יום שישי, 28 במרץ 2014

ליצן החצר

בס"ד
    ליצן החצר / הרב אליהו קאופמן
 לא לחינם פותח ספר תהילים בעניין "אשרי האיש". בתחילה מדובר באשריו של אדם שלא הלך בעצת רשעים, אח"כ כבר מדובר באשריו של אדם שלא עמד בדרך חטאים ולבסוף אשריו של אדם שבמושב לצים לא ישב. וכך באמת באה הנפילה לביב השופכין של היצר הרע. בתחילה האיש "רק" הולך בעצת חבריו הרשעים. כלומר, הלה לא נאשם לבדו אלא הוא הפך לשלישי בגלל חברים רשעים, אבל כשאיש כזה מתרגל ללכת בעצות של רשעים הוא כבר לא עושה זאת רק לפעמים אלא הוא מתחיל לחטוא וכבר אינו עובר ושב בחטאיו אלא עומד ממש במקומות החטא, והבושה כבר מתחילה לזלוג ממנו. אבל הקשה מכל הוא  עצם הישיבה במושב לצים. כאן הוא כבר יושב ולא הולך או עומד, דהיינו הוא מרגיש בניחותא במעשיו הרעים וכאשר מוכיחים אותו הוא פשוט צוחק מהתוכחה ועושה צחוק מדברים רציניים. מידת הליצנות עברה תוכחות רבות של גדולי ישראל בכל דור ודור אך בזה האחרון הכל הותר בליצנותא, ובמיוחד לשם "קירוב הלבבות" של רשעי ישראל , ואף לשם חיקוי והתבטלות בפני האפיקורסים החילוניים. לא מעט דיסקים , הופעות תיאטראליות נוסח יוון ועוד מיני סרטים של פירות באושים נכנסים יום , יום ל"חברה החרדית" ומטמאים את בני ובנות ישראל. אבל מעל לכולם עומד "שייגיץ" אחד בלבוש חרדי שלפני הרבה שנים הוא למד בישיבת חברון וכנראה שבזכות "לימודיו" דאז מותר לו להחטיא את ישראל, לעשות צחוק מהיהדות ובמיוחד להלל ולשבח את האיש ששם לו במטרה להמשיך את ניסיון עקירת היהדות , שבו החלו סבו  ואביו. לא לחינם התישקורת והתשחורת החילונית מביאים את האיש הזה לכל ראיון ובכל נושא מבלי שהבור והעם הארץ הזה יבין בקצה קצהו של הנושא הנדון. הליצן הזה נקרא על ידם "חרדי מחמד" ואת הדגם הזה הפוקרים משווקים לכל בית : כיצד צריך להיראות "חרדי –  חילוני למהדרין". אין לי נגד האיש הזה דבר. יחסינו היו תמיד טובים  והוא עצמו יעיד על כך אבל במקום שיש חילול ה' צריך להניף חנית וכידון גם אם האחרים עברו לשפת "וידום אהרון". האיש הזה סולק מעיתון "יום השישי" בגלל פרשה סרוחה שקשורה לענייני אישות. האיש הזה טופח ע"י דודי זילברשלג ה"מהולל" והאיש הזה הילל את הזילברשלג ה"מהולל". לשייגיץ" הזה קוראים לא פחות מאשר קובי אריאלי.
    כל קיצפי יצא לאחר שהלה – אדם שהיהדות ממש רחוקה מהאמת שלו, הופיע בעוד מופע טמבלויזיוני והפעם הוא הגן על יאיר לפיד. היה זה משדר שהתעסק בכלכלה והשתתפו בו עיתונאים כלכליים. העיתונאים הללו "גמרו את ההלל" השלילי על אותו לפיד השנאה, שהוא כבר דור שלישי לצוררי יהדות חילוניים שבאו מהונגריה. והנה לפתע מובא הליצן הזה  – שגם חבריו הפוקרים כבר העירו לו שחזותו ה"חרדית" היא לצורך מסחרי בלבד, ומגן על אותו לפיד בלא להניד עפעף. הליצן הזה אינו מתבייש לומר מול המצלמות כי ידיעותיו בכלכלה הן בורות פלוס בורות ושואפות לאפס כמותו ממש. אבל הוא גם טען שם כי התרשם מה"אומץ" של שר האוצר שכולם משיחים על הידר תעודת הבגרות שלו. לא במקרה מובא ליצן חרדי כזה למסך הפוקר. בתישקורת הציונית רוצים להציג קלי דעת כ"חרדים אמיתיים" ואפילו כאוהדי צורר הדת לפיד. כך –  ע"י הצנה זו, יראו אלה שבאמת שומרים על תורת ישראל כ"פרימיטיביים" וככאלה שעוד מעט , חס ושלום, ייעלמו מנוף העם היהודי. מאז שקמו המסכילים והרפורמים הרי שכל מטרתם להראות לעולם ולעצמם כי הנה היהודים האותנטיים נעלמים. כך הם הסיתו את הגרמנים,   הרוסים , הצרפתים ושאר עמי אירופה נגד היהדות, כך הם הציגו זאת בלחמת העולם השנייה –  כשהם סייעו לנאצים ימ"ש באי הצלת יהדות אירופה (התנועה הציונית), כך הם עשן זאת ב"קליטת" עולי ערב הדתיים וכך הם ממשיכים עד היום. אבל כיום יש להם משת"פים בלבוש "חרדי" ממש כמו קובי אריאלי הלאומן שגם השמאל הציוני אוהב אותו כי הרי הימין והשמאל יחדיו מטרתם לשמד את עם ישראל.
     שמעתי פעמים לא מעטות את הטענות כי אני ושכמותי "מדברים נגד רבנים". אז רבותי , ב"שולחן ערוך –  חושן המשפט", ישנה התרה ברורה לירוק בפרצופיהם של הרבנים הכי גדולים כשהאחרונים אינם עושים דבר למגר חילולי ה' ולעצור את ביזוי התורה. בזה אחר זה נחשפים "רבנים" שמעולם לא היו דתיים בכלל אך רבנים אמיתיים פוחדים לצאת נגדם. בזה אחר זה נחשפים "רבנים" שנתפסים בזנות ובגזל אך רבנים אמיתיים אינם מעיזים לצאת נגדם. בזה אחר זה נחשפים "רבנים" קלים מנוצות המתירים  עריות , מכניסים הסכלה ליהדות החרדית ומעודדים סרטים ותרבות יוון אך הכל נעלם ונאלם בדום – שתיקה. אך הפעם –  בחודש האחרון, הכל עובר כל גבול. בכל רחבי הארץ ארגנו עצרות נגד אותו לפיד ומנגד כאשר גב' זכייה בר שלום מצטרפת רשמית ליועציו של צורר הדת לפיד  איש אינו פוצה פה ומצפצף. ועכשיו הגיע גם הבור והליצן הזה וממרה את פי ה' בתמיכתו באיש שרוצה שעם ישראל יצא לשמד רוחני, אך אין פוצה פה ומצפצף מבין ה"רבנים החרדיים". איפה מודעות החרם נגד השקצים הללו?! איפה יראת השמים נגד תומכי מחרפי ה'?!

     ולכן רבותי הקוראים , הפסיקו לבלבל לי את המוח נגד הפלפונים האסורים או לצאת נגד "קווי הנייעס" האומללים ותדאגו להוציא מחוץ למחנה את מי שבאמת צריך לזרוק משם לאשפתות ובאותיות מאירות עיניים: את האישה הטמאה והסוררת ששמה זכייה בר שלום ואת המנוול והליצן מחלל שם השמים ששמו קובי אריאלי ובזכות טיפשותו וליצנותו נגד תורת ישראל הוא הפך ליקירם של אנשי התישקורת החולניים. תפסיקו למצוא קרבנות שחושפים את האמת – כמו חיים שאולזון, ותילחמו למען האמת. חיים שאולזון איננו מופיע מחובק ומעורטל עם נשים מעורטלות בטמבלויזיה הישראלית , חיים שאולזון איננו מביע תמיכה בלפיד וחובש כיפה באותה העת, וחיים שאולזון עוד לא הקים מכללה ארורה לשריפת נשמות בנות ישראל, כמו שהטמאה זכייה בר שלום עשתה ועושה. ועד אז אני בהחלט חושב שיש ליישם את הסעיף של שולחן ערות – חושן המשפט", המורה לירוק בפני כל הרבנים הצבועים הללו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה