יום שלישי, 20 באוגוסט 2013

משיירי ההכנסה הגדולה

בס"ד
  משיירי ההכנסה הגדולה / הרב אליהו קאופמן
  אין לאיש הזה כל בושה או שמץ של ענווה. אדמירל השרלטנות מלונדון – אליקים שלזינגר        (שלזינגלד) , הוציא שוב כתב פלסתר המפאר ומכתיר את עצמו כמ"שיירי הכנסת הגדולה" ומגנה את אלה ש"ביזו" את הראב"ד של ה"עדה החרדית", הגר"מ שטרנבוך. אז ככא, סוחר הקרקעות של מתי ישראל –  אליקים שלזינגר, איננו מ"שיירי הכנסת הגדולה" אלא משיירי ההכנסה הגדולה מפשרות על בתי עלמין יהודיים, מהענקת רשות לחיטוטי שכבאי ל"שם מדע השואה" וכמובן לזירוז הנפקת דרכונים –  "באופן רשמי" וב"אופן עקיף" ברחבי מזרח אירופה, ערש מדינות הבננות, שאותן ואת מתבולליהן הוא אוהב. שלזינגר הזה מדבר על "ביזוי תלמידי חכמים" אבל לשונו הארסית וההרסנית היא זו שביזתה את אותו ראב"ד –  הגר"מ שטרנבוך, בפרשת צפת והיא זו שביזתה את הגרי"ש אלישיב , היא זו שסנתה בגאון סעדיה עמור ממנשסתר וביישה אותו בפרהסיה והיא זו שמבזה את הרב דוד שמידל מ"אתרא קדישא" ומכנה אותו "שד". ממנו למדו עכברים מבוהלים ועמי ארצות כהרשפט הבריון וגינסבורג העילג לקלל ולבזות את הגאב"ד של ה"עדה החרדית"-  הרב טוביה וויס, את הגאון רבי דוד שמידל וללכת נגד האדמו"ר מזרע תרשישים, רבי לייבוש מאנטוורפן.
   נזכיר רק כי אליקים שלזינגר לא נרתע לפני שנים לחתן נוכרי מלונדון –  שאף רב לא רצה לחתנו, ולהציגו כ"גר צדק". אותו אליקים שלזינגר ובנו "שייעל'ה" שלחו לא מכבר מכתב תמיכה ב"רב גוי"  מרומניה שמעולם לא הציג תעודת גיור. אליקים שלזינגר הוא תומכו של מייקל שודריך הקונסרבטיבי מפולין ואליקים שלזינגר הוא גם אוהבו בנפש של הח"כ השמלאני מנחם הכהן שהתיר למכור קברים ולהשכיר בתי עלמין ברומניה. אליקים שלזינגר יושב ב"אירועי כבוד" של קהילות מתבוללות ליד נשים ולוחץ את ידיהן והוא זה המלבה את האש ואת הפילוג ב"עדה החרדית" כדי לסחור בעצמות קדמוני ישראל גם בארה"ק.

   אשמאי זקן –  טול קורה מבין עינייך וקיסם מבין שינייך , וסור מהדרך. איש אינו תומך בך משום שאלה ה"חתומים" עבורך הם זיופי קולמסך!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה