יום שלישי, 6 במאי 2014

צמד גונבי הדעת ממשיך בפועלו

בס"ד
   צמד גונבי הדעת ממשיך בפועלו / הרב אליהו קאופמן
  לאחר שגוללו כספים על כספים עבור פעילות שלא היתה ברומניה , הרי ששמלק'ה הלפרט (ח"כ בדימוס מויז'ניץ ואגו"י) ויואל טוביאס ממשיכים בניסיונותיהם להשתלט על כספים בטוענות שווא של "פעילות יהודית". כך למשל הגיע –  לפני כשבועיים לרומניה, מר שמלק'ה הלפרט (עכשיו מחירי הטיסות ירדו פלאים לעשרות יורו בלבד , אזי, קל לו יותר לנחות שוב ושוב על ראשי קופות קרנות הציבור...) וביקש מגורמי ממון וסיוע כספים ל"שמירת בתי העלמין". הלה כמובן סולק משם וגולגל מכל המדרגות. לשמלק'ה הזה אין בושה –  שהרי הוא עז פנים לגהינום, להגיע לבקש כסף על אותם קברים ובתי עלמין שהוא וחבריו התירו לפדרציה המתבוללת של יהודי רומניה לסחור בהם ולהרסם! לפני מספר שנים פרסמתי כיצד השמלק'ה הזה קיבל תקציב של מאות אלפי דולרים מקרן יהודית ל"שיפוץ בתי העלמין ברומניה" וכשביקשוהו רבנים להשתמש בכסף הרי שפתאום נודע כי בא אל קירבו ולא נודע. אח"כ טען כי "הכסף נגמר בגלל משכורות ששולמו", ובין השאר לאחד בשם סנדלר. את התלונה נגד הפרשה הזו החל יענקי סולומון מ"פרוייקט שטפנשט" הידוע (הוא אחיינו של מר יואל טוביאס מבני ברק...) והשיחה עימו מוקלטת.
    גם יואל טוביאס - שמרמה את האדמו"ר מסקועלן, וגונב ממנו סכומי עתק ל"מסעדה כשרה" בעיר יאסי ( שכמובן איננה קיימת...), ניסה (טלפונית...) לשדוד סכומי כסף מקרנות יהודיות למען ה"יהדות ברומניה", בשקר המפורסם שלו והחוזר על עצמו שוב ושוב, ל"שיפוץ מקווה הטהרה בעיר יאסי". כמובן שגם השודד הזה גולגל מכל המדרגות והקרנות הללו ניתקו לו את הטלפון בפנים בזו אחר זו. הלה ניסה את כוחו בקרב היהדות הבוכרית באוסטריה אך גם הם הסבו פניהם ממנו ולכן יצא לארה"ב ושם כמובן שוב רימה גבירים תמימים. להויי ידוע כי ביאסי לא נותרו כמעט יהודים ורוב הסטודנטים הישראלים עזבו את העיר אבל לטוביאס ולאחיו לא מפריע להציג את החוסר כלום הזה כ"פעילות עם מאות יהודים" כדי לגנוב תרומות לעצמם.
     בימי הפסח תשע"ד שהה בארץ ישראל אותו תימהוני מרומניה ששמו צבי כפיר –  ואשר ניסה להקים בעבר "בית ספר לגרות" ע"י לימודן של נשות תועבה רומניות יהדות. בהגיעו לארץ הוא טען ש"אני מלמד והרבנות הראשית מגיירת". לכותב שורות אלה נודע כי יתכן והבור הזה "הוסמך לרבנות" ע"י אותה "רבנות ראשות" שכבר הוציאה מתוכה "רבנים" גנבים, נואפים, מחללי שבת וזייפני "תעודות כושר". כותב שורות אלה יבדוק בקרוב אם אמת הדבר, ואם , חס ושלום, שוב יתפתו לאשר את אותן גויות ערלות כ"יהודיות" הרי שאפרסם את שמותיהן הנאלחים עם שמות ה"רבנים" וה"דיינים" המנוולים שנתנו יד לכך. לפני מספר חודשים הובטח לי ממשרדו של הרב יצחק יוסף כי העניין נעצר וכל תוכניותיו של הרב שלמה עמר בנושא לא יצאו לפועל. אני תקווה שכך יהיו הדברים גם להבא. מי שנתקל ב"גרים" מרומניה מוזמן לצלצל אלי ולמסור מידע. ברומניה אין תנאים לגיור אמיתי ואין כלל מניינים שומרי שבת כהלכה. גם ה"חנות הכשרה" שם מופעלת ע"י ערלים רומנים שכערלים וכרומנים חשודים על זיוף והונאה. ואילו המקווה בבוקרשט נמצא בשכונת למועדון לילה וכמובן שערל מופקד עליו ואין שם טובלות.
     0524391094, 0527128509.

    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה