יום חמישי, 5 באוגוסט 2021

ועכשיו למחאה החברתית

 

בס"ד

         ועכשיו למחאה החברתית / הרב אליהו קאופמן

    חרב הגזרות מונפת על ציבור החלשים בישראל כשחלק ממניפייה עוטים מסיכה "סוציאליסטית". כמו ש"משפט שלמה" חשף את האם האמיתית ואת זו המזויפת כך ההצבעה על התקציב תחשוף בפרלמנט הישראלי מי באמת מיצג את החלשים ומי מתחפש בשמם.

     לדידי, כאדם חרדי, אני יותר חושש מהצד האנטי חברתי של הממשלה הזו מאשר מהצד האנטי דתי שלה. גם שלטון הליכוד – עם ובלי המפלגות החרדיות, לא הביא מעולם עדנה לדת ישראל, ולא אכנס כאן לפירוט. "הרפורמות הדתיות" של הממשלה הזו הן באמת תקווה חילונית קיצונית להיפרדות מהיהדות, ואולי מוטב שכן ושלא נמשיך לחיות ב"גן עדן של שוטים" עם כותרות שקריות כמו "מדינה יהודית" וכו'. אבל המסר הכלכלי של הממשלה הזו איננו רק נגד הציבור הדתי אלא כנגד צבורים חילוניים וגם לא יהודים רחבים הרבה יותר, כולל נגד צבורים שמפלגות בקואליציה המוזרה הזו מייצגים או שמתיימרים לייצג.

                                            "משפט שלמה"

    "משפט שלמה" המפורסם היה צריך להכריע מיהי האם האמיתית – מול שתי נשים שצרחו כול אחת בנפרד, לבעלות על הילד החי. כשהחרב הונפה על הילד, לחותכו - הרי שרק אז הסתבר מיהי האם האמיתית, זו שריחמה על עוללה והייתה מוכנה למסרו בידי רעותה רק כדי שיוותר בחיים. וכך גם בויכוח הרעיוני החוצה את ישראל מאז בוא הציונית: מיהם הסוציאליסטים האמיתיים, שהם מיצגי מעמד העובדים והשכבות החברתיות הנמוכות? מחד גיסא, השמאל הישראלי טען תמיד להיותו "נציג העובדים" ו"שליח המעמדות התחתונים". מפלגיה הימניים של מפלגת העבודה (רפ"י ו"אחדות העבודה") ועד לשמאל האנטי ציוני של ארגוני "מצפן" לדורותיהם, חזרו שוב ושוב על קלישאות מרכסיסטיות כנימוק להיותם "מייצגי ההמונים העמלים". אבל ככול שחלפו השנים – ובמיוחד מקום המדינה ואילך, הסתבר ש"המוני ההמונים העמלים" מצביעים לימין, ובמיוחד לתנועת "החירות" וממשיכיה – גח"ל והליכוד. זהו מאבק פולמוסי ארוך שנים - שרק ישראל נמצאת בתוכו. השמאל ו"מפלגות הפועלים" טוענות לבעלות על "הפרולטריון" מבחינה רעיונית ואילו הימין מצביע על כך שהוא נציג הפרולטריון הזה (כיום בשותפות עם ש"ס...) ומנסה להוכיח את טענתו על פי דפוסי ההצבעה המוחלטים של בני השכבות הנמוכות. כיום, לאחר הגזרות הכלכליות של "ממשלת השינוי", שבה חברות גם "המפלגות הסוציאליסטים" של מר"צ ו"העבודה", הרי שמסתבר היטב מיהי האם האמיתית ומי האם המתחזה. החרב של ליברמן מונפת ומי שאוחז ביד האוחזת בה הם מר"צ ו"העבודה". מיעוט הטבעונים העשירים ואניני הטעם בוודאי שאיננו מייצג את בני השכונות ואת מעמד הפועלים. ואותם צמחוניים וטבעונים עלולים בעתיד גם לייקר את הבשר ואת מוצריו המעובדים בטענות של חמלה על חיות אבל לא על בני אדם.

                                               הקיצוצים והפגיעה

     עניין קיצוץ המשקאות הממותקים הוא בבחינת שערורייה כפולה ומשולשת. לא רק שהמשקאות הללו יתייקרו אלא שהם כבר לפני היוקר הנכסף מהיקרים בעולם מול מדינות לא זולות כארה"ב, בריטניה, בלגיה, אוסטריה וכו'. משקה ממותק וקל בפחית או בבקבוקון (במדינות העולם) אינו עולה במחירו על 4.5 ₪, וישנן מדינות ששם אף זול יותר. רק בישראל זה מגיע מ-7 ₪ ומעלה. יתרה מכך, משקראות ישראלים המיובאים מהארץ לבלגיה, הולנד, בריטניה, צרפת, ארה"ב וכו' זולים יותר שם מאשר בארץ! בעניין התחבורה הציבורית ועלותה הרי שהכיוון הוא רק בנסיעה  אחורה. כבר לפני עשרות שנים התקיימו בעולם – ובמיוחד באירופה, הנחות של "יומי חופשי", שבועי חופשי", "חודשי חופשי" (עפ"י תאריך הקנייה ולא עפ"י ראש החודש שבו הוא נקנה), ורק לפני כעשור הן הגיעו טיפין, טיפין לארץ בזכות כהונתו רבת השנים של ישראל כץ, כשר התחבורה. והנה אלה שהתחזו ל"מחוללי השינוי החברתי" חפצים להחזיר את המצב אחורה ושוב למנוע ממשפחות גדולות ועממיות לנסוע במרחבי ישראל לטיולים, לביקורים משפחתיים וכו'. תל אביב – מטרופולין מסחרי, כלכלי ותרבותי מספר אחד במזרח התיכון עומד להיסגר בפני בני עיירות הפיתוח והפריפריה ע"י תשלום יומי מעיק. הכלים החד פעמיים אינם רק תצרוכת של חרדים אלא של כול משפחה כאשר משתמשים בה בשבתות, בחגים, בטיולים וכו'. מישהו מהשרים ההזויים של הממשלה הזו גילה סיבה וירטואלית ל"הזקה" של הכלים הללו, שעל המשתמשים בהם נמנים רבים מבני "גיל הזהב, והחליט לגזור את גזירותיו ההזויות ללא חמלה. אני מעריך שגם בני האוכלוסייה הסלאבית – שרבים מהם הצביעו ל"ישראל בתנו", יפגעו מהגזרות הללו אבל כנראה שציבור היעד של ליברמן הם האוליגרכים ואלה ששותים יין במחיר של מכונית "מזדה" חדישה ולאו דווקא באמת המשפחות העממיות מחבר העמים. אני מעריך שגם ערביי ישראל יפגעו מהגזרות הללו, ובוודאי שעבאס מנצור לא ישלח להם אישית אגורה אחת מכספי "השילומים" המיועדים לעבור דרכו לסקטור הערבי. גם חלק ממצביעי "כחול – לבן", "תקווה חדשה", "ימינה" ו"יש עתיד" לא ירקדו לנוכח הגזרות הללו. אבל מסתבר שלמצביעי הקואליציה ישנן אימהות מהסוג של אותה "אם" מזויפת שצרחה ועודדה את שלמה המלך לגזור את הילד החי. ההבדל הוא שהחרב הפעם איננה בידי שלמה המלך אלא בידי ה"אם" המזויפת. שרי וח"כי "העבודה", מר"צ, "כחול לבן", "יש עתיד", "ימינה" ורע"מ הם הגלגול ההיסטורי של "האם" המזויפת, שבימינו חטפה את החרב משלמה המלך, כדי לגזור לא רק את "ילדיה" המזויפים אלא גם את ילדיה הבוחרים. לא במקרה מפלגה העבודה מנעה מח"כ אמילי מואטי כול תפקיד ביצועי אפשרי. מי שטוען שזה בגלל מוצאה בלבד, פשוט יורה לאויר קלישאה רחבה מדי. מסתמא שמוצאה המזרחי של ח"כ מואטי היא סיבה לפחד ממנה, במפלגת העבודה, אבל מהכיוון החברתי יותר ולא רק בגלל מוצא עדתי נטו. במפלגה הזו מבינים שהיא עלולה לא להתקפל לטובת ביצועים אנטי חברתיים אם יתנו לה תפקיד ביצועי ולכן הם מונעים ממנה את זה, ובמיוחד בימים שהם מניפים את חרב הגזרות הללו ממשרד התחבורה שבידי יו"ר המפלגה – ח"כ מירב מיכאלי.

                                           ארגון המחאה החברתית

     לליכוד – וגם לש"ס, ואף ל"יהדות התורה", יש צבורים עממיים רחבים שהם יהיו ראשוני נפגעי הגזרות. המפלגות הללו הן גם מפלגות צנטראליסטיות וביצועיות שיודעות כיצד להוציא המוניהן לרחובות, למחאה חברתית חוקית וארוכת טווח. זה בדיוק מה שהן צריכות לעשות בימים אלה ללא "יפיפיות הנפש" וללא חשבון של "תדמית". בעולם הרחב יבינו, צופי טלויזיה ואינטרנט, כי המפלגות הללו הן באמת ובתמים האימהות האמיתיות של הילדים, שעליהן מונפת חרב הגזרות מהסוציאל – קפיטליסטים החזיריים. המחאות הללו תהיינה אותנטיות, של רעבים וחלשים ולאו דווקא משדרות רוטשילד של תל אביב. הן צריכות להתקיים מול בתיהם של בנט, ליברמן, מיכאלי, הורובי'ץ וחבריהם. הן צריכות גם להתקיים בירושלים, בתל אביב אבל גם בערי ובעיירות הפריפריה. והמחאות הללו יכולות להפיל את הממשלה הזו כמו שממשלות אנטי חברתיות נפלו במדינות אחרות בעולם לאחר מחאות חברתיות גדולות.

                            המבחן של "הרשימה הערבית המשותפת

     התקציב עוד לא עבר בפרלמנט הישראלי. כישלון אפשרי של העברתו תוליה ב"רשימה הערבית המשותפת" – על ששת ח"כיה. שלושה ח"כים ממנה שייכים לחד"ש הקומוניסטית. זו שעתה האמיתית של מפלגה קומוניסטית וותיקה – שעמדה לא פעם לצד העובדים כתף אחת עם שכונות העוני, לאמוד את מקומה. האם ששת חברי "הרשימה הערבית המשותפת" יתגלו לבסוף כסטטיסטים של "האם" המזויפת או שברגע האמת הם יהיו נציגי האם האמיתית שמסוככת על בנה מפני חרב הגזרות ? חד"ש ושותפיה לרשימה הזו לא השתתפו מעולם בהנחתת גזרות כלכליות על הציבור החלש בישראל וגם כיום הם אינם בקואליציה הזו, ואף לא מכבר הם שיתפו כמה פעמים פעולה עם הימין והליכוד נגד הממשלה הזו. הח"כים עודה, תומא – סלימן וכסיף יודעים היטב שח"כי העבר של חד"ש – כמו תמר גוז'נסקי, מאיר וילנר, תאופיק טובי ודב חנין לא היו מצביעים על הנחתת גזרות כלכליות על חסרי ישע רק משום שלחק מהגוזרים קוראים "שמאל סוציאליסטי". הפעם חד"ש – ושאר שלושת ח"כי "הרשימה הערבית המשותפת", צריכים להצביע נגד הנפת החרב המתהפכת על חסרי היכולת בישראל.

    

 

3 תגובות:

  1. שלום לכל החברים שלי שם בחוץ, כל מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור אנשים מסוימים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי. שמי איזבלה איתן ואני מאוקראינה אבל אני עובר לשיקגו ארה"ב עם אשתי. אני נשוי באושר עם שני ילדים ואישה מקסימה. משהו נורא קרה למשפחתי, איבדתי את עבודתי ואשתי עזבה את ביתי כי לא יכולתי לדאוג לעצמי ולצרכים. משפחתי. היא והילדים שלי באותו רגע. הצלחתי תשע שנים, אף אישה לא תתמוך בי כדי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח מבחנים לאשתי אבל היא חוסמת אותי מלתקשר איתה אני מנסה לדבר עם החברה והמשפחה שלה אבל עדיין יודע שאפשר לעזור לי והגשתי בקשה אז לכל כך הרבה חברים אבל הם עדיין לא יתקשרו אליי, עד שיש מגיע יום נאמן שלא אשכח בחיים שלי. כשפגשתי חבר ותיק שלי הסברתי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על אדם נהדר שעוזר לו למצוא עבודה טובה בחברת קוקה קולה והוא אמר לי שהוא איות אבל אני אדם שאף פעם לא מאמין באיות אבל אני החליט לנסות את זה וד"ר אלאבה הנחה אותי והראה לי מה לעשות בשבעת הימים של ארוחת הצהריים את הכישוף. בצע את כל ההוראות ועשה מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. ד"ר אלאבה בטוח שהכל יעבור כשורה ואשתי תראה אותי שוב לאחר עבודה נפלאה של ד"ר אלאבה. אשתי מתקשרת אליי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אליי והילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. היום אני מנהל חברת פרגון בארה"ב. אני ממליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, שלח אימייל אל {dralaba3000@gmail.com} הזה או ווטסאפ אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר ALABA. ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח דברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר .......

    השבמחק
  2. נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי על ידי משפחות וחברים לשחרר את השכוח מהנישואים ולהמשיך הלאה בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. סבלתי כל כך מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אלאבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. אני צריך ליצור קשר עם ד"ר אלאבה מיד כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי לא ליצור איתי קשר יותר מזה. שנתיים התקשרו אליי באמצע הלילה בוכה והתנצלות שזו עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס ד"ר אלאבה עבד מצוין והנישואים חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לד"ר אלאבה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב. , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחייך, תבנית הכישוף של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל dralaba3000@gmail.com אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

    השבמחק
  3. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק