יום ראשון, 25 בדצמבר 2011

המלחמה האמיתית על כבוד האישה


בס"ד
         המלחמה  האמיתית על כבוד האישה / הרב אליהו קאופמן
      האש שהציבור החילוני והמהגרים הסלאבים הבעירו  על "מזבח"  "מעמד האישה ביהדות" איננה אש המלחמה  נגד ה"כפיה דתית" אלא אש משחיתה לשינוי ההלכה היהודית מדורי דורות. באוטובוסים הללו לא נוסעים חילוניים ואם כבר יש נוסע כזה, אזי, ספק אם הוא יפגע באמת אלא אם מדובר בפרובוקאטור תחילה. הסיסמא "הדרת נשים" היא לשנות את ההלכות ביהדות האורתודוכסית ולהתערב בהלכה וב"שולחן ערוך" שלנו כדי ליצור "יהדות" שתתאים לציונות החילונית. לא במקרה  באה התקפת המתייוונים דווקא בחג החנוכה. זה היה סימן עבורנו לצאת החנית ובכידון נגד אלה אשר מאסו בתורת אבות.
    ובאמת היכן התגובה החרדית? הרבה בלבול במחנה שמנהיגיו עצמם הם עדר לבלרים וששבניקים. הרבנים ספונים בישיבות ואילו ה"רבנים" החיצוניים הם פקידי ממשל . וכך - במקום מלחמה שערה , באה התרפסות שערה. הנה למשל לבלר וכוכב טלויזיה לעת מצוא,  בשם ישראל אייכלר -  המצאה תקשורתית של מר גולדפינגר האנטי דתי מ"פופוליטיקה". כשהחילוניים מתריסים נגד ההפרדה באוטובוסים אותו אייכלר מעלה רעיון "גאוני" לפשרה:"נשים קדימה וגברים אחורה". ומה יגיד אותו אייכלר כששונאי האורתודוכסיה יטפלו ל"עזרת נשים" בבתי הכנסת? האם גם אז הוא היא יציע שהגברים יתחלפו עם הנשים מאחורי המחיצה? האמינו לי, הבעיה הזו עוד תופיע בקרוב ותועלה ע"י הליבנים והיחימוביצי'ם עם תבלין  הפרסום של אמסלם. "יחצ"ני חצר" אחרים אצל "חרדיי הלייט" מנסים לספר ציס'בטים כאילו מעמד "האישה החרדית" אינו שונה מזו החילונית. וישנם גם כאלה - כמו הרב אברהם יוסף מחולון, שחושבים שאם ישנו הלכה או שתיים מ"שולחן ערוך" ויסירו את "שלא יבוא לכדי" בכך יסתיים ה"תיאבון" של אותם חילוניים, שכבר מאות בשנים חפצים להחליף את היהדות ב"ככל הגויים מחנה ישראל". ולראייה -  אפילו הימנים הקיצוניים מבין אותם חילוניים (כמו חוטובלי למשל) , אינם נלחמים נגד "הדרת נשים" בסקטור המיעוטים. לא שהם אוהדי האסלאם, אלא שהקרב על "הרת נשים" הוא לשינוי ציויונה של החברה היהודית עד , לחס ושלום, קעקוע ההלכה ושינויה לדורות. וזהו בעצם מאבק של חיים ומוות על המשך קיום היהדות כמו שנלחמו אבותינו נגד אנטיוכוס ואדריאנוס. בקרב כזה אין מרימים שלטי יחצ"נות ואין שוכרים "יועצי פרסום". ברקב הזה יורים עם "כל התותחים", אומרים את האמת לציבור הרחב התמים והמסורתי  ולא עושים חשבון לשום מתייוון שיושב על ברז הכספים.
    היהדות והגויות הם עולמות שונים ובלתי מגושרים. הציונות בחרה בעולם ההלניסטי והבחירה לגבינו - כשומרי תורה ומצוות, היא כבחירתם במוות משום שהיהדות והתורה הם החיים. ההלכות וההידורים שלנו הם לא "המצאה חרדית" אלא ה"שולחן ערוך" , ה"משנה ברורה" ו"כף החיים" -  שמשותפים לאשכנזים ולספרדים גם יחד, הם בסיס היהדות. הכל מתנהל אצלנו  לאורה של תורה וברך הגמרא. ושם יש גם ערך "נשים" במשנה, מסכת "סוטה" בגמרא ומדרשי חכמים על תיקונה של האישה ומדוע דווקא עלייה הקפידו בנושא הצניעות. שם מוסבר גם למה נדרש  "כבודה של בת מלך פנימה" ולא "כבודו של בן מלך פנימה". שם מוסבר מדוע סרו נביאות מעם ישראל ומדוע גב' ברוריה היא דוגמא לכך שלאישה אסור ללמוד וללמד תורה . אין מדובר ב"אפליות" אלא בתפקידים מוגדרים לגבר ולאישה , שאינם משתנים לעולם, ומי ששינה דבר אחד מכל אלה יצא מכלל שומרי  התורה והמצוות ולעתיד גם מכלל ישראל. כל אישה חרדית -  חוץ ממטעות שיוצאות תמיד מכל כלל, קיבלה ומקבלת על עצמה את היהדות בבחינת "נעשה ונישמע" ואינה זקוקה לעצות מאלה שלא למדו ולא שנו ובעליהן מתעמרים בהן באוקיינוס הפריצות הנוכרי והחילוני.   בזאת -  אדון אייכלר , אי אפשר לסחור או להעלים מעיני החילוני. מה שכתוב אצלנו בגמרא הוא המדע האמיתי ואילו המדע המודרני הוא כפירה.   אתם -  הלבלרים והשבבניקים החרדים, חושבים שהחילוני מטומטם ואז אתם מוכרים לו "לוקשים" ואח"כ רק גודלת השנאה.
    עד לא מכבר זעקו החילוניים כי הם מתנגדים ל"כפייה דתית" אבל להם מותר לכפות כיצד יראו מדרכות יהודיות בבית שמש,  כיצד יסעו באוטובוסים "מהודרים" בירושלים וכו'. אם כך התשובה לבריוני ה"קרן החדשה" ו"ישראל החופשית" היא הפגנות נגד, והתערבות נגד  השחתת  וניצול נשים  ע"י אותם טיפוסי שוליים. הנשים החרדיות אמנם יושבות באחורי האוטובוס (והן גם רוצות בכך!) אך אינן מופיעות כסחר בשרים במועדונים , כחלק מ"תרבות אומנותית". הנשים החרדיות  אמנם מתפללות מאחורי עזרת נשים אך אינן טרף להטרדות ואונסים של בכירי העולם שבחר ב"דרך הגויים" .  ולכן גם לנו יש זכות להפגין מול כל "מועדוני התרבות" המנצלים את הנשים עד תום , ולדרוש את שחרורן. גם לנו יש זכות להוריד מודעות תועבה בת"א ובחיפה משום שהן מביאות לאונס ואלימות נגד האישה. אם הם מנסים להכתיב לנו מה ללמוד ואיפה לעבוד אז גם לנו מותר להילחם ברחובותיהם נגד בתי הקולנוע הפרוצים, ששם מסיתים לרצח ולעינוי נשים. ואם החברים המסוממים  הללו - מהפאבים, מגייסים את חבריהם מחו"ל נגד מה שקורה ביהדות אז גם לנו מותר לפנות לתנועות האסלאמיות - בארץ ובחו"ל, ולבקש עזרה כדי שחטאי דור המבול לא יחזרו ויטביעו אותנו. בקיצור, במלחמה נוהגים כמו במלחמה.
   מי שקצת מכיר היסטוריה יודע שסופה של כל אימפריה היה בהתמוטטות הסדר החברתי של צניעות ועליית שיטפון של הוללות. רומי היתה הדוגמא הבולטת לכך. לא מקרה הוא שבסוף ימי ממלכת רומי התגיירו אלפי נשים רומאיות -  ובתוכן  גם שרת נכבדות , ואף המלכה פומפיאה (אשת נירון קיסר) ביניהן, משהבינו כי מעמד האישה והגנתה חקוקים בתורה הקדושה ולא בתועבות ה"מודרניות" של אז , שהתגלגלו עד היום.
   אז חבל על כל המאמצים של המתבוללים ומשתפ"יהם משום ששום פליטת קולמוס של "רב" מטעם ובלי טעם לא תשנה לנו את ההלכה וה"רבנות הראשית" רחוקה מלהכתיב ליראי ה' אייך וכיצד להתנהג דתית. וללבלרים החצי חרדים  הייתי מציע לדום כי רק נזק הם מביאים ב"המלצותיהם המתונות", שאין להן בסיס ורע בהלכה הפסוקה, שהרי נאמר "מדבר שקר תרחק".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה