יום שני, 23 במרץ 2015

החברים של שלזינגר

בס"ד
     החברים של שלזינגר / הרב אליהו קאופמן
       בחודש אדר הסתובב בלונדון פרחח שכל כולו זוהמה רוחנית. האיש – אספן כספים לעת מצוא, ששום יראת שמים איננה בקרבו, לא הפסיק לגדף את גדולי ישראל ועוד לכנותם "בהמות"! במיוחד פגע הלה בכבודו של הקדוש רבי יואל טיטלבאום, האדמו"ר האגדי והנורא של חסידות סאטמר. הפרחח – שלמד במאורת "מיזרוחניקים" בעיר העתיקה בירושלים, נאם ונהם לפני כל קבוצה שפגש נגד האדמו"ר הקדוש וכינה את כתביו של האדמו"ר הקדוש "הזיוף הגדול ביותר ביהדות". כמו כן טען שמראי המקומות שציין האדמו"ר זצקו"ל בכתביו הם "שקריים ומזויפים". מנגד, האיש נעלם לא פעם למקומות אפלים ומשהוכיחו אותו על   כך – בליל פורים לפני קריאת המגילה, הוא איים "לחסל חשבונות דרך אחי שיש לו קשרים עם רבנים גדולים". מיד לאחר קריאת המגילה נס הפחדן על נפשו ולא רצה לחזור לשוחח עם באי בית הכנסת בלונדון על האשמות שהואשם, כי בילה במקומות מפוקפקים. שמו של האיש הוא חיים חנון מירושלים, בן למשפחת חנון שרובה שייכת ל"עדה החרדית" וחלק ממנה מציג את עצמו כ"אשכנזים" בעוד שמדובר בספרדים לכל דבר. ה"רבנים הגדולים והחשובים" שבשמם איים חנון שאחיו יסתייע לפגוע במי שיחשוף את האמת עליו הם כמובן אליקים שלזינגר ובניו, שהם מקלט וסיוע לכל פושעי ורשעי ישראל. בחודש אדר הם גם סייעו לכמה עושי צרות ופושעים שהגיעו ללונדון ולבריטניה מערים חרדיות בישראל ושנודעו בהיותם מפירי חוק ורחוקים מיהדות. העזרה השלזינגרית מתבטאת בלינה , באכסניה ובגיוס כספים לאותם גורמים מפוקפקים ומהם השלזינגרים מקבלים אחוזים שמנים.
   והנה אותו חנון – שגם הוא זכה לעזרתם, הינו אחד שמגדף את מערכות ה' ואת האדמו"ר מסאטמר אך לשלזינגרים הרשעים זה לא מפריע לעזור לו ובו בעת להציג את עצמם בעולם בכלל ובלונדון כפרט כנאמני חסידות סאטמר. לי אין שום פלא בעניין שהרי לאחר ששלזינגר הזקן הממרה מסייע לרפורמים ופוקרים בעולם לסחור בבתי עלמין וממומן מהם וטס ב"אל על" הציונית הנה הוא ממרר בבכי של תנין על "גזירת הגיוס" של החרדים בישראל ומציג את עצמו כמסייע ל"בני תורה" ומחזק את ידיו של הגר"ש אוירבך. כל זאת לא מפריע לזקן הממרה שלזינגר ולבניו הרשעים לסייע בידי ציונים כמו מייקל שודריך מפולין, מנחם הכהן הח"כ השמאלני לשעבר ועוד מיני מינים כמותם. אז מה הפלא שהמנוולים הללו תומכים גם באחד שמבזה את האדמו"ר מסאטמר אך מנגד הם משייכים את עצמם לסאטמר?...
                                       יהדות המרמה ב'

         למלאכי החבלה של "יהדות התורה" אין גבול בביזיון דת אש למו ובהיגררות אחר הרפורמים של ש"ס. הסרטון הפרוץ – על חילוניים שתומכים במושחתים הללו, חושף כי מפלגה זו איננה אלא מפלגה חילונית מוסוות שבינה ל"אגודת ישראל" שלפני השואה אין שום קשר. בסרטון המתועב הזה נראה זוג חילוני שמשתמש ב"סמרטופון" (על משקל סמרטוט...) שנאסר לשימוש חרדי , ומביע תמיכה ב"יהדות התורה" על עזרתה להם בדיור. אינני נכנס כאן לעצם הנקודה ההשקפתית של סיוע ב"ישוב ארץ ישראל" למחללי שבת ופוקרים, שהרי מה למפלגה המתועבת הזו ולהשקפה הטהורה של ה"גאון מוילנא", ה"חפץ חיים" וה"חזון אי"ש", אבל לא רק בכך חטאו המנוולים הללו. את אותו "סמרטופון" שהם טוענים כי "רבניהם" אסרו הרי שהם מציגים לראווה ולגאווה בשידור הבחירות שלהם. וכקינוח הם מציגים קרבת עריות ממש בין חילוני לחילונית , ששערה פרוע. אפילו דתן ואבירם – רשעי ישראל מדור המדבר, לא העזו להביט באשתו גלוית השיער של חברם און בן פלת. המנוולים מ"יהדות התורה" מנמקים את מעשיהם שהמדובר היה ב"זוג חילוני שהוא נשוי באמת". זו באמת תשובה "שייגיצית" ממדרגה ראשונה, שהרי לפי ההיגיון העקום העקום והעכו"ם שלהם בעתיד ניתן יהיה לצפות במעללי תועבה של זוגות חילוניים ש"נשואים באמת" וכמובן להביט שוב ושוב בערוות ששיערן גלוי אם הן "נשואות באמת". לא פלא בעיני שהמפלגה הזו עשתה את מה שעשתה, שהרי אחד מח"כיה כבר נתפס לפני שנים משוטט ברכבו בחוף התועבות של מלון "מנדרין" שליד הרצלייה, ומביט בתאווה באותם בני תועבות. המפלגה המתועבת הזו גם התקנאה ברפורמים של ש"ס – שבבחירות הקודמות הציגו אישה מעורטלת ב"כוכבית הגיור" בטלויזיה, ולכן "קנאת הסופרים" ביניהן הרבתה זימה. אם אפשר היה לירוק לפיהם של עסקני ו"רבני" המפלגה הזו הרי שהייתי עושה זאת בשמחה, שהרי במקום שיש בו חילול ה' אין חולקין כבוד לרב ובטח לא לערב רב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה