יום חמישי, 29 ביולי 2021

vnjck, uvna,;

 

בס"ד

                 המחבלת והמשת"ף / הרב אליהו קאופמן

  הגבול של החוצפה אצל חיים אמסלם איננו מוגדר. הוא ממשיך בהסתה האנטי דתית עם תחפושת של "רב ספרדי אותנטי", שמקורו בדל בשבטי יהדות צפון אפריקה אך מתיימר לייצג את כול היהדות הספרדית. לפני כשבוע הוא היה לפה המגדף את דת ישראל לדורותיה בתוכנית של הערוץ הצפון קוריאני בישראל – ערוץ "דמוקרט", והתראיין אצל גב' לוסי האריש, שכול חפצה הוא בהריסת היהדות הנורמטיבית והבאת יהודים להתבולל עם אנשים כמותה, שהוקאו מהחברה המוסלמית. זרזיר אצל עורב במהדורה מודרנית.

     אני יהודי חרדי נטו והולך בדרך השקפת רבותי, חכמי ישראל. רבותינו תמיד התנגדו למהילת מים בשמן אלא שמו יהבם במים טהורים, ולכן נמשלה התורה למים. אי לכך המילים של "מחבל בכרם ישראל" חוברו להן יחדיו בעניין חבלה ביהדות הצרופה והרוחנית בלבד. מחבל ומחבלת – מזרע ישראל או מאומות העולם, הם עבורי כאלה שמטרתם לעקור את היהדות ולהילחם נגדה ללא קשר לעניין לוחמה פיזית או "טרוריסטית", בלשון עכ"ום. כאשר אני מתייחס לסקטור הערבי במושג של "מחבלים" אינני מתייחס ללוחמי הלאומיות הערבית הפלשתינאים או לשיעים מלבנון, אלא לאלה שדת ישראל היא לצנינים בעיניהם והם יונקים את התיעוב והשנאה אליה מבני זרע ישראל ומה"ערב רב" שבתוך עמינו, שתמיד עמד מאחורי הסתות הנכרים נגד היהדות. שלושה סמנים ברחוב הערבי הם אלה הנושאים את הדגל האנטי דתי היהודי, כחלק ממלחמת האנטי דת שלהם גם בחברה הערבית. הללו הם איימן עודה – יו"ר חד"ש, ובמיוחד אעידה – תומה סלימן, אף היא מחד"ש, ולמעלה משניהם היא הגב' לוסי האריש, שלהבדיל משני הקודמים היא כבר הוציאה את עצמה מהכלל הערבי, ובמיוחד מהכלל המוסלמי וכול תעמולתה ומאווייה הם להיות חלק בלתי נפרד מהמיינסטרים האנטי דתי במדינת ישראל, שימוטט את האסלאם והיהדות גם יחד לטובת כנעניות ציונית – שמאלית. לוסי האיש לדידי היא המחבלת הערבייה האמיתית.

                               האריש כלוחמת נגד דת ישראל

        מאז הופעתה של האריש על מסכי הטלויזיה ה בישראל היא עסוקה לא רק בהתרסת ביקורת כלפי העולם הערבי – ובמיוחד דת האסלאם, אלא גם כלפי הדת היהודית ובהסתה נגד ההשקפה החרדית. כמתבוללת מוסלמית היא מבינה היטב שכול עוד היהדות הקלאסית מתקיימת הרי שסיכוייה להרוס לגמרי את מחיצות ההפרדה היהודית – דתית לתוך התבוללות הם לא גבוהים, ולכן עלייה לצאת נגד מורשת "ישראל סבא" כדי לפרוץ פרץ להזויותיה הכנעניות, למיזוג העמים לעם כופר אחד. הסתותיה נגד הרצון של היהדות החרדית לשמירת הציוויון הדתי לשאר עם ישראל המסורתי והחילוני הפכו עניין של קבע בערוץ התעמולה הצפון קוריאני של השמאל – ערוץ "דמוקרט", מעין מחנה פליטים למנופי ערוצי הטלויזיה הישראלים. האריש איננה רק מבקרת את הדת היהודית ואת החרדים מנקודה של ניתוח אינטלקטואלי ותיאולוגי אלא שהיא כול כולה מתמסרת להורדת ההתבדלות הדתית שלנו כדי שיותר יותר פליטים הזויים כמותה יערקו מהנצרות והאסלאם ויתמזגו עם החילונים האנטי דתיים היהודים תוך עקירת קודשי ישראל. גם "נישואיה" לצחי הלוי לא היו עוד נישואי התבוללות רגילים אלא תוקשרו בהמוניות הפגנתית, שכול כולה התרסה פוליטית אנטי דתית. מחד גיסא, היא כבר בנתה את "נישואי" ההתבוללות הללו שנים רבות לפני בואם לעולם, כשהטיחה רפש באסלאם בכלל בוגבר הערבי וכמובן גם במשפחה המוסלמית בפרט. ומש"נישאה" להלוי, או – אז, היא תקשרה את נישואיה כאילו מדובר ב"זכות הציבור לדעת". להבדיל מעודה ותומה – סלימן הרי שמלחמתה איננה רק נגד הדת היהודית מתוך השקפה אתאיסטית הזרה לאסלאם ולנצרות במזרח התיכון בפרט ובארצות האסלאם בכלל, אלא שהיא עצמה לוקחת חלק פעיל במערך ההתבוללות שבו היא מאמינה. לעודה ולתומה – סלימן יש משפחות ערביות בנות דתם ואין הם באמת מעוניינים ביצירת ה"עם החדש" שאין לא דת אבל היא פועלת במרץ כדי לקחת חלק במהפכה שאותה היא מעריצה, ולכן היא גם ממוקמת פוליטית בתוך הציונות ואילו הם (עודה ותומה – סלימן) ממוקמים במשבצת הפלשתינאית. האריש היא הסכנה הגדולה להמשך שחיקת תוכן המילה "ישראל" מתוך ההיבט ההיסטורי והפיכתו למושג של התבוללות כללי, ממש הפוך מהמילה "ישראל". וכמו העורב שיודע ללכת לקן של הזרזיר כך גם הראיש עשתה זאת בשבוע שעבר והזמינה לתוכניתה בערוץ "דמוקרט" את המשת"ף והסייען הגדול ביותר בימינו לפירוק החומה הדתית והחרדית: את הרב חיים אמסלם, פליט של מספר מפלגות שמהן הוקא, ואשר בבחירות האחרונות לפרלמנט הישראלי הוא בקושי עבר את 500 הקולות, יחד עם משת"ף כמותו ששמו דב הלברטל. וההזמנה הזו הייתה במסווה של "תוכנית הרפורמה בכשרות של השר מתן כהנא".

                                                מעמד שפל

    למרות שחלק מטיעוניו של חיים אמסלם, כנגד צביעות הח"כים החרדים בפרשת הגנתם על "הרבנות הראשית", נכונים הרי שהאיש ניצל זאת לא לשם ביקורת בונה ותורתית אלא כדי להכפיש את המשך הדרך התורתית מימים ימימה, ונתן לגב' האריש – שחיוכה הרחב נשפך לשמע דבריו, להוכיח לצופייה ה"צפון קוריאנים" והאנטי דתיים, עד כמה יש לערער את האורתודוכסיה היהודית ולהבקיע בחומת היהדות הצרופה. גב' האיש ידועה כמראיינת אגרסיבית המתפלמסת באופן חריף עם ברברנים מעולים פי כמה מאמסלם אבל הפעם היא נתנה לו לדבר ורק פה ושם השחילה שאלות מסייעות להנחתות האנטי דתיות שלו. השקרים וחצאי האמיתות שירה הלה נגד קדשי ישראל העלו שוב ושוב חיוכי שביעות רצון מהמראיינת המשוועת לנפילת צור ישראל וגואלו. כך חזר האיש על שקריו כאילו הספרדים היו תמיד מתונים דתית וכי החרדיות היא אשכנזיות בלבד, בזמן שהאמת היא אחרת לגמרי הפוכה. בארצות ערב – עד העלי ה לארץ ישראל, לא ידעו פקרות וחילוניות מהי (חוץ מעירק – וגם שם ע"י יבוא הקומוניזם מאירופה). בארצות האסלאם מעולם לא הייתה השקפה אנטי דתית אצל היהודים והמנהיגים היו רק רבנים. נושאי "הגיור" אותם הוא מעלה על נס – במישור "הגיור" הקל ביותר, מעולם לא היו על סדר היום של היהודי המזרחי, ומעולם לא היו גרים מקרב המוסלמים, ואילו מקרב היהודים לא השתמדו מרצון כבאירופה. כנגד, הרי שהמלחמה נגד כול גיור באשר הייתה העדה היהודית היחידה שיצאה בחרם פנימי בעניין (ועד היום איננה מקבלת לתוכה גרים) לא הייתה עדה אשכנזית אלא בני העדה הסורית מהעיר חלב. אבל את חיים אמסלם אי אפשר לבלבל בעובדות קיימות, הוא חי בעולם הדמיון וההסתה שאותו מארגנים לו כופרי ישראל האשכנזים, ומשת"פיהם הנכרים. החיים בין האסלאם ליהדות באותן מדינות המזרח וצפון אפריקה היו מתוך אי התערבות של דת אחת אצל השנייה, ואילו המוסלמים הסגירו לא פעם יהודים כיחידים שפרקו עול מצוות או אפילו נתפסו בחילול שבת ובאכילת טריפות ונבילות בבתי האוכל המוסלמים. סיפורי אמסלם חוזרים שוב ושוב לטענות שרק האשכנזים הוציאו מתוכם "רבנים קיצוניים" אבל כשמוכיחים לו שרבני המזרח, אפילו בדורות האחרונים, היו קיצוניים לא פחות כרבי שאול דוויק הכהן, רבי צדקה חוצי'ן, ה"סבא קדישא" אלפנדרי, הרב יעקב מוצפי, הרב מרדכי שרעבי, רבי חיים סינואני ואחרים, הרי שאמסלם מבטל את יהדות המזרח במחי כף וטוען כי "התכוונתי לרבני צפון אפריקה". או - אז, כשמזכירים את ה"בבא סאלי" הקדוש, הרי שהוא נוהג כאפיקורוס ומיד מזלזל בכבודו של הקדוש מרבני צפון אפריקה בדורנו, וטוען כי "כול אחד היה מסובב כרצונו את ה"בבא סאלי". אני ראיתי זאת לא פעם". אפילו עניין של הכרת הטוב אין לאיש הלזה הזה למשפחת אבו חצירה שהכניסה אותו להיות ח"כ של ש"ס בתחילת דרכו הפוליטית. הוא גם מתעלם מעמדתו האנטי ציונית של הרב מצליח מזוז הי"ד, שהתנגד לעלייה למדינת ישראל בימים שלאחר הקמתה משום הכפירה שהתרחשה בארץ. כיוצא צפון אפריקה הוא כנראה שכח גדולי עולם שמחו נגד כול שמץ של כפירה ופסקו כנגד כול "גיור" מפוקפק כהרי"ף, הרמב"ם וה"אור החיים" הקדוש. למעשה האיש באמת לא מייצג אפילו את יהדות צפון אפריקה אלא את היהדות האלגי'ראית ממנה בא ושהייתה הנמוכה בתורה ובמצוות מבין חמשת מדינות צפון אפריקה (מצרים, לוב, תוניסיה, אלגי'ריה ומרוקו). הקהילה האלגי'ראית המתבוללת בג'נבה שבשווי'ץ – שהוא שימש כרבה, תעיד עליו ועל עדתו. אבל החילוניות האשכנזית והאנטי דתית, וגם הנכרים מחבר העמים שהסתפחו אליה, מגייסים אותו ושכמותו לפגוע בדת ישראל ולסייע לאויבי הדת היהודית, בין אם הם יהודים מומרים ובין אם הם נכרים המעוניינים לבקוע בקע בדת ישראל, כלוסי האריש למשל. בבחירות הבאות האיש הזה, שהיה ח"כ מטעם ש"ס והקים אח"כ מפלגה פרטית כושלת שהתאדתה - עבר אח"כ לליכוד ומשם ל"בית היהודי" וממנו נזרק ל"זהות" ההזויה עד לברית עם שונא הספרדים הלברטל, כנראה ממשיך לחפש בית פוליטי עלוב ואולי ב"נגלה" הבאה הוא ינחת כמספר שניים של גב' לוסי האריש והזויה.

        

 

2 תגובות:

  1. נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי על ידי משפחות וחברים לשחרר את השכוח מהנישואים ולהמשיך הלאה בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. סבלתי כל כך מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אלאבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. אני צריך ליצור קשר עם ד"ר אלאבה מיד כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי לא ליצור איתי קשר יותר מזה. שנתיים התקשרו אליי באמצע הלילה בוכה והתנצלות שזו עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס ד"ר אלאבה עבד מצוין והנישואים חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לד"ר אלאבה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב. , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחייך, תבנית הכישוף של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל dralaba3000@gmail.com אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

    השבמחק
  2. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק