יום חמישי, 10 ביולי 2014

חנוך לנער על פי דרכו

בס"ד
חנוך לנער על פי דרכו / הרב אליהו קאופמן
 הרצח האחרון – של הנער הערבי, ע"י אותם שבבניקים חרדים, הוציא שוב מן המגירה את בעיית השבבניקים ביהדות החרדית. השבבניקים הללו אינם "נוער שוליים" רגיל, מהסוג הנכרי ו/או החילוני. שם – מעבר להררי החושך של חוקי העכו"ם, הרי שהסיבות להידרדרות אותו נוער קשורות לאופי של חיים לא ברורים בתחום ההתנהגות והמידות. אופי של חיים שמשמשים בהם בערבוביה של "מוסר" כפול שהומצא ע"י בני אנוש שנעים בין אמונה רדודה לכפירה קיצונית ומערבבים בתוכה לגיטימציה לעריות, לוואנדליזם ולאלימות. הנוער הנושר שלהם נקרא לא במקרה "נוער שולים" , שהרי בשל התסביך ה"מוסרי" של החברה הקלוקלת נדחק הנוער הזה לשולי חברתו משום שלא רצה להפנים לתוכו את צביעות ה"מוסר" של חברה זו לצד ערבוב הדמים והעריות שלה, ולכן בחר בדרך בישירה: עריות ודמים כדגל ממשי. אבל לעומת זאת החברה החרדית אמורה להיות שונה ומוצקה ובדרך תורתית ברורה. אז מה קרה כאן?
    זה למעלה מעשרים שנה מולכת היהדות החרדית באף לשינוי דרכה מדרך התורה למעין ."ממלכתיות חרדית" שפירושה הוא ערבוב ציונות – חילונית ו"דתית" עם כמה חומרות שהורישו אבותינו, כדי שהחברה החרדית תיעלם במתכונתה התורתית. הבוחשים והברחשים הללו הם ראשי השלטון הציוני בישראל,ושלוחיהם הם סוכנים בלבוש חרדי שמטרתם לחדור לתוך תוכנה של היהדות החרדית וכאשר יהפכו לעסקניה הם כבר יחדרו עד ל"גדולי הדור", וכפי שה"בריסקררוף" ניבא הרי שמטרתם ליצור "שולחן ערוך חדש". המלחמה הזו ומזיקיה יצרו מצב שבו אין יותר לתורתנו הקדושה שליטה אבסולוטית על "דיני התורה" היוצאים מרבנים אלה או אחרים, ובמיוחד כשאמורים הדברים בתחום חינוך הגדיים ועקבי הצאן.
    מלחמתם של הציונים להשפעה בחינוך עקבי הצאן החרדים איננה מקרית. מטרתם לעקור מהשורש את התורה ולהשתמש בסמליה לטובת צדקת כיבושיים הקולוניאליים. כל עוד היהדות החרדית קיימת בנאמנותה לתורה וכל עוד גדיים צומחים לתיישים הרי שרעיון ה"עם החדש" של הציונות הינו בספק, ומנגד קיומם של בני התורה היהודיים מעמיד אותם בבעיה, בטענם בפני אומות העולם כי הם הנציגים הבלעדיים של העם היהודי למטרת הקולוניאליזם בארצנו הקדושה.
  למעלה מעשרים שנה נובטים זרעי הפורענות של "אישי חינוך" חילוניים וההשקפות ה"חינוכיות" בתוך היהדות החרדית ומשנים את פנייה עד כדידימיון לחילוניים ולחילוניות הנכרית. כך הגענו למצב שאין עוד דריסת חינוך לדרך התורה כאשר נתקלים בבעיות בחינוך הנוער החרדי. במקום תורה סדורה – של היתר ואיסור ברורים, באות ההתחכמויות וזרעי העולם הכופר עם התווית היתרים ל"התענג" על מה שנאסר ביהדות, וכך הפך הנוער החרדי לחילוני ממש.רבנים המביאים מן התורה הסברים לדרך המלך היהודית בחינוך הצאן ועקביו, מיד מוסטים הצידה ע"י העסקנים תאבי הממון ובמקומם באים כל אותם פרחחים חילוניות ונשות הזימה החילוניות שמיעצים ומייעצות ל"חינוך העצמאי" ול"בית יעקב" את הדרך היורדת לגהינום".
   "יד ימין מקרבת ויד שמאל דוחה" ניתנו לנו במסכת סנהדרין צ"ט כדי לא לדחות כאלה החפצים להתקרב אבל כאשר בקרבינו נמצאים שליחי השטן ממש הרי שיש לחוש לרמב"ם, ל"אור החיים" הקדוש ולשאר גדולי ישראל שביקשו לעקור קוצים ודרדרים. אבל אם רב אמיתי ירצה לחולל מהפיכה כזו הרי שמיד הוא יתקל בחומת המשת"פים החרדים שמפעיליהם הציונים, שמעוניינים בתופעת השבבניקיות, וזאת כדי להוכיח כי החברה התורתית רקובה , וכדי למנוע חזרה בתשובה. תוכניותטלויזיה ציוניות (בראשן ערוץ 10) מופקות כדי לספר לחילוניים שקרים על היהדות ולעל החרדים וזאת במטרה לעצור את החזרה בתשובה ואת הדמוגרפיה שתהפוך בע"ה את החילוניים לקוריוז של מיעוט.
    אי לכך, לא פלא הוא שהנוער החרדי נשמט מידי עולם התורה והיהדות ומתנהג עפ"י קודים חילוניים. נערים רבים לומדים תורה לשם בקיאות ו"השכלה" ולא לשם עבודת ה' ולשם קדושה. נערים אחרים מתערים בעולם החילוני וב"מנעמיו" עם לגיטימציה של "אנשי חינוך" ולכן הנוער החרדי הבעייתי הוא בעצם  "נוער שוליים" חילוני, כי הוא מאס בצביעות של יומרה תורתית עם תוכן חילוני, ולכן הוא בחר בדרך המושחתת באמת והסיר מעצמו את מסכת המצוות. רוצחי הנער הערבי אינם הם בלבד פרי הבאושים של החברה החרדית – ההופכת לחילונית, אלא ישנם עוד הרבה כמותם אך מאחר והללו אינם רק רוצחים, אלא עוסקים בהסכלה חילונית וב"עריות" בלבד עם לבוש חרדי, ורבים מרבני היהדות החרדית מעלימים עיניהם מהתופעה הזו, ובמקום להילחם על שמו הטוב של הקב"ה במסגרת "ובערת הרע מקרבך" הם עסוקים בטיהור שמם של הפושעים החרדים הללו במסגרת "שמה הטוב של החברה החרדית".




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה