כלשהו. אבל הצביעות בהתייחסות לזילברשלג הזה איננה נעצרת בקהילתו בפרט וביהדות החרדית בכלל אלא בהחלט גולשת למפעיליו החילוניים.

       הרבה תילי תילים של דברים נשפכו בענין הצורך לגייס את הנוער החרדי. כל שבוע עוצרים בחור ישיבה הגון אחר על אי התייצבותו, ואפילו לבחורה חרדית הגיעה ה"משטרה הצבאית"! והנה לפנינו בחור צעיר – שאביו ואימו הם מראשי המסיתים לגייס את החרדים (והם עושים זאת מתוככי היהדות החרדית...), ושכבר בגיל 19 הוא מסתובב עם מיקרופון ומקשקש באינטרנט במקום לרוץ על הגבעות במדי זית! לא שמעתי את אבירי הלוחמים לגיוס החרדית – כמו לפיד, שלח, שטרן ושאר חברי מפלגת "יש עתיד", שיבקשו דו"ח על מה ולמה שוחרר הקשקשן הזה מהצבא וכיצד תאגיד ציבורי מקבל לשורותיו אחד שלא שירת בצבא. מסתמא שה"שרות הצבאי" של זילברשלג גו'ניור הוא בעצם מלחמתו בהשקפה החרדית ובניסיונותיו לקלקל את הנוער החרדי, בשרות התקשורת החילונית והאנטי דתית...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה