יום חמישי, 10 ביולי 2014

בזכות ההידברות

בס"ד
     בזכות ההידברות / הרב אליהו קאופמן
    בעקבות הרצח הנפשע של אותם שבבניקים– בעלי ה"חזות החרדית", הרי שעל הציבור החרדי לשנות במהירות הטקטיקה והאסטרטגיה ולהקיא מתוכו את הרבנים והעסקנים שאינם אלא "בנות יענה" המחרישים לקולות הפשע ופיקוח הנפש, ו מוסרים את עתידנו בידי הציונים החילוניים השמחים להצביע על היהדות כאשמה במרחץ הדמים במזה"ת. מרחץ דמים שכל כולו על הכתפיים הימניות והשמאלניות של הציונות.
   פרשת ששת החשודים ברצח הנער הערבי רק הגבירה את השנאה ואת מצג השווא בעולם הערבי, כי החרדים הם האשמים בכל הקיצוניות. נכון אמנם שגם השמאל -–ואף הימין, הציוני מסיתים ש"הדתות הן האשמות בקיצוניות", אבל ראשי הציבור החרדי לא עשו עד כה שום דבר יסודי כדי להזים את ההבל הזה. והמדובר איננו רק בחוגי החרדים הציונים של "יהדות התורה" וש"ס אלא גם ב"עדה החרדית" ובחסידות סאטמרשטמנו את ראשם בחול כבנות יענה מקצועיות ,  ומחוץ למלל "אנטי ציוני" (כדי לצאת לידי חובה בלבד...) הם לא עשו דבר כדי לקיים את צוואתו של הרבי מסאטמר כי "יש לומר לאומות העולם ולאומה הערבית, כי הציונים אינם מיצגים את היהדות". אלמלא הפגנות "נטורי קרתא"(ואני מסתייג מהן כשהן נערכות בשבת ובחג...) הרי שדם החרדים היה נשפך בעולם כמים, חס ושלום.
    פרשת שריפת הנער הערבי איננה יכולה לפטור את ה"עדה החרדית" ואת רבני "רהת שלמה" במכתב בלבד ותו לא. ילמדו הללו מרבני לונדון ועסקניה מ"סטאמפורד היל" כיצד לנהל דיאלוג יומי עם המוסלמים שם ולהיפגש עימם שבועית. יש לקיים – דרך ה"איחוד האירופאי", ולא בתיווך ציוני, פגישות עם מוסלמי אירופה ולדעת גם להסביר כי מי שעשו את הנבלה הם צעירים שמרדו בדת לטובת "דת הציונות" הטבולה בדם. ילמדו אותם רבנים ועסקנים להיפגש עם הערבים ברשות הפלשתינאית לאור יום וללא "אבל" או "חבל" ומנוס מתקשורת בגלל פחד מכמה פרחחי רחוב בלבוש חרדי. ובמיוחד יש לנתק את הקשרים עם ה"מזרחי", זה שמביא את טומאת הלאומנות האנטי יהודית ומסית ומדיח נגד הערבים ואח"כ מצביע על החרדים כאשמים, כדרכו של השטן. צו השעה הוא לבנות מחנה חרדי של כן לשלום ולהדברות עם הערבים ולא ללאומנות הציונית שמחליפה צבעים פוליטיים כזיקית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה