יום שלישי, 8 באפריל 2014

מחלל שם שמים

בס"ד
      מחלל שם שמים / הרב אליהו קאופמן
         יש גבול לכל ויתור והתקרנפות והגבול הזה הגיע ממש ערב פסח. עוד לא נדמו צהלות השמחה על בחירתו של משה אבוטבול לראש עיריית בית שמש והנה הוכח לכל מיהו האיש , מהי רמתו הדתית והאישית ולאן  הוא מוביל את העיר  בית שמש, שרוב  תושביה החרדים עילויים תורתיים, אנשי מעשה וגבירים לעמם. בחירתו של המושון הזה –  אבוטבולון עילג וטיפש, התאפשרה לא מעט בזכות פעילותו של הרב נתן קופשיץ, שכנראה אבוטבול מפטם אותו בספים ציונים מתחת לשולחן ה"עדה החרדית" , שאחרת אין להבין את כיצד הרב נתן קופשיץ תומך באבוטבול הזה שוב ושוב גם כשאפילו ש"ס חפצה להחליפו באחר. לא אחזור בפרוטרוט על מה שכבר "התפאר" אבוטבול עוד לפני שנבחר בפעם הראשונה לראש עיריית בית שמש,  כשטען כי הרב קופשיץ יתמוך בו וכי הוא זה שמניע את הרב קופשיץ לכל מה שיחפוץ ולא להיפך.
      והנה הפעם הגיע יום האיד הציוני ששמו "יום העצמאות" שכמובן חל בזמן ספירת העומר. ומלבד כל החגיגות שמתכנן אבוטבול בבית שמש ותליית דגלי העבודה הזרה הציונית של מדינת הכפירה בשכונות החרדיות, הרי שנוספה עוד צרה אחת שהופכת את בית שמש לבדיחה מרה שלועגת ליהדות החרדית שבחרה בליצן הנחות הזה לראש עיר, ומחזירה את בית שמש לאשפות, עשרות שנים אחורה. מר אבוטבול מתעקש להזמין ל"יום העצמאות" הזה זמר חילוני שרק העיר סדום יכולה להתאים למגוריו והופעותיו. נגד הליצן הזה עומד משפט פלילי בענייני צניעות שהוא ואביו עוללו שם מעשים  שספק אם גם בערי הכיכר של סדום ועמורה הם היו מקבלים לגיטימציה. כמובן שאבוטבול ומטיבו נתן קופשיץ יטענו שהלה "עוד לא  הורשע בדין" העכו"ם אבל מעלליו היו נגד תורת ישראל, גם אם לא יורשע בדין על עניין גיל קרבנותיו. כל העיריות בישראל החליטו לא להזמינו –  ובראשן עירית חיפה שבראשה עומד איש המזוהה עם "יש עתיד", כמו יונה יהב. רק בית שמש ושדרות האומללה מתעקשות להזמין את האיש שמעלליו עוררו גועל גם בחילונים השפלים ביותר. כאשר העניין עולה לתקשורת מיד היהדות החרדית והתורה הופכים –  רחמנא לצלן, ללעג ולקלס כאשר האצבע המאשימה מופנית ל"ראש העיר החרדי" שאזר עוז לתת במה לתועבה שגם מר"צ ו"יש עתיד" הקיאו ממנה. לחילוניים יש "קן אדום" למעללי התועבה שלהם וחרדי שאיננו מבין זאת הריהו יורד מתחתם עד לתהומות ומחלל שם שמים באופן הבזוי ביותר. אוי לילדי בית שמש שיתחילו לשמוע מיהו הזמר הזה ומדוע הוא עומד לדין. על ראשו של אבוטבול, גפני וקופשיץ העונש משמים על הקלקולים שיבואו, רחמנא לצלן, אח"כ. ואם הרב קופשיץ יטען שדברי הם בגדר "גוזמא" הרי שאני מאחל לו להשתדך דרך נכדותיו עם הזמר הלזה הזה.
    למרות שאבוטבול יטען כי "אני חייב גם לחילוניים" הרי שיש לציין כי רוב רובם של חילוני בית שמש –  כחילוני המדינה, מקיאים מהתועבה הזו בדמות זמרו של אבוטבול, ומכאן שאולי בכסף עסקינן. אך ישנו עוד היבט. רוב החילוניים הצביעו ותמכו באלי כהן ורק החילונים השוליים והתועבתיים תמכו באבוטבול וכעת האחרון פורע להם את שטר התועבה. כאן יש להוסיף ולציין כי אבוטבול נתמך גם ע"י ראש ארגון התועבות בבית שמש. לא במקרה בתחילה הסתייג ממנו אריה דרעי. האחראים להמשך הישרדותו של השרץ הזה הם משה גפני (יש בידי גזר עיתון היכן נתפס בעבר גפני "מבלה" ברכבו...) ונתן קופשיץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה