יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

על אליאור חן , ארז אלברנס ושאר מזיקים

בס"ד
   על אליאור חן , ארז אלברנס ושאר מזיקים / הרב אליהו קאופמן
     לפני מספר ימים קראתי כי באחת מהתגובות נגד דברי על הזקן הממרה שלזינגר התייחס המגיב גם לטענתי בעניין גיבויים של אליאור חן וארז אלברנס ע"י אותו זקן ממרה וטענו כי "רבנים גדולים וחשובים תמכו באליאור חן וראו בו עדין נפש. מאחר והפרצה גדולה מדי הרי שמאמר זה אמור להיות תגובה לכל אלה הפורצים גדרות ומעניקים גיבוי לכל פרחח מבלי שיבדקו באמת מיהו. אין לי ספק שתמיכתו של שלזינגר לחן לא היתה לשם שמים אלא לשם "יחצ"נות?" ו/או מסחר אבל רבנים ועסקנים חשובים אחרים באמת עטו וטועים בטיפוסי השוליים הללו כחן, ברלנד ואלברנס ולמענם נכתב מאמר זה.
    לא לחינם נאסר עלינו ב"לא תתגודדו" והתורה וחכמיה גדרו את ישראל מן האלימות וציוום על משפט צדק. ומדוע אני מקדים דברים ידועים אלה? ממשום שישנם רמאים שמקורם מהסיטרא אחרא וכמו החזיר הטמא הם פושטים טלפיים ואומרים "ראו כמה אנחנו עובדי עבודת ה'" ואילו בהיחבא הם מקימים כנופיות של רשעים, של מכי איש באחיו ועד לגילויי עריות בסימן "עולמות עליונים". לא פעם נופלים בפחים אלה תלמידי חכמים וקנאים ל-ה' ולתורתו כאשר אותם גורמים פליליים מתחפשים לפינחס הצדיק וטוענים כי "השלטון הציוני רודף אותנו". אך אותם זבי חוטם, עוברי עריות ופריצי אלימות אינם מספרים לתמימים שבעסקנים וברנים כי כל ה"רדיפה הציונית" איננה בשל היותם דומים לפינחס הצדיק אלא בשל מעשי זמרי שעוללו אף לשלומי אמוני ישראל.
     אל להם – לרבנים העדינים ולעסקנים התמימים, להתפלץ ממעשי ה"ציונים" לאחד כמו אליאור חן. אני מתפלא על לא מעט עסקנים מ"שלומי אמוני ישראל" המאמינים ללא סייג לאיש שהקים כת שבה מסתובבים בחורים מורעלים ללא צנעה ליד נשים נשואות שעזבו את בעליהן ללא גט וילדיהן מופקרים לכל רוח ולכל ארחי פרחי. זו לא הפעם הראשונה שאיזה מתנחל לאומני –  שהשקפתו היתה והינה ציונית, פתאום "נזכר" בהיותו "נרדף" ע"י הציונים רק לאחר שביצע מעשי הונאה, עבירות של עריות , מעשי שוד ואלימות וכו'. לא פעם מקים איזה ארחי פרחי כת שכל מעשייה התגודדות לשמה בנוסח כתות העבודה הזרה המתמסרות למולך שלהם, אך הכל נעשה במעטפת של "תפילה ארוכה" והסתגפות שיותר דומה לכת האיסיים מאשר לקבוצה יהודית המחמירה באמת בעבודת ה' ובמידות.
    גם בחוברת ההגנה של חן-  מתנחל מההתנחלות ביתר, מודה הכותב שחן נכח בהתעללות בבני נשות הכת שלו אך "לא היה פעיל בהן". למי ש"רק" ראה את התעללות אנשיו בילדים חסרי ישע ולא פעל להצלתם הרי שמגיע לו שייאסר על זאת. "עדינות נפש" היתה גם לנאצים ימ"ש, ולכן לא פלא בעיני שהטועים באליאור חן נסחפים להשקפות זרות ליהדות שמקורן במדעים הנוכריים הארורים המסווגים "עשינים" לחוד ו"גסים" לחוד מבלי לבחון את תוצאות אותה "עדינות" שמשמעותה לא לעצור מסדיסטים להתעלל בתינוקות של בית רבן.
  
   השלטון הציוני-  ברודפו אחר קורבנו, הוא רודפו משום היותו של הנרדף נגע כנגדו בפעילות קנאית ופוליטית כמו למשל הגה"צ עמרם בלויא, הרב עוזי משולם הי"ד ואחרים אבל במקרה של המתנחל  מביתר – חן שמו, או מנהיג המטורפים ששמו ברלנד , הרי שלא היתה לשלטון הציוני סיבה השקפתית לרדוף לשמה שניים שהיו ממשתפיו ומלומדי השקפתו הציונית ולכן ה"רדיפה" נגדם היא פלילית גרידא ותו' לא ואלה העוזרים לטיפוסים כאלה רק משום שהללו מאשימים את הציונות ברדיפתם, הרי הם מעניקים כוח לכתות שונות ומשונות להשתלט על היהדות החרדית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה